Valtakunnallisesta hankerekisteristä ja yritystuista asiaa

Anonyymi

Selasin hankerekisteriä ja Siilinjärveltäkin löytyy yrityksiä, jotka hakeneet ja saaneet useita kertoja jopa peräkkäisinä vuosina yritystukea.

Valvooko tuen antaja ja myöntäjä, että tuet menee asialiseen käyttöön ja tavoitteet myös toteutuu?
Vai kenen tehtävä seurata, että tuetulla firmalla on asiat kaikilta osin kunnossa?

19

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista nähdä lista tuen saajista....Ilmeisesti yrittäjät näitä itse hakevat, ettei tule kuin Manulle illallinen. Luulisi valvonnan pelaavan, jos ilmaista rahaa jaetaan. Eikös ne jaetut rahat ole viime kädessä meidän veronmaksajien maksamia. Toivotaan katetta euroille tulevan!

    • Anonyymi

      Mitä firmoja oli?

    • Anonyymi

      Olen lehdestä lukenut, että Kalakukko on tehnyt useita myönteisiä päätöksiä samoille hakijoille. Ne näköjään löytyy myös hankerekisteristä. Helppo hakea rekisteristä firman nimellä.

      • Anonyymi

        Boikottiin sellaiset firmat


      • Anonyymi

        Rally corsa shop on hakenut kolmet avustukset. Löytyykö tietoa ketkä on saanut korona-avustuksia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rally corsa shop on hakenut kolmet avustukset. Löytyykö tietoa ketkä on saanut korona-avustuksia ?

        Laitetaan oldfox selvittämään. Hän selvitti kaikki lottovoittajat pari vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaan oldfox selvittämään. Hän selvitti kaikki lottovoittajat pari vuotta sitten.

        Jos tunnet niin anna hänelle selvitystyö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnet niin anna hänelle selvitystyö.

        OF lupasi selvittää.


    • Anonyymi

      Paikalliset firmat oli?

      • Anonyymi

        Ainakin se autourheiluun liittyvä yritys hakenut paljon tukia. En nyt muista nimeä enkä tiedä löytyykö rekisteristä.


    • Anonyymi

      eikös yritysten mielestä esim. työttömyystuet ole syvästi halveksittava asia ja kommunismia ja ties mitä... mutta toisella naamalla kyllä itse ottavat kaikki tuet mitä vain saavat, eivätkä halua edes veroja maksaa...

    • Anonyymi

      Täällä on tukia saanut firmat joilla on mennyt jopa paremmin korona-aikana.

      • Anonyymi

        Jopa 20t€ "nettisivujen" parantamiseen ja kukaan ei valvo. Siilinjärvellä useampi firma sai meidän veronmaksajien rahoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa 20t€ "nettisivujen" parantamiseen ja kukaan ei valvo. Siilinjärvellä useampi firma sai meidän veronmaksajien rahoja.

        Mitkä firmat?


    • Anonyymi

      Toivotaan valvonnan pelaavan. Miten samalle firmalle voidaan maksaa useita tukia, eikö yhteisestä potista pitäisi jakaa usealle, halukkaita varmaan riittää....

      • Anonyymi

        Varmaan röyhkeys tuottaa tulosta.


      • Anonyymi

        Mikä firma?


    • Anonyymi

      Oliko kotisiili listoilla?

    • Anonyymi

      Voisitko laittaa linkin tuohon rekisteriin. Googlesta löytyi, mutta itse linkkiä siihen rekisteriin ei sitten ole missään. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe