Koska nähdään

Anonyymi

V- mies, pikainen tapaaminen rauhassa, onnistuuko?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmmm, mä haluisin nähdä Abc miestä, mutta ei hän uskalla 😆 ja sivusta

    • Anonyymi

      Veijolle?

    • Anonyymi

      Kiitos huora taas kerran näytit että et halua mitää luottamusta no ole nyt villen kanssa ja unohda minut

      • Anonyymi

        Kenelle pitäisi luottamusta rakentaa? En ole kenellekkään tilivelvollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle pitäisi luottamusta rakentaa? En ole kenellekkään tilivelvollinen.

        Minkä takia olet mulle niin ilkeä vaikka ville on se kaiken pahan alku ja juuri.


        Edelleen mä haluun jutella sun kanssa ja kyllä tiedän että olet todella mustasukkainen kun olen kirjoittanut sen t naisen kanssa ja vaikka en ole edes kiinnostunut siitä t naisesta niin sä olet mustasukkainen mutta lupaan että en ole edes m naisen kanssa missään tekemisissä enkä muidenkaan kanssa jos otat sen eston pois ja sovitaan meidän välit niin mä olen ikuisesti uskollinen sulle rakas.sopiiko tämä sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia olet mulle niin ilkeä vaikka ville on se kaiken pahan alku ja juuri.


        Edelleen mä haluun jutella sun kanssa ja kyllä tiedän että olet todella mustasukkainen kun olen kirjoittanut sen t naisen kanssa ja vaikka en ole edes kiinnostunut siitä t naisesta niin sä olet mustasukkainen mutta lupaan että en ole edes m naisen kanssa missään tekemisissä enkä muidenkaan kanssa jos otat sen eston pois ja sovitaan meidän välit niin mä olen ikuisesti uskollinen sulle rakas.sopiiko tämä sulle

        Ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi.

        Ei meidän suhde ole ikinä ohi. Ei todellakaan erota ikinä


    • Anonyymi

      Onnistuu. Samaa mieltä että pitäisi nähdä jossakin.

      • Anonyymi

        Ja sun pitäis nähdä, nimi?


    • Anonyymi

      No vastaas nyt V. Kiinnostaa sivusta.

      • Anonyymi

        Saat kyllä niin päähän jotta et ikinä edes ajattele ärsyttää minua ja huomenna menen sitten selvittää tän asian sun duunii niin loppuu tollane kiristys että en saa edes ajatella olla muiden kanssa kun olet niin mustasukkainen minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat kyllä niin päähän jotta et ikinä edes ajattele ärsyttää minua ja huomenna menen sitten selvittää tän asian sun duunii niin loppuu tollane kiristys että en saa edes ajatella olla muiden kanssa kun olet niin mustasukkainen minusta

        Sopii yrittää räkänokka. :D


    • Anonyymi

      Ei tuollainen ole kuin ehdotus, mikä vaatii neiti sihteeriltä vain stressiä, eikä näistä näkemisistä ole ennenkään neuvoteltu, senkin höpö pers, ei ole ennustettavissa.......
      KYTÄT!!!!
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://m.youtube.com/watch?v=DfIcZtjAch8

      • Anonyymi

        Huomenna menen sitten l naisen kanssa juttelee ja saan sen eston pois niin sovitaan meidän välit kerralla selväksi ja annat mun olla muiden kanssa etkä tee mitään ongelmia sitten mulle


    • Anonyymi

      Et saa anteeksi ikinä

      • Anonyymi

        Mä haluun pettää sinua jo huomenna niin huomaat että olit aina turhaan mustasukkainen mutta lupaan että nyt on aihetta olla mustasukkainen kun et edes halua sopia meidän riidat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun pettää sinua jo huomenna niin huomaat että olit aina turhaan mustasukkainen mutta lupaan että nyt on aihetta olla mustasukkainen kun et edes halua sopia meidän riidat

        Petin sua pikkujouluissa anteeks 😪


    • Anonyymi

      Joko otat sen eston pois ja nyt sovitaan meidän välit kuntoon tai sitten me ollaan lopullisesti erottu ja kyllä tiedät että olen jo huomenna jonkun muun kanssa

    • Anonyymi

      V~mies ei oikein ole olemassa. V.miehen vuoksi viriteltyä kulttuuria, kaikella työllä, voidaan miltei kokea rauenneen tyhjiin. Eiköhän meikäläinen ole tietoinen, miten eteenpäinviemisen johtaa, herra ylikonstaapeli, minä en kuitenkaan osaa olla niin vihainen paskalakkeja kohtaan, miten kaikkivaltias Jumala.
      T.ei minulla ole mitään kohtaan, joten paskalakki tietysti olettaa, nyt on viimeinen kierros pedofiili, ruikkuhaalari pyssy vyöllä, lue lakisi tyhjiin, hyvästi......
      Ps. Suomen Poliisi? Murhasi perheeni......
      https://m.youtube.com/watch?v=drHzaYMwvbs

      • Anonyymi

        Onko ville vankilassa😂🤣😂🤣😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ville vankilassa😂🤣😂🤣😂😂😂

        Noup se taitaa olla suhteessa jonkun muun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup se taitaa olla suhteessa jonkun muun kanssa

        😂🤣🤣😂😂🤣hyvä ville😂🤣🤣😂😂😂🤣 suhteessa voi olla vaikka kuinka monen naisen kanssa ei vois vähempää kiinnostaa villen suhteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup se taitaa olla suhteessa jonkun muun kanssa

        Hetken vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetken vielä

        Mä petän sinua huomenna jos haluat olla vielä tekemisissä sun exien kanssa.



        Mä haluun että meillä on se oikea suhde


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe