Missä deittailette

Anonyymi

Mitä deittisovelluksia tai treffisivustoja käytätte?
Ok-cupidia selasin ja kas kummaa lesboja tosi vähän. Missä tavata muita n. kolmekymppisiä ? Tinder ja her kokeiltu huonoin tuloksin.

17

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täältä kannata kysyä ☺. Siirryt sinne joleneen tai mikä lie ? Tänne on jäänyt sekopäät lesbot tai jotain 😂😂😂, minäkin ehkä siellä käyn katsomassa , kukahan tämän upean järkevien lesbojen sivuston on perustanut 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😛

      • Anonyymi

        En etsi keski-ikäistä seuraa, täällä mainostettu kanava ei kiinnosta. Jodelissa muuten liian nuorta porukkaa enimmäkseen. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.


      • Anonyymi

        Tai no suoraan sanoen en jaksa vaivautua, mulle ihan sama 😂. Kovin sinne kyllä väkeä buukataan 😂 . No sulle toivoisin, et silmät vaa auki tosimaailmas, tietty tää korona haittaa 😕, mut kyllä hän vastaan tulee ☺


      • Anonyymi

        Kun keski-ikäiset löytäneet hymiöt, niin eihän siitä loppua tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun keski-ikäiset löytäneet hymiöt, niin eihän siitä loppua tule.

        "Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan" 🎶 😁🌼🌸 Mitähän muuta sitä tässä keski-iässään viä löytäs...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan" 🎶 😁🌼🌸 Mitähän muuta sitä tässä keski-iässään viä löytäs...

        Löytäis...lisää hymiöitä?
        Jos toi eräs yhtäkkiä saisi bannit, olisi aika hiljainen palsta. Huomaa kuka tehnyt viime aikoina aloituksia.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        "Kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan" 🎶 😁🌼🌸 Mitähän muuta sitä tässä keski-iässään viä löytäs...

        Löytäis...lisää hymiöitä?
        Jos toi saisi yhtäkkiä bannit, palsta olisi kieltämättä aika hiljainen. Huomaa kuka tehnyt suurimman osan aloituksista.


      • Anonyymi

        Anteeksi, nyt minä vuorostani sekoilen ja ihan ilman hymiöitä ja keski-ikäisyyttä. Painoin kerran ja tämä herjasi punaisella tekstillä teknisiä vaikeuksia yritä uudelleen. Taidan olla enää yrittämättä.


    • Anonyymi

      Suomi 24 Treffit. Hän otti yhteyttä ja nyt ❤️. Ihme tapahtui!

      • Anonyymi

        Suomi24 treffeissä liikaa miehiä, miehensä lisäksi seuraa hakevia bisareita ja keski-ikäsiä tätimäisiä tai androgyynisiä lesboja. Ei hyvät markkinat lievästi sanottuna. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 treffeissä liikaa miehiä, miehensä lisäksi seuraa hakevia bisareita ja keski-ikäsiä tätimäisiä tai androgyynisiä lesboja. Ei hyvät markkinat lievästi sanottuna. 😏

        Millainen sinä olet?


    • Anonyymi

      Tuu sivulle suomen Lepakkotytöt . com löytyy torttuu mistä valita.. nm. Lilli Liukas.

      • Heh, hauska nimi. :"D


    • Anonyymi

      Mä oon niin jumissa mun elämässä et ei mitään tietoa mikä olis seuraava askel.
      Saman toistoa päivästä toiseen. Nautin mun arjesta useimmiten mut nyt on niin mieliala pakkasella. Koska päivittäin tulee mieleen et ei tämä yksinäisyys näillä toimilla tule todennäköisesti muuttumaan. Jotain olis siis tehtävä. Tarkoitan että aika epätodennäköistä et joku vaan yhtäkkiä tupsahtaa mun eteen tekemättä mitään asian eteen.
      Haluisin löytää elämänkumppanin.

      • Anonyymi

        No sama täällä. Her ei minun kohdalla toiminut eikä Suomi24 ei vaan ollut sopivia tyyppejä tai liian kaukana. Tindessä muutama mätch ja yhden tyypin kanssa kävin treffeillä, mutta ei siitä sen kummempaa. Onhan noita deittisovelluksia, enkä kaikkia ole vielä kokeillut, mutta joo kukaan ei tule kotoa hakemaan.


    • Anonyymi

      Löytyykö fbstä mitään Deittisivustoa ?

      • Anonyymi

        Liity nyt aluksi vaikka Sateenkaari Suomeen ja huutele siellä


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe