Kehtaako mies tunnustaa

Anonyymi

Jos häntä pelottaa? Vai nauraako vain peittääkseen pelkonsa?
Rollaattorin kanssa kun kulkee niin ei välttämättä kovin paljon kunnioitusta osakseen saa vaan voi saada jonkun kimppuunsa. Kuten tämä 96v sotaveteraani.

15

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pistän vaikka potan peähäni ettei kukkaa nää mun ikkevän.

      • Anonyymi

        Voi pientä pertikkiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pientä pertikkiä...

        Pertikillä on paha mieli kö vihreät jäi hännille vaaleissa.


    • Kuten olen kertonut.
      Olin koulu-kiusaaja.
      aika hyvin nopea-nyrkkinenkin.
      Vielä en ole ihan laho.
      Katsokaamme miten mahdollinen näytelmä sujuu.
      Pelko ei ole siis minun aseeni.
      -
      Lisään tähän loppuun.
      En koskaan ole lyönyt ketään tarpeettomasti.
      Tosin nuoruudessani ei vielä ollut nahka-vammaisia.
      Yhtä tyyppiä epäilimme suku-puoli-vammaiseksi.
      Hän ymmärsi ajoissa vaihtaa koulua.
      -
      Näin vanhana ei enää/vieläkään ole syytä pelätä mitään.
      Sillä olemmehan nähneet että luonnossa tapetaan alin-omaan.
      Elämä on enimmäkseen eläimellistä.

      H.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Reippaat maahantulleet katsovat vain helpoimman kohteen. Eivät varmasti mene parimetrisen korston kimppuun.

      Näitä alkoi heti tapahtumaan kun eu avasi rajat kaikkien kulkea miten haluavat.
      Työvoiman liikkuuvuus oli tavoitteena,,vaan tulikin vapaat apajat konnille!

    • Pelottaa niin pirukseen!
      Horo anus.
      Romu polvi ja vastakkainen lonkka.
      Molemmat olkapäät remontin tarpeessa.
      Aortan läppä fuskaa.
      30:n vuoden takaisen sydärin jäljet näkyvät sepelvaltimoiden tähystyksessä.
      Maksimisyke ikään nähden liian korkea.
      Pahinta kaikesta, että harvoin nautittu alkoholi holahtaa maksan läpi olemattomin sivuvaikutuksin kuten päihtyneenä örveltäminen.
      Painokin laskee nyt jo yli kilon vuosivauhtia.

      Jos nuo ei pelota 78 vuotista ukkoa niin mitä kauheutta vielä pitäisi tulla vastaan.
      Joo. Ken vaivojansa valittaa on vaivojensa vanki.

      • Anonyymi

        Mitenkäs henkivartija?


      • Anonyymi

        Ihan turha tää edellisen "Ken vaivojansa valittaa on vaivojensa vanki".

        On tosi tervettä ottaa tää aihe esille ja yhdessä keksiä, miten voisi auttaa asiassa!

        Kannattaisi kysyä kunnasta/kaupungilta, että onko heillä ohjetta.
        Entä eläkejärjestöiltä?
        Tottakai on löydyttävä neuvoja!

        Saisiko jonkun vapaaehtoisen mukaan kauppareissuille ja apteekkiin, jos on tarvetta?
        Olisi seuraakin.
        Onko ystäväpalvelua? Kirkon diakoniatoimintaa? Jutella seurakunnassa, varmaan löytyy joku avulias aatu tai aatutar.

        Ei oo pakko just vieressä kulkea, maskit (FFP2 suojaa parhaiten).

        Jatkakaa, omia parannusehdotuksia.

        Me emme voi mitään näille porukoille, mutta voimme turvata jotenkin vanhan ihmisen turvallisuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turha tää edellisen "Ken vaivojansa valittaa on vaivojensa vanki".

        On tosi tervettä ottaa tää aihe esille ja yhdessä keksiä, miten voisi auttaa asiassa!

        Kannattaisi kysyä kunnasta/kaupungilta, että onko heillä ohjetta.
        Entä eläkejärjestöiltä?
        Tottakai on löydyttävä neuvoja!

        Saisiko jonkun vapaaehtoisen mukaan kauppareissuille ja apteekkiin, jos on tarvetta?
        Olisi seuraakin.
        Onko ystäväpalvelua? Kirkon diakoniatoimintaa? Jutella seurakunnassa, varmaan löytyy joku avulias aatu tai aatutar.

        Ei oo pakko just vieressä kulkea, maskit (FFP2 suojaa parhaiten).

        Jatkakaa, omia parannusehdotuksia.

        Me emme voi mitään näille porukoille, mutta voimme turvata jotenkin vanhan ihmisen turvallisuutta!

        Anteeksi edellinen, huomasin että sanoin pahasti!

        Luin huolimattomasti.
        Otan todella osaa, ja toivon sinulle voimia!


    • Anonyymi

      alotukseen:

      mieski on ihminen
      on inhimillistä pelätä kun vaara uhkaa,
      kyllä miehetki voi itkeä,

      tunteensa näyttävä mies on enemmän mies, kuin ylimielinen hörisijä,

    • Anonyymi

      Vanha Mies rollaattorilla
      Liikkuu aikaisin aamulla
      Kun ei ole paljon muuta liikennettä
      Muuten istuu sisällä
      Turvassa lukkojen takana

    • Anonyymi

      Mieheni pelkää käärmeitä ja verta. Ei peittele pelkoaan. Laittaa silmät kiinni kun rikossarjoissa on "ketsuppi"kohtauksia. Muuten ronskin sorttinen.
      On kumminkin synnytyksissä ollut mukana.

    • Anonyymi

      Missä kulkee pelon ja varomisen raja?
      Tietääkseni en oikeastaan pelkää mitään mutta on joukko asioita joiden suhteen olen eri asteisen varovainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe