Toteutan fetissejä

Anonyymi

Hei. Onko sinulla fetissi jonka haluaisit toteuttaa? 60v nainen voisi ehkä auttaa, kunhan sovimme ehdoista. Olen kokenut

62

3632

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluisin laueta syvälle peppuun, vielä ei ole ollut mahdollista tuota kokeilla itse. Oletko mistä päin suomea 60v nainen?

      • Anonyymi

        Haluan että pissaat suoraan suuhuni. En tiedä missä päin asut mutta olen valmis maksamaan pitsasta 100 euroa kerralta. Mutta vain ehkä kolme tai neljä kertaa kuukaudessa. Mitä mieltä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että pissaat suoraan suuhuni. En tiedä missä päin asut mutta olen valmis maksamaan pitsasta 100 euroa kerralta. Mutta vain ehkä kolme tai neljä kertaa kuukaudessa. Mitä mieltä olet?

        Onnistuu, mutta maksat ensin ja muista ettei mukaan kuulu nuoleminen!


      • Anonyymi

        Olen valmis maksamaan vaikkapa paljonkin. Kaikki riippuu sinusta kuinka paljon haluat ansaita? Ainoastaan sinun täytyy pitää tietty raja! Muuten saat vapaat kädet!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu, mutta maksat ensin ja muista ettei mukaan kuulu nuoleminen!

        Edes Keravan keskustassa😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis maksamaan vaikkapa paljonkin. Kaikki riippuu sinusta kuinka paljon haluat ansaita? Ainoastaan sinun täytyy pitää tietty raja! Muuten saat vapaat kädet!!

        Ahaa, en tiedä olenko tarpeeksi hyvä ja taitava? Mutta jos tarvitset jotain tosi villiä niin nyt sait! Muista että ennen kuin aloitamme pitää sinun suorittaa maksu, muuten emme tee sinulle mitään!! Okay?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, en tiedä olenko tarpeeksi hyvä ja taitava? Mutta jos tarvitset jotain tosi villiä niin nyt sait! Muista että ennen kuin aloitamme pitää sinun suorittaa maksu, muuten emme tee sinulle mitään!! Okay?

        Onko teitä siis montakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teitä siis montakin?

        Kaksi. Voin kertoa sen verran että olin yhdeksän vuotta kun jäin katsomaan paikalleni kun nirhet sallivat sikapossun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi. Voin kertoa sen verran että olin yhdeksän vuotta kun jäin katsomaan paikalleni kun nirhet sallivat sikapossun!

        Miksi jäit katsomaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jäit katsomaan?

        En tiedä! Siinä tuntui olevan jotain outoa ja hmmmm...


    • Anonyymi

      heipä hei sinä 60v nainen, minä olen 53v mies ja minulla on fetissi siihen kun nainen pissaa päälleni, voisitko toteuttaa sen ja millaisin ehdoin?

    • Anonyymi

      Lähetin sulle tekstarin, miksi et vastannut siihen???

    • Anonyymi

      On asioita joita mietin, mutta haluan tietää naisesta enemmän kuin iän! 60v nainen pystyy moneen juttuun!

    • Anonyymi

      Minulla on tällainen fetissi, onnistuisiko sinun kanssa?
      Daami ohuessa valkoisessa silkki- tms. puserossa, alla mustat pitsirintsikat, musta halkiohame ja mustat saumanailonit sukkanauhojen kanssa. Jossain baarissa ottaisimme ensin muutaman drinkin. Sitten sinunluokse tai vaikka Omena-hotelliin.
      Aluksi molemminpuolista hyväilyä ja sinulta kullin runkkausta. Sitten suihinottoa ja lopuksi spermat puserollesi ja rintaliiveillesi. Ehkä myös mustalle hameelle.

      Kalle 46v Keski-Suomesta

    • Anonyymi

      Olisiko sinulla pitkää satiinipukua jonka voisi spermata? Mieluiten niin, että sinä itse runkkaisit spermani sille puvulle.

      Nuorimies 27v

    • Anonyymi

      Haluaisin, että nainen meikkaisi ja pukisi minut naiseksi. Tekisitko niin?

    • Haluatko muuttaa mun luo ja olla minun ankara äitini ja anna minulle piiskaa joka päivä?

    • Hei. Minä haluaisin olla jonkun, sisäkkö, orja,piika,vauva,prinsessa ym ihanissa asuissa. Rakastan mekkoja,hameita,essuja ja huiveihin olen ihan hurahtanut. Olisi ihanaa fantasioida vaikka sähköpostin välityksellä.

      • Anonyymi

        Laitatko spostin niin kirjoitellaan lisää. Kyllä sisäkön palveluksia aina tarvitaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kuupo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko spostin niin kirjoitellaan lisää. Kyllä sisäkön palveluksia aina tarvitaan.

        tk33300 se on ja geemaili


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko spostin niin kirjoitellaan lisää. Kyllä sisäkön palveluksia aina tarvitaan.

        Ihanaa. Mikä on sähköpostisi?


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Ihanaa. Mikä on sähköpostisi?

        [email protected]

        …jos et ymmärrä, että ”Kutsuni” kerää noilla viesteillä toisten sähköpostiosoitteita omalle listalleen.


      • Tipsukka2 oletko mies eli nainen!Minä haluan sisäkkö,orja!Sinä varmasti tottele jos käsket sinua anna minulle piiskaa?Minä voin esittää ankara sinullekin ja rangaistaa sinua jos haluat!Minä tiedän mitä orja halua koska itse haluaisin olla [email protected]


      • Anonyymi

        Spede!


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Tipsukka2 oletko mies eli nainen!Minä haluan sisäkkö,orja!Sinä varmasti tottele jos käsket sinua anna minulle piiskaa?Minä voin esittää ankara sinullekin ja rangaistaa sinua jos haluat!Minä tiedän mitä orja halua koska itse haluaisin olla [email protected]

        On se.


      • Tipsukka2 minä voin maksa sinulle palkakin jos tulet asumaan minun kansani!Minulla on erektiöhäiriköitä mutta kyllä sinä saat mennä nuorempi mies ja saada tyydytystä!Minä haluan että asun mun luo ja olen minun piikani,siivotan ja tekee ruoka meille!Jos haluat minä voin olla ankara sinulle ja rangaistaa sinua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Spede!

        Mitä Uuvatti tarkoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se.

        Mitä On se tarkoittaa?


      • Anonyymi
        strykpojke kirjoitti:

        Mitä On se tarkoittaa?

        galen


      • Anonyymi

        Keijo


      • Anonyymi

        Jarna


      • Anonyymi

        Antero


      • Anonyymi

        Marko


      • strykpojke kirjoitti:

        Tipsukka2 minä voin maksa sinulle palkakin jos tulet asumaan minun kansani!Minulla on erektiöhäiriköitä mutta kyllä sinä saat mennä nuorempi mies ja saada tyydytystä!Minä haluan että asun mun luo ja olen minun piikani,siivotan ja tekee ruoka meille!Jos haluat minä voin olla ankara sinulle ja rangaistaa sinua!

        Kuulostaa ihanalta!


      • Anonyymi

        Minä myös pidän mekoista ja essuista. Kun joku vielä pukisi ne päälleni ja saisin vaikka kuoria perunoita ja tiskata ym. Essulle aina roiskahtaisi, ei olisi turhaan edessä.


      • Tipsukka2 kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta!

        Kuulostaa ihanalta?Haluatko tulla piikaa ja sisäkkö minulle!Minä olen niin laiska siivota ja tehdä ruoka ja olen tietysti yksin!


      • strykpojke kirjoitti:

        Tipsukka2 minä voin maksa sinulle palkakin jos tulet asumaan minun kansani!Minulla on erektiöhäiriköitä mutta kyllä sinä saat mennä nuorempi mies ja saada tyydytystä!Minä haluan että asun mun luo ja olen minun piikani,siivotan ja tekee ruoka meille!Jos haluat minä voin olla ankara sinulle ja rangaistaa sinua!

        Kik: huivijamekko. Laita viesti


      • Ihanaa!


      • Tipsukka2 kirjoitti:

        Ihanaa!

        Minä olen masokisti,siis haluan että annat minulle piiskaa mutta kyllä minäkin voin antaa sinullekin piiskaa jos haluat saada?


      • strykpojke kirjoitti:

        Minä olen masokisti,siis haluan että annat minulle piiskaa mutta kyllä minäkin voin antaa sinullekin piiskaa jos haluat saada?

        Kuulostaa kivalta. Laita kik -viesti.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Ihanaa!

        Entä ne promillet, joilla voin lähettää tämänkin viestin… vaikka kommarifemakkoylläpito on estänyt mun ip:n?

        Jotkut kyrpäniilot kuvittelee, että ne voi kiertää lakia blokkaamalla kirjoittajia, eikä heidän viestejä.

        Eli lain mukaan näillä palstoilla pitäisi olla moderointi… joten kaikki mitä täällä julkaistaan on Suomi24:m vastuulla 🤭


    • Anonyymi

      olen aina haaveillut että useampi nainen käyttäis peppuani ja joku imisi samalla kaluani

    • Anonyymi

      Haluaisitko katella vanhan savottamiehen palleja?

    • Korkokenkä ja pikkuhousu fetissit

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voinko antaa sinulle piiskaa niin, että olet pylly paljaana. M. 62

    • Anonyymi

      On mutta se tuntuu varmaan oudolta! Onko kukaan juonut pissaa suoraan pimeistä niin että ei mene pisaraakaan ohi? Entä miltä se on tuntunut

    • Anonyymi

      KOVA HALU OLLA NAISEN PANTAVANA ERIKOKOISLLA SAUVOILLA TAI ISOLLA STRAPONILLA

    • Anonyymi

      Tykkäätkö riettaasta naaman päällä istumisesta? Jos haluat, voit sitoa minut etten karkaa hameesi alta vaikka tulisi tukalaakin...

    • Anonyymi

      Voisitko pissata päälleni?

    • Anonyymi

      Hei nainen 60v. Paljonko maksaa jos saan sinulta pissaa? Haluan oikeastaan sitä suoraan kuumana suuhun mutta voithan lähettääkin jos siltä tuntuu!! Mitä mieltä olet?

    • Anonyymi

      Olen kyllä nainen.... Mut haluaisin että toinen nainen imettää ja pistää nuolemaan itseään. Tykkään että alistetaan ja fistaus on yks lempi jutuista. Myös jonkin asteiset pissaleikit ollut pitkään haaveena T. Nainen P-H alue

    • Anonyymi

      Minä haluaisin olla päivähoidossa kuin noin 1-2 vuotias, tykkään abdl leikeistä.

    • Anonyymi

      Jos sinulla on matalakantaiset ylipolven saappaat ja/tai pitkävartiset (yli 43 cm) kumisaappaat, niin...

    Ketjusta on poistettu 287 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe