Onko Tampereella hyvää selvännäkijä jolla on vastaanotto.
Ennustaja Tampereelta
4
630
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus takavuosina kävin yhdellä , ne toteutui aika hyvin. Tällä hetkellä en tiedä täältä ketään. En ainaskaan sellaista joka olisi aito.
Itse käyn Sastamalan näkijällä, matka ihan kohtuullinen, ja kun käyn samalla yleensä mun veljeä tapaamassa, asuu samalla suunnalla . - Anonyymi
Minkälainen näkijä Sastamalassa onko hyvä ja mikä hinta
- Anonyymi
No eit kait nyt ketään joka ei tietäisi, Sentäs varmaa Suomen tään hetken tunnetuin ja julkisuudes hänestä ollu juttua vaikka kuinka. Eti ja kysy hältä hintaa kuka niitä täälä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eit kait nyt ketään joka ei tietäisi, Sentäs varmaa Suomen tään hetken tunnetuin ja julkisuudes hänestä ollu juttua vaikka kuinka. Eti ja kysy hältä hintaa kuka niitä täälä tietää.
Naomin tietää kaikki:D En ole kymmeneen vuoteen muilla käynyt. Asun itse Tampereella mutta en tiedä täältä ketään jolle haluaisin mennä, sain todella huonoa kokemusta yhdestä jolla aikoinaan kävin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046