Rölli!! Asentoo!

Anonyymi

Röltsyyyy.. Mulla on sulle semi tärkeetä askaa. Et sä viitsisitsä vakavoitua hetkeks?

Kato nyt on aiheena korona ja hallituksen kritisointia siitä miten ne hoitaa tätä covid-19 tilannetta.

Musta hallitus hoitaa asiaa hyvin ja vaikka itse oon alalla joka tästä kärsii. Ravintola-ala on muutakin kuin baarit. Niihin kuuluu lukemattomia erilaisia ja erityylisiä ruokaa myyviä paikkoja. Tietty miiulipiiuli tuntee vaan ne "juottolat" kun on vakiasiakas. Sehän ei syö, eikä käy mättämäs safkaa napaan, Se vaan dokaa viiniä.


Mutta niin.. asiaan.. Mielestäni osumista mitä sataa ravintola-alallekin, niin että MARA on noussu Barrikaadeille ja ravintolat kiinnittelee ikkunoihinsa ja oviinsa jo kapina- kamppanja tarroja. NytRiittää -kapinat valtaa ravintoita. NOHO lomauttanu väkee ja alalta katoo työntekijöitä aina vaan kovempaa tahtia alallaan muihin työpaikkoihin.

Ravintola-alalla sairaalan, vanhainkotien ja koulujen keittiöt työllistää joten henkilöstö karkaa lomautuksia niihin.

Henk.koht. itsekin oon hakenut työtä ja käyny haastatteluissa senioritalojen ravintolatyöntekijän pesteihin. Varma rako missä ei korona pysäytä työtä.

Tästä kaikesta itseänikin koskevasta veemäisyydestä huolimatta en voi moittia hallitusta, sillä loppu viimein me kaikki ollaan samassa tilanteessa. Uuden tuntemattoman edessä ja yritämme selvitä tästä elossa ja mahd. pienin vahingoin.
Mutta kukaan meistä ei oo aikasemmin ollu tällaisessa tilanteessa, ei edes ne hallituksessa päätöksiä tekevät. Kaikki me ollaan yhtä pihalla.

Hallitus yrittää ohjata ja pitää yllä järjestystä ettei kaaos valtaa alaa ja samalla me kaikki opetellaan yhdessä tunteen uusi virus, miten se käyttäytyy ja miten siltä suojaudutaan.

Kapinat on musta turhia ja niiden sijaan meidän pitäis puhaltaa yhteen hiileen. Ollaan kuitenkin kaikki samassa tilanteessa. Virus jota emme tunne joka selkeesti tappaa ihmisiä jyllää ja me yritämme selviytyä tästä hengissä eteenpäin.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet se tummien hiusten vihaaja. Sulla on pakkomielle.

      • Anonyymi

        Niin, sama mies asialla vihaamasi milloin mitäkin ja ketäkin naiseksi tekeytymällä, ei mitään sitten sanonut se toinen tai siis yksi monista provoketjuistaan? Eipä tietenkään jos on liian kauan ollut hänen vedätyksissään kiinni…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sama mies asialla vihaamasi milloin mitäkin ja ketäkin naiseksi tekeytymällä, ei mitään sitten sanonut se toinen tai siis yksi monista provoketjuistaan? Eipä tietenkään jos on liian kauan ollut hänen vedätyksissään kiinni…

        Mä en usko et tunnet täältä kaikki. Taidat vedättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en usko et tunnet täältä kaikki. Taidat vedättää

        Ja sinä tunnet vai? Kyllä tuon massapostaajamiehen Miia ja Minna ketjuineen vain tunnistaa puolesta sanasta. Mikähän elämää suurempi vedätys itselläsi on menossa ja miksi? Kovin fakkiutunut tunnut olevan miehen kirjoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä tunnet vai? Kyllä tuon massapostaajamiehen Miia ja Minna ketjuineen vain tunnistaa puolesta sanasta. Mikähän elämää suurempi vedätys itselläsi on menossa ja miksi? Kovin fakkiutunut tunnut olevan miehen kirjoituksiin.

        Vedätät et näet pikseleiden läpi. Trollaat tai oot psykoosissa.

        Nimittäin olen Erin ja teen radio novalle tutkimusta. Teen radio ohjelman palstan keskustelujen pohjalta! ;)


    • Anonyymi

      Puhut aloittaja välillä asiaa ja välillä paskaa.
      Sekö oikeuttaa paskan jauhamisen? Ei oikeuta.

      • Anonyymi

        Puhun paskaa niille jotka kiusaa mua. Eimia on jo rikosilmotuksen kerjänny kiusaamisella joten sille puhun shaissee niin paljon kun lähtee.

        Lisäksi aina kun mua vituttaa jonkun asian takia käytän sitä paskasankona koska sekin käyttäny mua.

        Niin tää on tasa-arvoista. Eikä kumpikaan oo uhri. Tasajako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun paskaa niille jotka kiusaa mua. Eimia on jo rikosilmotuksen kerjänny kiusaamisella joten sille puhun shaissee niin paljon kun lähtee.

        Lisäksi aina kun mua vituttaa jonkun asian takia käytän sitä paskasankona koska sekin käyttäny mua.

        Niin tää on tasa-arvoista. Eikä kumpikaan oo uhri. Tasajako

        Minna täällä ei pidä sua kukaan paska sankona mutta sinä pidät muita onko sulla huono itsetunto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minna täällä ei pidä sua kukaan paska sankona mutta sinä pidät muita onko sulla huono itsetunto?

        Samasn settiin kuulu joku mustalaisnimi.

        Roswitha? Ja oulu hiironen oli tää mesta missä tää lesbo kuvio oli.

        Muistan jutun lukeneeni täältä


      • Anonyymi

        Milloin tuo naista esittävä mies puhuu muka asiaa?


      • Anonyymi

        Minkä päälle?😅 Lesbous ei ole mikään sairaus tai mt-ongelma, mutta toisen henkilön esittäminen ja täyden skeidaa jauhaminen on ja aloittajaa eli miestä sekavien juttujensa kanssa tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä päälle?😅 Lesbous ei ole mikään sairaus tai mt-ongelma, mutta toisen henkilön esittäminen ja täyden skeidaa jauhaminen on ja aloittajaa eli miestä sekavien juttujensa kanssa tarkoitan.

        En usko että tunnet täältä kaikki. Taidat vedättää että tunnet aloittajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tuo naista esittävä mies puhuu muka asiaa?

        Hyvä kysymys 🤝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys 🤝

        On on🤝


    • Anonyymi

      Ei kai siinä yritysten auta ku keksiä uusia tuotteita korvaamaan tähän mahdollisesti uudeksi normaaliksi jäävään todellisuuteen ja osoittaa sillä elinkelpoisuutensa. Omikronin uusi alalaji on nyt Norjassa ehtinyt tartuttaa omikronin jo kertaalleen sairastaneitakin, joten laumasuoja voi jäädä edelleen saavuttamatta. Ei yhteiskunta voi loputtomiin tukea kannattamatonta toimintaa, ainakaan se ei silloin ole enää markkinataloutta vaan jotain ihan muuta. Tietenkin kunkin on omalta osaltaan fiksua miettiä mikä ala itselle turvattu ja jopa ehkä mielekäskin. Suuri joukko ihmisiä on lähtenyt uusille urille korona-aikana, ollut aikaa miettiä enemmän mitä elämältään haluaa. Kuinka moni ihminen käy ravintoloissa loppujen lopuksi. Eikö ravintoloiden kulta-aika ole ollut jo aikoja sitten, ettei nyt koronan varjolla tueta jotain mikä ei ole enää ajan hengen mukaista.

      • Anonyymi

        Siis en tiedä muista mutta kyllä mun työpaikalla saa juosta aika kovaakin välillä kun asiakkaita on enemmän kuin henkilökuntaa ja jonoo on jatkuvasti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Etpä oo tainnut inttii käydä ollenkaan.
      Röllikkäpä on reservin vääpeli.

      • Anonyymi

        No näin veikkasin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe