Hei! Olisin kiinnostunut lähtemään tänä kesänä kielimatkalle, mutta järjestö mietityttää.
Olen kuullut noista isommista järjestöistä sen verran negatiivista (tietysti joitain positiivisiakin juttuja) että olen alkanut katselemaan pienempiä järjestöjä. Törmäsin TRYcamps järjestöön (kotimainen kielimatkojen järjestäjä) ja haluaisin kuulla onko joku käynyt kyseisen järjestön kautta kielimatkalla. Onko luotettava jne. Minkälaisia kokemuksia?
Kiitos!
TRYcamps kielimatkajärjestö
25
3947
Vastaukset
- Anonyymi
Joo itekki oon lähös nyt kesäl trycampsin kielimatkalle. Ainaki sen perusteel mitä oon lukenu nii vaikuttaa tosi hyvält.
- Anonyymi
Moi!
Mä olin Trycampsin kielikurssilla Californiassa pari kesää sitten, ja pääsin kokee niin mahtavii juttuja et lähtisin heti uudelleen jos pääsis. Päädyttiin Trycampsiin itseasiassa just ton takia, et he on pienempi yritys ja kotimainen!
Mun kurssilla oli tosi hyvä porukka ja sain paljon uusia kavereita. Majotus oli isäntäperheessä ja koin että sen kautta kielitaito kehitty hurjasti. Tietty varmaanki riippuu kohteesta, mut tykkäsin kun mun kurssilla se opiskelu tapahtu esim. nähtävyyksien kautta ja sellai käytännön tilanteissa, mitä ite ainakaan en ennen osannu. Mun perhe oli kans mieletön, ja pääs oikeesti siihen kulttuuriin sisään. Mut siis voin tosi tosi lämpimästi suositella, sillä mun koko kurssi ja ohjaajat oli ihan huippuja!
Ja kannattaa soittaa ihan heille, jos mietityttää tarkemmin esim. ne eri kohteet - he autto ainaki meitä tosi kivasti sen kurssikohteen valinnan kaa! :)- Anonyymi
Menikö sulla paljon käyttörahaa matkan aikana? Noin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö sulla paljon käyttörahaa matkan aikana? Noin? :)
Ääks sori vastaan tosi myöhässä!
Mut meijän ei pitäny paikan päällä maksaa yhtää mitään, et ainut mihin meni rahaa oli omat shoppailut ja sit jos halusin vaik ostaa jotain herkkui illaks.
Eli siis täysin kiinni siitä, et millanen shoppailija oot :D - Anonyymi
Moi! Yli vuosi on menny tästä kommentista, mutta meen ens vuonna kans Kaliforniaan TryCampsin kautta, niin osaakko sanoo vähän mitä te teitte siellä niinkun ohjelmana? Tietysti meillä ei tuu olemaan samanlaista ohjelmaa, mutta ihan suuntaa antavaa kysyn!
Ja minkälaisia ruokia ne isäntäperheen tarjoili?
Kiva jos osaisit auttaa :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Yli vuosi on menny tästä kommentista, mutta meen ens vuonna kans Kaliforniaan TryCampsin kautta, niin osaakko sanoo vähän mitä te teitte siellä niinkun ohjelmana? Tietysti meillä ei tuu olemaan samanlaista ohjelmaa, mutta ihan suuntaa antavaa kysyn!
Kiva jos osaisit auttaa :)Mä olin tänä kesänä kaliforniassa Trycampsin kautta ja meillä ainaski oli kivaa yhteist ohjelmaa koko ryhmän kaa esim ku mentiin San franciscoon, käytiin rullaluistelee, paloasemalla, karkkitehtaalla ja koko reissu Losiin jos just Disney ja Universal kans. Sit oli perheen kaa ohjelmaa sen mukaan mitä toivottii. Oli ihan perusruokii niinku lasagnee, pastaa yms. ja kans ne kysy et mitä haluttiin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin tänä kesänä kaliforniassa Trycampsin kautta ja meillä ainaski oli kivaa yhteist ohjelmaa koko ryhmän kaa esim ku mentiin San franciscoon, käytiin rullaluistelee, paloasemalla, karkkitehtaalla ja koko reissu Losiin jos just Disney ja Universal kans. Sit oli perheen kaa ohjelmaa sen mukaan mitä toivottii. Oli ihan perusruokii niinku lasagnee, pastaa yms. ja kans ne kysy et mitä haluttiin :)
Kiitos vastauksesta! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos osaisit auttaa :)Heippa, ootko siis lähdössä nyt heinäkuussa?meillä tyttö lähdössä kans ja kaivattais vertaistukea niin äidille ku tyttärelle, haluaisitko viestitellä?
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Meneekö ketään EF
- Anonyymi
Ei :D
- Anonyymi
hei te jotka olitte nyt kesällä trycampsin matkalla niin millainen kokemus oli ja suosittelisitteko trycampsia?
- Anonyymi
mul oli ainaki ihan super jees kurssi (olin gibraltarilla)! henkilökunta oli mukavaa ja sain hyvii kavereita. enkku kans parani mul enemmän ku koulussa koskaa, koska tehtii sellasii projekteja ja just käytännös enkun harjotteluu ja puhumista. voin suositella!
- Anonyymi
Joo mäki oon miettiny trycampsia! Lontoo kiinnostais:) Tiiättekö et onko siellä pelkkiä suomalaisia?
- Anonyymi
Hei! Ite oon luultavsti menossa Lontooseen kielikurssille ensi kesänä. (1.7) Onko kukaan menossa?
Ja te ketkä ootte ollu kielikursseilla nii ootteko ollu kaverin kanssa vai menny itekseen? Onko yleensä sellasta et otetaan porukkaan jne.?- Anonyymi
mä olin yksin isle of wightilla ja sain hyvii kavereit sieltä! Edelleen nähään osan kaa. Oli kaikkii tutustumispelejä alkuun nii pääs tutustumaa kivasti eikä tuntunu et jäis yksin
- Anonyymi
Mä saatan lähtee!
- Anonyymi
Moi, olisko joku lähössä Kaliforniaan kielimatkalle,sille joka alkaa 6.7.?
- Anonyymi
Onko ketään ketä lähdössä kesällä 24 Kaliforniaan trycampsin kautta?
- Anonyymi
Hei meiltä on tyttö lähdössä , haluaisitko meille viestittää?mielellään tutustuttaisiin muihin etukäteen
Laita ihmeessä meille viestiä meillä tyttö 16vlähtee ja mielellään tutustuttaisiin toisiin ennalta (aiempi kommentti siis minulta mutta rekisteröidyn niin helpompi saada yhteys:)
- Anonyymi
Onko ketään menossa kesällä 25 lontooseen? Saattasin ite olla menossa muttaa ois tosi kiva tuntee etukäteen, olisin ite lähössä varmaan 2.6 tai 14.6 ja kolmeks viikoks!
- Anonyymi
Mä oon tulossa mun kaverin kanssa 14.6 Lontooseen. :)
- Anonyymi
Moiii! Mä oon lähössä 2 viikoks 13.6 Lontooseen kans!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521