Tuloksen piti olla persujen osalta aivan toinen, mutta äänet hävisivät jonnekin.
Nämä vaalit varastettiin meiltä. Sanokaa mun sanoneen. Varmasti äänestyslipukkeita löytyy jostakin, kunhan päästään kaivelemaan.
Vaalit varastettiin
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varastetut vaalit.
- Anonyymi
Mihin muuten katosi ne 700 puoluekokousääntä PUtkiksella olisi selitettäväää
- Anonyymi
Vaalit varastettiin kansalle Persuilta.
Pulinat pois, kansa on puhunut. Ja Soinikin nauraa. :)
- Anonyymi
Miltä tuntuu kuulua minipuolueeseen eli takiaispuolueeseen Persut?
- Anonyymi
Etkö meinaa itse uskoa, kun toistelet useissa ketjuissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu kuulua minipuolueeseen eli takiaispuolueeseen Persut?
Eduskuntaryhmien voimasuhteet
Eduskuntaryhmä Jäsenmäärä
Sosialidemokraattinen eduskuntaryhmä /sd 40
Perussuomalaisten eduskuntaryhmä /ps 38
Kansallisen kokoomuksen eduskuntaryhmä /kok 38
Keskustan eduskuntaryhmä /kesk 31
Vihreä eduskuntaryhmä /vihr 20
Vasemmistoliiton eduskuntaryhmä /vas 16
Ruotsalainen eduskuntaryhmä /r 10
Kristillisdemokraattinen eduskuntaryhmä /kd 5
Liike Nyt -eduskuntaryhmä /liik 1
Eduskuntaryhmä Valta kuuluu kansalle /vkk 1
23.1.2022 0.03
https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/tilastot/Sivut/hex8110_Eduskuntaryhmien voimasuhteet.aspx
- Anonyymi
Sähköisessä sitten äänestetään ja sellaisia ei suomeen saada , koska väärät puolueet saisivat sen yli puolet äänistä 🤣
- Anonyymi
voivoi
- Anonyymi
Persuilta ei ole varastettu muuta kuin äly ja järki.
- Anonyymi
Kyllä kun on kyse terveyspalvelujen järjestämisestä niin persut alkaa puhua ihan muusta asiasta eli bensan hinnasta ja maahanmuutosta eli puuta heinää niinkuin aina.
- Anonyymi
Kyllä kyseessä täytyy olla vaalivilppi, mikään muu ei selitä noin suurta kannatuksen laskua. Nyt on välittömästi pantava omat miehemme tutkimaan asiaa!
- Anonyymi
Jos venäläiset olisivat saaneet äänestää, persujen ääniosuus olisi ollut lähes 100%. Muutama olisi saattanut äänestää väärin, mutta heidät olisi viety pakkotyöhön uudelleen koulutettavaksi.
- Anonyymi
Perussuomalaiset eivät edes käyneet vaaleja, niinkuin eivät muutkaan puolueet, kun numeroita ja naamoja ei täällä periferiassa ollut esillä missään. Itsekin äänestin henkilöä enkä puoluetta. Täysin turhat vaalit varmaan puolueiden itsensäkin mielestä. No ehkä keskusta on eri mieltä
- Anonyymi
tämän takia mestari pakotettiin astumaan syrjään. muuten suuret hallituspuolueet olisivat hävinneet Perus Suomalaisille. mutta ei saa jäädä tuleen makaamaan, parrua telaketjuihin niin että rutisee. taistelu jatkuu ja kovenee
- Anonyymi
Totta. Minä jostain luulin kuulevinani että MV-lehdessä sanottiin yli miljoonan Persuäänen kadonneen.
- Anonyymi
Arto Luukkasen urotyö!
- Anonyymi
Elämä on!
- Anonyymi
Löytyy varmaan Texasista, sinne varastettiin vaaliuurnat.
Putinin poppoo hoiti rahtikuljetuksena.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036