HARKITKAA BABLANNE RAKKAAT.

Olen lukuisia kertoja maininnut otsikon mukaisen ystävällisen ohjeeni vanhempana ja elämää kokeneempana teille rakkaat, mutta ryhmänne johtajaneito nimittää itseänsä isukiksi ulosantinsa ollen hiekkalaatikkotasoa.

Mainitun johdosta ohessa hieman ajateltavaa.

Päiväsakko kun tienestit Neidon luokkaa?
Laiffi avautunut taloudenpidostaan ja perheen matkakustannuksista.

Kumpi mukavempi, maksaa päiväsakkoa tai vaikka Laiffin perheen matkustaa samalla, sekä Neidon päiväsakkojen sijaan voisi vaikka maksella pitkän pennin haaveilluusiomersunsa pätkämaksuja.

Seuraavassa esimerkki herrasta, jonka päiväsakot perustuivat elämäntilanteeseen, että oli tullut häätö ja vuokratkin maksamatta ainakin aiempina vuosina.

Kirjoituksesta on hyvä huomioida myös että jeppe selvittää ip-osoitteet ja muistin virkistämiseksi kaksnelosella on tiedostoissaan Neidon entinen sininen.

Mies oli syyttäjän mukaan nimitellyt uhria Suomi24-sivustolla useissa kirjoituksissa lukuisilla eri haukkumasanoilla.

Mainitut viestit oli lähetetty miehen ip-osoitteesta.

Niiden kirjoitustyyli ja sanavalinnat vastasivat miehen käyttämää kirjoitustapaa, oikeuden päätöksessä todetaan.

Uhri on ollut tunnistettavissa viesteistä, niissä on ollut yhtymäkohtia tämän elämään ja kirjoitukset ovat olleet uhria halventavia.

Mies tuomittiin kunnianloukkauksesta 60 päiväsakkoon, mikä tekee hänen tuloillaan 1 200 euroa.
Mies määrättiin maksamaan uhrille 2 000 euroa kärsimyskorvauksia sekä 3 181 euroa oikeudenkäyntikulukorvauksia.

KYSYMYS KUULUU KUMPI MUKAVEMPI, MAKSAA SAKKOA VAI MATKUSTAA?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"ohjeeni vanhempana ja elämää kokeneempana"

Aloitit sitten heti satusi ratkiriemukkaalla tsoukilla. Jos luola-apina juuttuu liian pitkäksi aikaa päästään synnytyskanavaan, niin sen älykkyys ja kokemukset ovat samalla tasolla kanssasi, kun se täyttää kaksi vuotta. Sen pidemmälle en viitsinyt lukea. Aivan täyttä roskaa.

• Ellet sinä ole tänään viisaampi kuin vuosi sitten elämänkokemukseesi perustuen, niin olet idiootti joka tosin tiedetään jo entuudestaan.

Sinulle tärkeämpi on päivittäin irvailusi palstalla, joten sinun asiasi mihin tärkeysjärjestykseen asioita asetat.

Taitaa Neidon päiväsakot perustua hieman erilaisiin summiin kuin antaa ymmärtää tällä forkalla.

• Anonyymi bablaa siis anonyymille, grattis.

Minä en ole anonyymi enkä osallinen mainitussa rikosasiassa ainakaan vielä.

Minut voi tavata täällä Chinag Maissa aivan ilman sakkojenkin maksamista, kun räps ja räps, niin kutsun tervetulleeksi.

• Anonyymi

Sensein lauantai-illan huumaa rakkaiden kanssa tavallista perhearkea viettäessä.

• Anonyymi

Minä taas laitan pipon vinottain päähäni ja huudan kuut amoon.

• Anonyymi

"Minä en ole anonyymi enkä osallinen mainitussa rikosasiassa ainakaan vielä.'

Juu juu 🐒 röh roh.... jne.

• Anonyymi

"Mainittu rikosasia" kuuluu samaan satukirjaan kuin Kapteeni Hydron seikkailut Tikkakoskella ja usean danin sensein kohtuumiljoonajahdit sekä saaret.

• Anonyymi

Moi moi kaikille taspuolisesti. Ehtisin jos jaksaisin ja jos sallitaan vaikka asia ei minulle kuulukaan, niin ihmetykseni aihe on miksi Herra Anonyymi mieluiten kulkee kuulusteluissa rikospoliisissa ja viettää aikaansa tuomioistuimessa, sekä mielellään kuten kertoi, mielellään maksaa paritonnia valtiolle sakkoa saadakseeen 24/7-vihollisensa yhteystiedot.
        Miksi Herra Anonyymi mieluummin ei maksa pariatonniansa Buriramin merkittävälle, joka näin saisi rahaa monen osamaksueränsä suorittamiseen vastineena kuvagavalgaadi Eedenistä.
        Silloinhan aijauksien jälkeen voisivat ryhmämassamatkailla Chiang Maihin vaikka avomersun kyydissä.
        Tosin ensiviikolla on rapukestit, mutta sitten sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi moi kaikille taspuolisesti. Ehtisin jos jaksaisin ja jos sallitaan vaikka asia ei minulle kuulukaan, niin ihmetykseni aihe on miksi Herra Anonyymi mieluiten kulkee kuulusteluissa rikospoliisissa ja viettää aikaansa tuomioistuimessa, sekä mielellään kuten kertoi, mielellään maksaa paritonnia valtiolle sakkoa saadakseeen 24/7-vihollisensa yhteystiedot.
        Miksi Herra Anonyymi mieluummin ei maksa pariatonniansa Buriramin merkittävälle, joka näin saisi rahaa monen osamaksueränsä suorittamiseen vastineena kuvagavalgaadi Eedenistä.
        Silloinhan aijauksien jälkeen voisivat ryhmämassamatkailla Chiang Maihin vaikka avomersun kyydissä.
        Tosin ensiviikolla on rapukestit, mutta sitten sen jälkeen.

Senssun sivupersoona olet. ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssun sivupersoona olet. ikävä kyllä.

Ei ollut, oli senssukka itse, voin vakuuttaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      268
      5761
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1909
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1720
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1151
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      155
      1047
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1026
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      931
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      921
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      912
    Aihe