Lääkärin tarpeessa

Anonyymi

Sattuipa niin että hammas oli oireillut jo hetken aikaa. Tarkemmin sanottuna ien oli niin tulehduksissa, että se oli paisunut ja kaikenlainen syöminen oli käynyt mahdottomaksi.
Mietin soittaisinko hammaslääkärille, mutta kun kipu oli melkoinen, päätin mennä ensiavun vastaanotolle kysymään mitä tehdä. Olin tietoinen että siellä oli myös hammashoidon ihminen.
Esitin asiani, ja ien sen kuin paisui ja kiristi, niin että pelkäsin sen repeävän.
Vastaanotto sanoi pyytävänsä päivystävän lääkärin katsomaan.
Istahdin odottamaan.
Ei kauankaan kun minut kutsuttiin sisään.
Hän oli reilusti keski-iän ylittänyt nainen, vähän pyöreähkö mutta kivan näköinen, ja todella mukava.
Hän komensi pötkölleen laverille, selinmakuulle. Sitten suuta auki.
Hänen äänensä oli seksikkään matala ja hiljainen. Hän istahti viereeni ja sanoi, että katsotaanpa voisimmeko tehdä sinun hyväksesi jotain tänään.
No onpas täällä ahdasta, kyllä, voin helpottaa oloasi.
Hän otti pienen skalpellin, ja sanoi että älä pelästy. Pitää avata kanava että pääsee märkä ulos.
Pieni ranneliike ja haava oli auki. Hän sanoi että nyt voi vähän tuntua epämiellyttävältä, kun hän alkaa puristamaan tulehdusta ulos. Hän sanoi että ota jostain kiinni ja purista kun sattuu, sillä nyt ei voi perääntyä, kaikki on saatava ulos.
Otin kiinni hänen reidestään, polven yläpuolelta. Hän katsoi minuun hymyillen, sanoi että tämä ei ole aivan etiketin mukaista, mutta olkoon tämän kerran. Tuntui hyvältä.
Hän alkoi puristella, mutta kipu ei tuntunut miltään, kun tunsin hänen kiinteän reitensä ohuen puuvillakankaan läpi lämpimänä ja kutsuvana.
Hän paineli ja puristeli, imi imurilla, välillä desinfiointia, sitten jatkettiin.
Miltä tuntuu? No hyvältähän tässä, en vaihtaisi nyt juuri paikkaani mihinkään, sanoin ja hivelin reittä sisäpulelta. Olin hivuttautunut jo vähän lähemmäs haaraväliä, ja hän huomioi sen kyllä mutta ei sanonut mitään. Katsoi vain minua pitkien mustien tekoripsiensä alta silmiin.
Oli mahdoton sanoa mitä hänen mielessään liikkui. Olisiko hänen kasvoilleen noussut lievä puna?
Nyt menen liian pitkälle, ajattelin. Kun hän oli kumartunut ylleni, niin että uhkeat rinnat olivat aivan kasvojeni yläpuolella, oli aivan pakko ottaa ja hyväillä vänän toista rintaa. Se aiheutti painetta housuissa.
Odotas nyt vähän vielä, hän sanoi, ja kouraisi minua munista. Hoidetaan asia kerrallaan.
Olet hyvä potilas, olet aina tervetullut vastaanotolleni, ja muutenkin...

5

3132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatko puuttuu. Ehkä sitä ei tullut.

• Anonyymi

Sen pituinen se. Vähän lyhyt niin kuin esim. Heinolan sedän katkarapua muistuttava mikropippeli.

• Anonyymi

Höpö höpö. Heinolan setä on koko kylän tunnetuin häntäheikki.

• Anonyymi

Ei setäsi ole Heinolasta

• Anonyymi

Sattuu muuten olemaan.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe