Lukiessani näitä ,mietin että kai muillekkin joskus tapahtuu.
Tämä tapahtui viime kesänä kesämökillämme.
Vaimoni jäilämmittämään rantasaunaa ja minunoli määrä käydä kaupassa.
Vähän matkaa ajettuani huomasin että olin unohtanut rahapussin mökille .Käänsin autoni ja ajointakasin mökille.
Mietin että olisiko vaimoni keksinyt lisää ostettavaa,joten suuntasin saunalle päin koska häntä ei ollut näkynyt mökissä.
Saunalle saavuttuani kuulin saunasta yninää ja menin lähemmäksi .Näky oli pysähdyttää sydämmeni .
Vaimoni oli saunan eteisen lattialla olevalla patjalla kuus ysissä jonkun miehen kanssa.
Mies nuoli vaimoni pillua joka oli täysin levällään eikä epäilystä ollut etteikö hän olisi kiimassa.Samalla vaimoni otti isoa siitintä suuhunsa ,,ja ynisi kiimassa.
Tunsin miehenkin ..naapurin nuori kossi.
Mieleni teki potkaista jätkää munille ..mutta.
Katselin vaimoani ,en pitkään aikaan ollut nähnyt häntä noin kiimaisena.Pillusta valui enemmän nestettä kuintavallisesti.. poika teki työtä vaimoni pepussa niin hartaudella ja kiihkeästi .Hänelläoli täysi työ nuolemisessa.
Jännää tapauksessa oli seettä kumpikaan ei huomannut minua.
Pojalla näytti sille että hänellä tulisi pian ,jonka hän sanoikinvaimolleni ..lopeta minulla muuten tulee.
Vaimoni voihki vaatien poikaa panemaan..
Rykäisin ja aika pysähtyi..vaimoni hyppäsi pojan päältä ja alkoi sopertamaan jotain itkun sekaisella äänellä,ja poika etsi reikää mistä olisi livahtanut tiehensä..kuitenkin turhaa silläseisoin oven reijjällä.
Kysyin hymyillen että eikö naapurin mikko nai kun vaimoni pyytää?annavaimolleni siitintä kun se kerran sitä haluaa.
Poika soperteli jotain ,,en edes kuullut mitä.
Sanoin että jatkakaa vain.
Vaati hetken ennen kuin vaimoni sai sitä mitä halusi.
Vaimoni kysyi monta kertaa että eihän sevarmasti haittaa?Ei ei vastailin..vaikka tunsin ihan muuta,mutta halusin nähdä lopunkin.
Tilanne oli irvokas ..en ennen ollut nähnyt vastaavaa,mualla kuin videoilla.
Tilanne oli vaikeaa ,vaan kun mikko alkoi työntymään vaimoni sisään huomasin että ei tämäollut ensimmäinen kerta,jonka myös vaimoni myönsi jäkleen päin.
Katselin kuinka vaimoani naitiin ..luoja miten iso siitin mikolla oli vaikka ikää ei ollut kuin vähän yli kahdeksan toista.
En suosittele kellekkään samaa jos on vähänkin mustasukkaisuutta ,sillä kun näke kuinka vaimo nauttii vieraan miehen siittimestä,siinä käy melkoinen tunnemyrsky.
Mikko teki homman loppuun ..näin kuinka vaimoni vaikeroi ja kuinka hänestävalui siemenet..
yllätetyt
kkk
2
22652
Vastaukset
- Helena
oot kait pettäny akkaas ku noin hyvin otit asian..
- kolli
eise olesairasta minäkin haluaisin katsoa kun vieras kyrpä liukuu vaimon kuumaan pilluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273050Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342752- 1502338
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542279Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti251932Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921747Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091705- 3201611
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151482- 1351479