Hei. Onko sinulla fetissi jonka haluaisit toteuttaa? 60v nainen voisi ehkä auttaa, kunhan sovimme ehdoista. Olen kokenut
Toteutan fetissejä
Anonyymi
564042
4Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 287 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
Vastaukset 56
Vanhimmat
Haluisin laueta syvälle peppuun, vielä ei ole ollut mahdollista tuota kokeilla itse. Oletko mistä päin suomea 60v nainen?
Haluan että pissaat suoraan suuhuni. En tiedä missä päin asut mutta olen valmis maksamaan pitsasta 100 euroa kerralta. Mutta vain ehkä kolme tai neljä kertaa kuukaudessa. Mitä mieltä olet?
Onnistuu, mutta maksat ensin ja muista ettei mukaan kuulu nuoleminen!
Olen valmis maksamaan vaikkapa paljonkin. Kaikki riippuu sinusta kuinka paljon haluat ansaita? Ainoastaan sinun täytyy pitää tietty raja! Muuten saat vapaat kädet!!
Edes Keravan keskustassa😳
Ahaa, en tiedä olenko tarpeeksi hyvä ja taitava? Mutta jos tarvitset jotain tosi villiä niin nyt sait! Muista että ennen kuin aloitamme pitää sinun suorittaa maksu, muuten emme tee sinulle mitään!! Okay?
Onko teitä siis montakin?
Kaksi. Voin kertoa sen verran että olin yhdeksän vuotta kun jäin katsomaan paikalleni kun nirhet sallivat sikapossun!
Miksi jäit katsomaan?
En tiedä! Siinä tuntui olevan jotain outoa ja hmmmm...
heipä hei sinä 60v nainen, minä olen 53v mies ja minulla on fetissi siihen kun nainen pissaa päälleni, voisitko toteuttaa sen ja millaisin ehdoin?
Lähetin sulle tekstarin, miksi et vastannut siihen???
On asioita joita mietin, mutta haluan tietää naisesta enemmän kuin iän! 60v nainen pystyy moneen juttuun!
Minulla on tällainen fetissi, onnistuisiko sinun kanssa?
Daami ohuessa valkoisessa silkki- tms. puserossa, alla mustat pitsirintsikat, musta halkiohame ja mustat saumanailonit sukkanauhojen kanssa. Jossain baarissa ottaisimme ensin muutaman drinkin. Sitten sinunluokse tai vaikka Omena-hotelliin.
Aluksi molemminpuolista hyväilyä ja sinulta kullin runkkausta. Sitten suihinottoa ja lopuksi spermat puserollesi ja rintaliiveillesi. Ehkä myös mustalle hameelle.
Kalle 46v Keski-Suomesta
Olisiko sinulla pitkää satiinipukua jonka voisi spermata? Mieluiten niin, että sinä itse runkkaisit spermani sille puvulle.
Nuorimies 27v
Haluaisin, että nainen meikkaisi ja pukisi minut naiseksi. Tekisitko niin?
Haluatko muuttaa mun luo ja olla minun ankara äitini ja anna minulle piiskaa joka päivä?
Hei. Minä haluaisin olla jonkun, sisäkkö, orja,piika,vauva,prinsessa ym ihanissa asuissa. Rakastan mekkoja,hameita,essuja ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olisi ihanaa fantasioida vaikka sähköpostin välityksellä.
Laitatko spostin niin kirjoitellaan lisää. Kyllä sisäkön palveluksia aina tarvitaan.
laitoin tuonne [email protected]. Postimestari palautti.
Kuupo!
tk33300 se on ja geemaili
Ihanaa. Mikä on sähköpostisi?
[email protected]
…jos et ymmärrä, että ”Kutsuni” kerää noilla viesteillä toisten sähköpostiosoitteita omalle listalleen.
Tipsukka2 oletko mies eli nainen!Minä haluan sisäkkö,orja!Sinä varmasti tottele jos käsket sinua anna minulle piiskaa?Minä voin esittää ankara sinullekin ja rangaistaa sinua jos haluat!Minä tiedän mitä orja halua koska itse haluaisin olla [email protected]
Spede!
On se.
Tipsukka2 minä voin maksa sinulle palkakin jos tulet asumaan minun kansani!Minulla on erektiöhäiriköitä mutta kyllä sinä saat mennä nuorempi mies ja saada tyydytystä!Minä haluan että asun mun luo ja olen minun piikani,siivotan ja tekee ruoka meille!Jos haluat minä voin olla ankara sinulle ja rangaistaa sinua!
Mitä Uuvatti tarkoittaa?
Mitä On se tarkoittaa?
galen
Keijo
Jarna
Antero
Marko
Kuulostaa ihanalta!
Minä myös pidän mekoista ja essuista. Kun joku vielä pukisi ne päälleni ja saisin vaikka kuoria perunoita ja tiskata ym. Essulle aina roiskahtaisi, ei olisi turhaan edessä.
Kuulostaa ihanalta?Haluatko tulla piikaa ja sisäkkö minulle!Minä olen niin laiska siivota ja tehdä ruoka ja olen tietysti yksin!
Kik: huivijamekko. Laita viesti
Ihanaa!
Minä olen masokisti,siis haluan että annat minulle piiskaa mutta kyllä minäkin voin antaa sinullekin piiskaa jos haluat saada?
Kuulostaa kivalta. Laita kik -viesti.
Entä ne promillet, joilla voin lähettää tämänkin viestin… vaikka kommarifemakkoylläpito on estänyt mun ip:n?
Jotkut kyrpäniilot kuvittelee, että ne voi kiertää lakia blokkaamalla kirjoittajia, eikä heidän viestejä.
Eli lain mukaan näillä palstoilla pitäisi olla moderointi… joten kaikki mitä täällä julkaistaan on Suomi24:m vastuulla 🤭
olen aina haaveillut että useampi nainen käyttäis peppuani ja joku imisi samalla kaluani
Haluaisitko katella vanhan savottamiehen palleja?
Korkokenkä ja pikkuhousu fetissit
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V1x0F9
Voinko antaa sinulle piiskaa niin, että olet pylly paljaana. M. 62
On mutta se tuntuu varmaan oudolta! Onko kukaan juonut pissaa suoraan pimeistä niin että ei mene pisaraakaan ohi? Entä miltä se on tuntunut
KOVA HALU OLLA NAISEN PANTAVANA ERIKOKOISLLA SAUVOILLA TAI ISOLLA STRAPONILLA
Tykkäätkö riettaasta naaman päällä istumisesta? Jos haluat, voit sitoa minut etten karkaa hameesi alta vaikka tulisi tukalaakin...
Voisitko pissata päälleni?
Hei nainen 60v. Paljonko maksaa jos saan sinulta pissaa? Haluan oikeastaan sitä suoraan kuumana suuhun mutta voithan lähettääkin jos siltä tuntuu!! Mitä mieltä olet?
Olen kyllä nainen.... Mut haluaisin että toinen nainen imettää ja pistää nuolemaan itseään. Tykkään että alistetaan ja fistaus on yks lempi jutuista. Myös jonkin asteiset pissaleikit ollut pitkään haaveena T. Nainen P-H alue
Minä haluaisin olla päivähoidossa kuin noin 1-2 vuotias, tykkään abdl leikeistä.
Jos sinulla on matalakantaiset ylipolven saappaat ja/tai pitkävartiset (yli 43 cm) kumisaappaat, niin...