Mä vähän sekoitan pakkaa

Anonyymi

Ha ha , mä haluun sua! Lälä lää..

20

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pelaa jokereiden kanssa.

      • Anonyymi

        Hifkin naisia tuollaiset on. Haastavat riitaa niinkuin aina. Kokevat sen oikeudekseen.


    • Anonyymi

      Eikös olekin mukava vitsinä kertoa toiselle haluavansa vaikka niin ei ole. 😌

    • Anonyymi

      Pazianssi on kiva peli. Muista vaan sekottaa pakkas kunnolla.

    • Anonyymi

      Ludem lähtee kohta taivaan tuuliin miettii mitä on tullut mieleen tehdä kiusaa minulle ja sanon sulle ihan suoraa että et saa ikinä olla kenenkään kanssa ikinä.

      Se sun exä joutuu vielä kertoo mulle oletko sinä huorannu ja jos olet niin pääset Pietarin huoraks sen jälkeen

      • Anonyymi

        En mene kenenkään huoraksi mene sinä jos niin mielit. :)
        Olen mieheni aviovaimo. Taivaan tuuliin menen sitten kun Jumala niin päättää.


    • Anonyymi

      Sillälailla. Mä sekotin kans pakkaa ja sit puuttu karma mukaan. Viaton flirtti vieraalle naiselle oli viedä hengen. Tapahtumien kulku tiivistettynä: Flirttailevaan sävyyn puhuminen ekspuolisoni kaverille yhteisellä päivällisellä oli liikaa ja illanpäätteeksi oli makuuhuoneessa jälleen luvassa kylmiä tunteita ja paskoja tai ainakin paskanhajuisia tuoksuja. jälleen kerran. akka on täysin haluton ja mikään ehdottamani tekeminen yhdessä ei ole hyvä ja luovutan jo edes yrittämästä piristää häntä. Arkipäivät kun ollaan molemmat kotona niin istutaan sohvalla ja katsotaan tv:tä ja räplätään puhelimia, mutta ei vahingossakaan puhuta toiselle vaan vittuillaan ja tiuskitaan ja tunnelma asunnossa on sen mukainen. Yritän silti parantaa tunnelmaa ja tehdä hyvää ruokaa. Mutta ei. ei edes kiitosta...ja kaupanpäälle vielä se näpyttää puhelintaan kokoajan, jopa ruokapöydässä. Tekis mieli ottaa se luuri siitä kädestä, heittää se seinään ja sanoo et räplää muo mielummin samallailla ku luuriis.mut ei en tee sitä koska ajattelen et se on vaa asia mikä vituttaa mut se ei kumminkaa tapa. Menen sänkyyn hänen viereen hyvissäajoin ja ehdotan lemmenleikkejä mutta tulen jälleen torjutuksi. Vittu että kiehahtaa oikein kunnolla kun ei saa seksiä kun kerran puoleenvuoteen ja sillonki pimeessä takaapäin. Olen silti tyyni ja yritän niellä tunteeni. On kuitenkin niinpaska fiilis että en tahdo jäädä viereenkään makaamaan juuri pakit saaneena vaan ilmoitan meneväni talliin juomaan kaljan. no siinä sitten maistuu muukin kun kalja ja tätä tapahtuu useasti. Se johti lopulta siihen että mun puoliso jota joskus niin suuresti rakastin ja pidin sitä mun maailman tärkeimpänä ja ihanimpana naisena tuntuikin lopulta naispuoleiselta kämppäkaverilta jota ei saa pettää ja joudut kysyy siltä joka asiasta ja maksamaan sen kaikki vitun kynnet ja bensat ja ihan kaikki. Tuli ilta kun kinuin seksä jälleen ja tuttu kuvio toistui, ja olin ottanut hymyjauhoa kaljankylkeen. Päätin mennä naiseni viereen ja halata häntä mutta nyt sekin oli jo liikaa sain vastineeksi nähdä miten rivakasti ihminen voi kääntää toiselle selän. Se ei vielä lannistanut vaan riisuin itseni alasti ja otin itseni sitten siinä ja heti. aivan hänen vierellään samalla sängyllä,mutta ei , ei minkäänlaista elettäkään naisella vaikka näki hyvin mitä tein ja pyysin eleillä liittymään mukaan. Se oli se hetki kun sain suuni auki ja kysyin että olenko mä muuttunut vasenmieliseks vai mitä on käynyt kun en enään kelpaa. Vastaus oli jo moneenkertaan kuultuja et oon väsyny ja masentunu ja stressaantunu ja siks ei seksi maistu. Vittu mitä valetta et seksi ei maistu. Sit se ei varmaa leikkis omilla leluillakaan mut se ei osaa pestä niitä käytönjälkee ni tiedän kyllä kuinusein niillä leikkii. En kuitenkaan edes sano koko asiasta ja olen uskovinani selityksen. Sitten rupeaa tulemaan vastakysymyksiä ja vastailen niihin ihan mitä sattuu sylkisuuhuntulemaan ja lopuksi asia on niin että tälläkertaa se viaton flirtti oli yksi osasyy yölliseen keskusteluun ja päätyen siihen että päätimme erota. Hetkeä ennen eropäätöstä olin jo menettänyt työni ja senmukana toimeentuloni. Erovaiheen alku oli raastavan tuskaista enkä voinut olla samassa tilassa ex puolisonkanssa vaan kiertelin kaverilta kaverinsohvalle siihensaakka että löysin uuden asunnon. Luulin aina olevani se jolla pysyy pääkasassa vaikka vähän kovemmassakin menossa ja seurassa, mutta yhtäkkiä huomasin olevani tilanteessa mistä ei pääse pois. oli aivanliikaa asioita ja tehtäviä hoidettavana ja selvitettävänä etten enään edes osannut päättää mistä aloittaa ja mitä tehdä. Lopulta päätös lopettaa itsensä kiduttaminen sai ajatuksen kirkastumaan ja kun tekotapa,paikka ja aika oli valmiiksi mietitty niin hoidin kaikki järjestelyt tarmokkaasti, itsekkin oikein mietin että mistä se energia tulee. en ole tehnyt vastaavalla tarmolla mitään pitkiin aikoihin . No itsari epäonnistui ja sain taas syyn todeta et ku mikää ei onnistu ni sit vittu ei onnistu ei edes itsari ja siinä kiukussa selvitin netinkautta mistä maasta saisin apua asiaan niin onnistuisin. Makaan taas keskellä tyhjää käpänlattiaa ja päässäni pyörii vain miten pienestä flirtistä voi pakka mennä sekasin. Päässä on kaikki työkalut tilanteiden käsittelyyn ja tiedostamiseen, mutta on kuin olisi yhtäkkiä unohtanut miten niitä käytetään. Näihin kuviin ja tunnelmiin. mäki haluun,mut en suo!

      • Anonyymi

        Olipa pitkä teksti ahdistusta ynnä muuta. 🤔


      • Anonyymi

        Kynnet bensat ja kaikki😂


      • Anonyymi

        Voi kun miehet joskus ymmärtäisivät sen, että jos nainen on suuttunut miehelle, niin viimeinen asia, mitä nainen haluaa miehen kanssa touhuta, on seksi. Nauttiaakseen seksistä nainen tarvitsee hyvän fiiliksen siihen pohjalle. Miehet saavat parannettua fiilistään seksillä, muuta naisilla se vain pahentaa huonoa oloa entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynnet bensat ja kaikki😂

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Ymmärrän miten syvän haavan tuo on tehnyt naiselle. Vaikka sulle oli viatonta flirttiä, hänelle se oli jotain ihan muuta. Luottamus ei parane seksillä vaan pikkuhiljaa, asiat jakamalla, kysymällä mikä loukkasi, ja kertomalla molemmat omat osuudet tuntemusten ja ajatusten osalta.

        Jos nainen on vapaa niin kyllä se työkalu on laittaa viesti tai soittaa tai mennä käymään ja kysyä, puhutaanko. Jos alkuun tulee vastaväitettä, niin sanoa että sun mielestä ois tärkeää puhua asiat halki (jos näin koet). Pyytää anteeksi tekoa ja kertoa, että et osannut ajatella sen loukkaavan etkä silloin ymmärtänyt, koska et tehnyt sitä sellaisella mielellä.

        Tai kirjoita naiselle kirje, jos oikeasti olet käsitellyt asiaa ja katunut että et häntä ja hänen tunnehaavaa ymmärtänyt- jossa erittelet nuo asiat, kadut sitä että tekoa ja painotat että et teit sen vilpittömässä mielessä, etkä ollut kiinnostunut toisesta, kun sydämes oli naisen kokonaan... Kirjeessä vois kertoa kaiken suoraan sydämestä, ja toivoa vastakirjettä tai että puhutaan asiat ja tuntemukset toisen tunteita vähättelemättä.

        Kirjeeseen) puhuessa ens alkuun, ei kannata tuoda esille miten meni asunto ja työ ym.koska tämä aiheuttais todennäköisesti vihaa, tunteen, että toinen kaipaa sääliä kaiken jälkeen.

        Tunnehaavaa on syntynyt myös sulle, kun oot tullut naisesi hylkäämäksi tuon jälkeen.
        Kovia ootte kokeneet kumpikin tuon takia. Varmasti nainenkin miettii näitä asioita, vieläkin. ..

        Mikään ei ole myöhäistä, niin kauan kuin henki pihisee. Tärkeintä olisi saada puheyhteys auki, sitä ennen sun ymmärtää miten paljon naista teko loukkasi ja haavoitti, miten petetyksi hän tunsi itsensä. Sen jälkeen pienin askelin eteenpäin. Jos yksin, vapautuneempana, vahvempana. Jos yhdessä, entistä vahvempina yhdessä, esteet ylittävänä, koska tuollainen rakkaus kantaa jokaisen askeleen perille saakka. 🌟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun miehet joskus ymmärtäisivät sen, että jos nainen on suuttunut miehelle, niin viimeinen asia, mitä nainen haluaa miehen kanssa touhuta, on seksi. Nauttiaakseen seksistä nainen tarvitsee hyvän fiiliksen siihen pohjalle. Miehet saavat parannettua fiilistään seksillä, muuta naisilla se vain pahentaa huonoa oloa entisestään.

        Siksi tällaiset naiset ovatkin vaikeita tapauksia, kun lähtevät sitten eri teille ja kostavat sitten näitä kokemiaan juttuja syyttömille miehille. Domino-efekti, joka ruokkii itse itseään. Sitten ihmetellään miesten käytöstä, et kaikki on kusipäitä, osa vain naisten synnyttämä kusipäitä.


    • Anonyymi

      Ah-ah, äh-äh.

    • Anonyymi

      Möks

      • Anonyymi

        Lääh


    • Anonyymi

      Hymmm..., mustasukkaisen naisen aloitus. Oli useampikin 'kasvoton' hämmentelijä ja mutta jollain tasolla ilmeisen tuttu naiskosiskelija tuolla aiemmin. Kuvailisitko hieman itseäsi?

    • Anonyymi

      Maksaispa joku munki kynnet ja bensat.

    • Anonyymi

      Miten meni? Onnistuiko pakan sekoitus?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe