Olen huolissani itsestäni

Anonyymi

Ei ole normaalia kaivata ihmistä, jonka tietää olevan no-go-alueella ja joka ei lämpene ajatukselle meistä. Tai siis voi olla normaalia, mutta ei näin pitkään ja syvälle sukeltaen. Elän varmaan jossain rinnakkaistodelliuudessa, kun kuvittelen vielä mahdollisuuksista häneen. Joskus jopa luulen päässeeni hänestä, mutta sitten tulee aika karu paluu mukaromanttiseen arkeen, ja löydän itseni haaveilemasta ihanista hetkistä hänen kanssaan. Parantumaton romantikko ja turhan kuvittelija. Tää ihminen inhoaa mua varmaan sydänpohjiaan myöten, ja vielä enemmän, jos tietäisi, että vieläkin kuolaan hänen peräänsä. Kamalaa!

53

1826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikkoko olet?

• Anonyymi

En vaan j-mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan j-mies.

Kauanko j-mies on tuntenut kuolauksen kohteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan j-mies.

Kuka j mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan j-mies.

Kuka j mies?

• Anonyymi

Äläs nyt Mikkoja aina epäile...

• Anonyymi

Ei muiden tunteista voi tietää jos niitä ei kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan j-mies.

Esiinnytkö toisen henkilöllisyydellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiinnytkö toisen henkilöllisyydellä?

En vaan omallani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka j mies?

J eli jännämies

• Anonyymi

Mua huvitti tuo tilanne, josta olen myös itseni valitettavasti löytänyt. Voimia ap!

• Anonyymi

Mitä tarkoitat no-go alueella? Mikä se on tilanteessasi?

• Anonyymi

Toisten tontit, talot jahuvilat!

• Anonyymi

Onko aloitus Jonilta?

• Anonyymi

Juhalta vai Jarilta?

• Anonyymi

Oletkohan tehnyt hänelle jotain ikävää, jos hän sinua kerran nyt inhoaa...

• Anonyymi

Toivottavasti en niin inhottavaa, että on pakko hyältä.

• Anonyymi

Kai itse tiedät mitä olet tehnyt :) toisaalta, miksi tehdä toiselle ikävästi, jos hänestä pitää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai itse tiedät mitä olet tehnyt :) toisaalta, miksi tehdä toiselle ikävästi, jos hänestä pitää..

Niipä - sopii miettiä! Olisko parempi ollut tulla puolitiehen vastaan, jos toinen osapuolikin?

• Anonyymi

Tulla puolitiehen vastaan takaisinpäin, jos toinen on vaikka käyttäytynyt huonosti ja ajanut pois?

• Anonyymi

Parempi kai se on kun mennä saman matkan kauemmaksi kun toinen yrittää tulla vastaan? Sivusta.

• Anonyymi

Älä kuule unta näe, että sua täällä kaipaan.t.t

• Anonyymi

No se on vaan jatkettava miinakentille. Otettava riski. Ei se ole mikään mahtavuus, se on päätös, että haluaa. Jos ajattelee no go niin sitten se on niin.

• Anonyymi

Jos hän on varattu, niin parempi nyt vaan kun unohdat, ettet riko mitään.

• Anonyymi

Muka romanttiseen arkeen? Elämä on mitä teet siitä

• Anonyymi

No ei se haaveissa eläminen kyllä paljon anna. Pidemmän päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se haaveissa eläminen kyllä paljon anna. Pidemmän päälle.

Keskity reaaliin!!

• Anonyymi

Jos hän oikeasti inhoaa, niin kannattaa unohtaa. Löydät jonkun toisen ja paremman, kun toivut tästä. Mutta kannattaa ehkä tarkastaa, että se on totta, se inho siis. Ihmiset reagoivat tunteisiin eri tavoin. Jotkut nyrpistävät nenäänsäkin, vahvoissa tunteissa ja etenkin jos on epävarmuutta toisen tunteista. Defenssit ja sitä rataa. Realisti kannattaa olla, mutta kaikki vinkkelit ottaa huomioon.

• Anonyymi

Nyrpistävät nenäänsä vahvoissa tunteissa? Kai sen niinkin voi sanoa

• Anonyymi

On se normaalia että tuntee etkä ole mitenkään sekaisin. Sinulla on jostain syystä vahva tunneside häneen tai ajatukseen hänestä. Mieti omalta kohdalta näitä:
      Onko hän oikeasti niin erikoinen vai onko se tunne jonka hän sinussa? Pidätkö hänestä oikeasti vai pidätkö haavekuvasta minkä olet luonnut hänestä?

Hän selvästi on tietoinen että olet joskus kuolannut hänen perään.. ei se kuitenkaan tarkoita että hän inhoaisi sinua.

Tsemppiä tunteiden myrskyyn.

• Anonyymi

Mulla on vähän samanlainen tilanne. En vaan voi unohtaa tai pääse millään yli miehestä, jonka kanssa seurustelin ja jota en voi saada. Itse olen miettinyt samaa, oliko hän oikeasti niin ihana vai olenko luonut hänestä vain haavekuvan. Mutta ei, kun on yrittänyt tutustua miehiin niin kukaan ei ole tuntunut HÄNELTÄ, kenenkään kanssa juttu ei ole luistanut niin kuin HÄNEN kanssaan. Kenenkään kosketus ei ole tuntunut samalta kuin HÄNEN. Kenenkään seurassa ei ole tuntunut samalta kuin HÄNEN. Mutta HÄN ei tuntenut kanssani samoin ja lähti. Olen yrittänyt antaa miehille mahdollisuuden, mutta kun ei pysty niin ei pysty. En halua lähteä mihinkään vaillinaiseen, toinen vaistoaa jos en ole täysillä mukana. Olen siis päättänyt olla ilman miestä niin kauan kunnes unohdan tai tulee joku HÄNESTÄKIN ihanampi vastaan. Tällä hetkellä vain tuntuu, ettei sellaista miestä enää ole...

• Anonyymi

"Mieti omalta kohdalta"... Laitas nyt se mietintämyssy ihan omaan päähän kuule. Ja SIVUSTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mieti omalta kohdalta"... Laitas nyt se mietintämyssy ihan omaan päähän kuule. Ja SIVUSTA.

Miten tuostakin voi pahoittaa mielensä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuostakin voi pahoittaa mielensä?

Täällä kukaan ole mieltänsä pahoittanut, taisit itse pahoittaa kerta pikkuinen neuvo meni noin ihon alle mielensä pahoittamisineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kukaan ole mieltänsä pahoittanut, taisit itse pahoittaa kerta pikkuinen neuvo meni noin ihon alle mielensä pahoittamisineen.

Voi luoja tätä palstaihmistä.. APkin poistui.

• Anonyymi

En inhoa, olen vain varuillaan. Tässä kolmessa vuodessa olettaisi vain tunteiden kuolleen niin ei vaan tapahdu, teit tilan sydämeeni mihin kukaan muu ei tunnu sopivan. Ehkä se että emme näe korjaa tilanteen ajan kanssa.... Pitääkö olla huolissaan kun vastasin kuin hänelle?

• Anonyymi

Hyvin vastasit. Sopii meidän tilanteeseen, mutta hän tuskin on ajatellut minua sillä tavalla koko sen kolme vuotta. t ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin vastasit. Sopii meidän tilanteeseen, mutta hän tuskin on ajatellut minua sillä tavalla koko sen kolme vuotta. t ap.

Mistä hitosta sinä sen tiedät onko ajatellut vai ei? Et mistään. Antaahan molemminpuolinen radiohiljaisuus jotain osviittaa.. mutta ei sekään kaikkea kerro, ainakaan omalta osaltani. herää vain kysymys onko kumpikaan yrittänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä hitosta sinä sen tiedät onko ajatellut vai ei? Et mistään. Antaahan molemminpuolinen radiohiljaisuus jotain osviittaa.. mutta ei sekään kaikkea kerro, ainakaan omalta osaltani. herää vain kysymys onko kumpikaan yrittänyt?

Täällä en pahoittele tätä.... ...

• Anonyymi

Keltainen toukokuu mikset sä jo tuu oon turhaan odottanut tuulta lempeää

• Anonyymi

Taas sama yksinjuttelija mies!

• Anonyymi

Tuo laulu sopii niin hyvin tähänkin tilanteeseen. t.ap

• Anonyymi

Onko joskus lämmennyt ajatukselle vai onko ns. kylmää kyytiä aina?

• Anonyymi

Vaikea tuohon on vastata. Ne on vain omia arvauksia, mitä hällä on ollut mielessä. Ehkä joskus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea tuohon on vastata. Ne on vain omia arvauksia, mitä hällä on ollut mielessä. Ehkä joskus?

Mikään menneisyydessä ei viittaa siihen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään menneisyydessä ei viittaa siihen?

Ei kovin kauas menneisyyteen voi mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähnyt hänet tällä viikolla vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänä vuonna?

• Anonyymi

Johannes

• Anonyymi

Palauduitko takaisin rinnakkaistodellisuudesta? Normaalia on.

• Anonyymi

En usko, että hän sinua inhoaa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei se normaalilta tunnu. Minulla on ollut lyhytkestoisia ihastumisia, mutta en ole halunnut olla tekemisissä yhdenkään heistä kanssa. En jää roikkumaan ihmisiin.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe