Ei ole normaalia kaivata ihmistä, jonka tietää olevan no-go-alueella ja joka ei lämpene ajatukselle meistä. Tai siis voi olla normaalia, mutta ei näin pitkään ja syvälle sukeltaen. Elän varmaan jossain rinnakkaistodelliuudessa, kun kuvittelen vielä mahdollisuuksista häneen. Joskus jopa luulen päässeeni hänestä, mutta sitten tulee aika karu paluu mukaromanttiseen arkeen, ja löydän itseni haaveilemasta ihanista hetkistä hänen kanssaan. Parantumaton romantikko ja turhan kuvittelija. Tää ihminen inhoaa mua varmaan sydänpohjiaan myöten, ja vielä enemmän, jos tietäisi, että vieläkin kuolaan hänen peräänsä. Kamalaa!
Olen huolissani itsestäni
53
1826
Vastaukset
- Anonyymi
Mikkoko olet?
- Anonyymi
En vaan j-mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan j-mies.
Kauanko j-mies on tuntenut kuolauksen kohteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan j-mies.
Kuka j mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan j-mies.
Kuka j mies?
- Anonyymi
Äläs nyt Mikkoja aina epäile...
- Anonyymi
Ei muiden tunteista voi tietää jos niitä ei kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan j-mies.
Esiinnytkö toisen henkilöllisyydellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiinnytkö toisen henkilöllisyydellä?
En vaan omallani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka j mies?
J eli jännämies
- Anonyymi
Mua huvitti tuo tilanne, josta olen myös itseni valitettavasti löytänyt. Voimia ap!
- Anonyymi
Mitä tarkoitat no-go alueella? Mikä se on tilanteessasi?
- Anonyymi
Toisten tontit, talot jahuvilat!
- Anonyymi
Onko aloitus Jonilta?
- Anonyymi
Juhalta vai Jarilta?
- Anonyymi
Oletkohan tehnyt hänelle jotain ikävää, jos hän sinua kerran nyt inhoaa...
- Anonyymi
Toivottavasti en niin inhottavaa, että on pakko hyältä.
- Anonyymi
Kai itse tiedät mitä olet tehnyt :) toisaalta, miksi tehdä toiselle ikävästi, jos hänestä pitää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai itse tiedät mitä olet tehnyt :) toisaalta, miksi tehdä toiselle ikävästi, jos hänestä pitää..
Niipä - sopii miettiä! Olisko parempi ollut tulla puolitiehen vastaan, jos toinen osapuolikin?
- Anonyymi
Tulla puolitiehen vastaan takaisinpäin, jos toinen on vaikka käyttäytynyt huonosti ja ajanut pois?
- Anonyymi
Parempi kai se on kun mennä saman matkan kauemmaksi kun toinen yrittää tulla vastaan? Sivusta.
- Anonyymi
Älä kuule unta näe, että sua täällä kaipaan.t.t
- Anonyymi
No se on vaan jatkettava miinakentille. Otettava riski. Ei se ole mikään mahtavuus, se on päätös, että haluaa. Jos ajattelee no go niin sitten se on niin.
- Anonyymi
Jos hän on varattu, niin parempi nyt vaan kun unohdat, ettet riko mitään.
- Anonyymi
Muka romanttiseen arkeen? Elämä on mitä teet siitä
- Anonyymi
No ei se haaveissa eläminen kyllä paljon anna. Pidemmän päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se haaveissa eläminen kyllä paljon anna. Pidemmän päälle.
Keskity reaaliin!!
- Anonyymi
Jos hän oikeasti inhoaa, niin kannattaa unohtaa. Löydät jonkun toisen ja paremman, kun toivut tästä. Mutta kannattaa ehkä tarkastaa, että se on totta, se inho siis. Ihmiset reagoivat tunteisiin eri tavoin. Jotkut nyrpistävät nenäänsäkin, vahvoissa tunteissa ja etenkin jos on epävarmuutta toisen tunteista. Defenssit ja sitä rataa. Realisti kannattaa olla, mutta kaikki vinkkelit ottaa huomioon.
- Anonyymi
Nyrpistävät nenäänsä vahvoissa tunteissa? Kai sen niinkin voi sanoa
- Anonyymi
On se normaalia että tuntee etkä ole mitenkään sekaisin. Sinulla on jostain syystä vahva tunneside häneen tai ajatukseen hänestä. Mieti omalta kohdalta näitä:
Onko hän oikeasti niin erikoinen vai onko se tunne jonka hän sinussa? Pidätkö hänestä oikeasti vai pidätkö haavekuvasta minkä olet luonnut hänestä?
Hän selvästi on tietoinen että olet joskus kuolannut hänen perään.. ei se kuitenkaan tarkoita että hän inhoaisi sinua.
Tsemppiä tunteiden myrskyyn.- Anonyymi
Mulla on vähän samanlainen tilanne. En vaan voi unohtaa tai pääse millään yli miehestä, jonka kanssa seurustelin ja jota en voi saada. Itse olen miettinyt samaa, oliko hän oikeasti niin ihana vai olenko luonut hänestä vain haavekuvan. Mutta ei, kun on yrittänyt tutustua miehiin niin kukaan ei ole tuntunut HÄNELTÄ, kenenkään kanssa juttu ei ole luistanut niin kuin HÄNEN kanssaan. Kenenkään kosketus ei ole tuntunut samalta kuin HÄNEN. Kenenkään seurassa ei ole tuntunut samalta kuin HÄNEN. Mutta HÄN ei tuntenut kanssani samoin ja lähti. Olen yrittänyt antaa miehille mahdollisuuden, mutta kun ei pysty niin ei pysty. En halua lähteä mihinkään vaillinaiseen, toinen vaistoaa jos en ole täysillä mukana. Olen siis päättänyt olla ilman miestä niin kauan kunnes unohdan tai tulee joku HÄNESTÄKIN ihanampi vastaan. Tällä hetkellä vain tuntuu, ettei sellaista miestä enää ole...
- Anonyymi
"Mieti omalta kohdalta"... Laitas nyt se mietintämyssy ihan omaan päähän kuule. Ja SIVUSTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mieti omalta kohdalta"... Laitas nyt se mietintämyssy ihan omaan päähän kuule. Ja SIVUSTA.
Miten tuostakin voi pahoittaa mielensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuostakin voi pahoittaa mielensä?
Täällä kukaan ole mieltänsä pahoittanut, taisit itse pahoittaa kerta pikkuinen neuvo meni noin ihon alle mielensä pahoittamisineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kukaan ole mieltänsä pahoittanut, taisit itse pahoittaa kerta pikkuinen neuvo meni noin ihon alle mielensä pahoittamisineen.
Voi luoja tätä palstaihmistä.. APkin poistui.
- Anonyymi
En inhoa, olen vain varuillaan. Tässä kolmessa vuodessa olettaisi vain tunteiden kuolleen niin ei vaan tapahdu, teit tilan sydämeeni mihin kukaan muu ei tunnu sopivan. Ehkä se että emme näe korjaa tilanteen ajan kanssa.... Pitääkö olla huolissaan kun vastasin kuin hänelle?
- Anonyymi
Hyvin vastasit. Sopii meidän tilanteeseen, mutta hän tuskin on ajatellut minua sillä tavalla koko sen kolme vuotta. t ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vastasit. Sopii meidän tilanteeseen, mutta hän tuskin on ajatellut minua sillä tavalla koko sen kolme vuotta. t ap.
Mistä hitosta sinä sen tiedät onko ajatellut vai ei? Et mistään. Antaahan molemminpuolinen radiohiljaisuus jotain osviittaa.. mutta ei sekään kaikkea kerro, ainakaan omalta osaltani. herää vain kysymys onko kumpikaan yrittänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä hitosta sinä sen tiedät onko ajatellut vai ei? Et mistään. Antaahan molemminpuolinen radiohiljaisuus jotain osviittaa.. mutta ei sekään kaikkea kerro, ainakaan omalta osaltani. herää vain kysymys onko kumpikaan yrittänyt?
Täällä en pahoittele tätä.... ...
- Anonyymi
Keltainen toukokuu mikset sä jo tuu oon turhaan odottanut tuulta lempeää
- Anonyymi
Taas sama yksinjuttelija mies!
- Anonyymi
Tuo laulu sopii niin hyvin tähänkin tilanteeseen. t.ap
- Anonyymi
Onko joskus lämmennyt ajatukselle vai onko ns. kylmää kyytiä aina?
- Anonyymi
Vaikea tuohon on vastata. Ne on vain omia arvauksia, mitä hällä on ollut mielessä. Ehkä joskus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea tuohon on vastata. Ne on vain omia arvauksia, mitä hällä on ollut mielessä. Ehkä joskus?
Mikään menneisyydessä ei viittaa siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään menneisyydessä ei viittaa siihen?
Ei kovin kauas menneisyyteen voi mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähnyt hänet tällä viikolla vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänä vuonna?
- Anonyymi
Johannes
- Anonyymi
Palauduitko takaisin rinnakkaistodellisuudesta? Normaalia on.
- Anonyymi
En usko, että hän sinua inhoaa
- Anonyymi
Hirvittävät murskajaiset menossa kuvastimessa
https://m.youtube.com/watch?v=79-frfLlnio - Anonyymi
Ei se normaalilta tunnu. Minulla on ollut lyhytkestoisia ihastumisia, mutta en ole halunnut olla tekemisissä yhdenkään heistä kanssa. En jää roikkumaan ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876