mä en tiedä, oisko tää oikea paikka, mutta kysyn nyt kuitenkin. Käytäteks te kukaan vaippoja, kun meette vaikka pubikierrokselle? Musta on alkanut tuntua, että se ois aika hyvä idea, ei tarttis juosta kusella koko aikaa. Mitä vaippaa te suosittelisitte ja mistä niitä saa?
vaipat
5
2179
Vastaukset
- Tepi
Oletkohan sinäkin taas niitä vaippafetissin harrastaja miehiä? Tiedät varmaan mistä aikuisten vaipat voit ostaa...
Mutta kun on todella vaiva tai tarve käyttää vaippaa muuten kuin mielihyvästä, ota yhteyttä www.metsapolku.fi tai kävele suoraan Mannerheimintien Terveydenhoitotuote Terttu Liljan liikkeeseen. Sieltä saat asiallista palvelua.- sama
kiitti, en mä tiedä oisko toi nyt mikään fetissi, mutta mä ajattelin enempi asiaa ihan käytännön kannalta
- Janne
sama kirjoitti:
kiitti, en mä tiedä oisko toi nyt mikään fetissi, mutta mä ajattelin enempi asiaa ihan käytännön kannalta
Ottamatta kantaa siihen kuka on fetissi tai ei haluan tuoda kysyjälle selväksi että Metsapolun ja Terttu Liljan vaipat ovat varmaan ihan hyviä virtsan karkailuun joka on mielestäni aika huvittava sanahirviö sille että pissat tulee housuun tai on kusihousu.
No minulta kuitenkin saat sellaisia vaippoja että voit istua vaikka koko illan ja housut pysyy kuivina. Ainoa ongelma voi olla että tarpeeksi iso vaippa ei enää ole kovin huomaamaton.
Joka tapauksessa minulla on ratkaisu joka auttaa taatusti ja voit huoletta istua ainakin melkein koko illan. Toki kaverit voi kysyä että mikä seurustelurakko se sulla on. Siinä sitten onkin pokassa pitämistä kun juuri samaan aikaan menee iso pissa ison pojan Liperoon. Sitten täytyy vain kysyä kaverilta kovaan ääneen vähän samalla tavalla kun ne puhuu koffin kapakkatunnelmamainoksessa: mikä pakko.
Ehdotus: ota yhteys ja toimitan sinulle ratkaisun jota kokeilet ensin kotona..
kirjoita e-mail [email protected] tai soita 0505436714 - ---
Janne kirjoitti:
Ottamatta kantaa siihen kuka on fetissi tai ei haluan tuoda kysyjälle selväksi että Metsapolun ja Terttu Liljan vaipat ovat varmaan ihan hyviä virtsan karkailuun joka on mielestäni aika huvittava sanahirviö sille että pissat tulee housuun tai on kusihousu.
No minulta kuitenkin saat sellaisia vaippoja että voit istua vaikka koko illan ja housut pysyy kuivina. Ainoa ongelma voi olla että tarpeeksi iso vaippa ei enää ole kovin huomaamaton.
Joka tapauksessa minulla on ratkaisu joka auttaa taatusti ja voit huoletta istua ainakin melkein koko illan. Toki kaverit voi kysyä että mikä seurustelurakko se sulla on. Siinä sitten onkin pokassa pitämistä kun juuri samaan aikaan menee iso pissa ison pojan Liperoon. Sitten täytyy vain kysyä kaverilta kovaan ääneen vähän samalla tavalla kun ne puhuu koffin kapakkatunnelmamainoksessa: mikä pakko.
Ehdotus: ota yhteys ja toimitan sinulle ratkaisun jota kokeilet ensin kotona..
kirjoita e-mail [email protected] tai soita 0505436714No pistäpä nyt vähän enemmän tietoa tuosta mainostamastasi ratkaisusta tässä näin.
- janne
--- kirjoitti:
No pistäpä nyt vähän enemmän tietoa tuosta mainostamastasi ratkaisusta tässä näin.
Mitä lisätietoa haluat. Eikö siinä ollut yhteystiedot: email ja puhelinnumero. ota yhteyttä jos asia kiinnostaa kerron mielelläni.
Janne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048