Selasin hankerekisteriä ja Siilinjärveltäkin löytyy yrityksiä, jotka hakeneet ja saaneet useita kertoja jopa peräkkäisinä vuosina yritystukea.
Valvooko tuen antaja ja myöntäjä, että tuet menee asialiseen käyttöön ja tavoitteet myös toteutuu?
Vai kenen tehtävä seurata, että tuetulla firmalla on asiat kaikilta osin kunnossa?
Valtakunnallisesta hankerekisteristä ja yritystuista asiaa
19
1020
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista nähdä lista tuen saajista....Ilmeisesti yrittäjät näitä itse hakevat, ettei tule kuin Manulle illallinen. Luulisi valvonnan pelaavan, jos ilmaista rahaa jaetaan. Eikös ne jaetut rahat ole viime kädessä meidän veronmaksajien maksamia. Toivotaan katetta euroille tulevan!
- Anonyymi
Mitä firmoja oli?
- Anonyymi
Olen lehdestä lukenut, että Kalakukko on tehnyt useita myönteisiä päätöksiä samoille hakijoille. Ne näköjään löytyy myös hankerekisteristä. Helppo hakea rekisteristä firman nimellä.
- Anonyymi
Boikottiin sellaiset firmat
- Anonyymi
Rally corsa shop on hakenut kolmet avustukset. Löytyykö tietoa ketkä on saanut korona-avustuksia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rally corsa shop on hakenut kolmet avustukset. Löytyykö tietoa ketkä on saanut korona-avustuksia ?
Laitetaan oldfox selvittämään. Hän selvitti kaikki lottovoittajat pari vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaan oldfox selvittämään. Hän selvitti kaikki lottovoittajat pari vuotta sitten.
Jos tunnet niin anna hänelle selvitystyö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tunnet niin anna hänelle selvitystyö.
OF lupasi selvittää.
- Anonyymi
Paikalliset firmat oli?
- Anonyymi
Ainakin se autourheiluun liittyvä yritys hakenut paljon tukia. En nyt muista nimeä enkä tiedä löytyykö rekisteristä.
- Anonyymi
eikös yritysten mielestä esim. työttömyystuet ole syvästi halveksittava asia ja kommunismia ja ties mitä... mutta toisella naamalla kyllä itse ottavat kaikki tuet mitä vain saavat, eivätkä halua edes veroja maksaa...
- Anonyymi
Täällä on tukia saanut firmat joilla on mennyt jopa paremmin korona-aikana.
- Anonyymi
Jopa 20t€ "nettisivujen" parantamiseen ja kukaan ei valvo. Siilinjärvellä useampi firma sai meidän veronmaksajien rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa 20t€ "nettisivujen" parantamiseen ja kukaan ei valvo. Siilinjärvellä useampi firma sai meidän veronmaksajien rahoja.
Mitkä firmat?
- Anonyymi
Toivotaan valvonnan pelaavan. Miten samalle firmalle voidaan maksaa useita tukia, eikö yhteisestä potista pitäisi jakaa usealle, halukkaita varmaan riittää....
- Anonyymi
Varmaan röyhkeys tuottaa tulosta.
- Anonyymi
Mikä firma?
- Anonyymi
Oliko kotisiili listoilla?
- Anonyymi
Voisitko laittaa linkin tuohon rekisteriin. Googlesta löytyi, mutta itse linkkiä siihen rekisteriin ei sitten ole missään. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877