Maskiton vaalitoimitsija Halkokarilla

Anonyymi

Halkokarin koulu, aluevaalit su 23 1, aamupäivä. Olisinpa huomannut aikaisemmin, niin olisin kääntynyt pois ja jättänyt äänestämättä!!! Ehdin kuitenkin antaa jo ajokorttini toimitsijalle, nimeni lausuttiin kuuluvalla äänellä ja sitten rouva vierestä huutaa: täältä äänestyslipuke. Jähmetyn paikalleni, kun huomaan, että hän istuu pleksin sivussa, ilman maskia, viisiiri makaa pöydällä. Nappaan lipukkeen sanomatta mitään, käyn äänestämässä ja ryntään ulos. Jälkeenpäin toivon, etten vaan antanut ääntäni hänen puolueelleen.

7

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit lyönyt pataan

• Anonyymi

Älä nyt väkivaltaan kehota. Soitin toki seuraavana päivänä sällille, ja sanoin, että anna olla viimeinen kerta, kun käppäilet äänestyspaikalla kaivellen mulkkujas, ja vielä, kun olet itse ehdokkaana. Ei ole ihmekään, että äänestysprosentti jää jatkuvasti yhä alhaisemmaksi, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt väkivaltaan kehota. Soitin toki seuraavana päivänä sällille, ja sanoin, että anna olla viimeinen kerta, kun käppäilet äänestyspaikalla kaivellen mulkkujas, ja vielä, kun olet itse ehdokkaana. Ei ole ihmekään, että äänestysprosentti jää jatkuvasti yhä alhaisemmaksi, hah hah haaa!!!...

Kumma kun sälli ei usko. Edelleen esittelee kokovartalokuvaansa kaivellen pallejaan. Naurettava tyyppi, ellei peräti tyhmä. Mikä on tyypin koulutus. Ilmeisesti pelkkä kiertokoulu, ja sekin väärin päin.

• Anonyymi

Hänellä on tuberkkeli ei voi käyttää maskia .

• Anonyymi

Mulla oli äänestäessä ämpäri päässä ja se täynnä karhuvillaa - lisäksi mukana oma vanerinen äänestyskoppi - kummasti pysy koronat loitolla.

• Anonyymi

Minä en edes käynyt äänestämässä, paskan hommaa.
        No sinulla se kötystys oli, minulla on parempi vihje, jolla vältät viruspitoisen ilman, etkä tarvi edes maskia.
        Laita 50 litran muovipussiin ilmaa pihalla ja sitten vaan se päähän ja narulla solmit kaulasta, niin et tarvi sisäilmaa hengittää, kyllä siinä happi riittää helposti sen äänestys hetken verran.
        Isompi 200 litran säkki sitten, jos käy kaupassa ja 100 litrankin säkki riittää.
        Vähemmän siinä saa hiilidiksidia hengitykseen, kuin maski päässä, jolloin koko ajan hengittää omaa hiilidioksidia ja toksiineja, jotka elimistö poistaa.
        Ihmekös, että on höntti olo, päätä pakottaa ja nenä alkaa vuotamaan.
        Ei ne ole korona oireita, vaan maskin aiheuttamia, vaikka ne väännetään korona oireiksi.

• Anonyymi

Aina rähjäämässä, minne vain meneekin. Uimahalli, veripalvelu, äänestyspaikka, naapurit, elintarvikemyymälä, alko, poliisit jne....

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe