att få höra mera om i framtiden, han är endast 27 år.Kanske partiets blivande ordförande.
Han är annars fullständigt tvåspråkig,mamman är finskspråkig.
Henrik Wickström (SFP)kommer vi nog
15
329
Vastaukset
- Anonyymi
Han är redan SFP :s viceordförande.
- Anonyymi
Han var som 22 - åring redan ordförande i kommunalfullmäktige ,började tidigt med politiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Han var som 22 - åring redan ordförande i kommunalfullmäktige ,började tidigt med politiken.
Det lönar sig att starta tidigt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Han var som 22 - åring redan ordförande i kommunalfullmäktige ,började tidigt med politiken.
Ungdomar behövs inom politiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det lönar sig att starta tidigt.
Det ska böjas i tid ,det som krokigt ska, bli säger ett gammalt ordspråk,
- Anonyymi
Rkp:n valtava vaalivoitto voi johtaa siihen, että Rkp on seuraavan hallituksen pääministeripuolue.
- Anonyymi
Haittaako se?
- Anonyymi
Knappast nu statsministerparti,men mycket möjligt att sfp får plats i regeringen.
Kan mamman svenska?
- Anonyymi
I politikerfamiljer där hemspråken är både finska och svenska så brukar man kunna båda
språken.
- Anonyymi
Han talar men säger inget av värde. Det att man är ingåbo betyder nog inte att man är för ingå. Stanna o lyssna- blastr är ju ingenting 2021 grundat startup som har ingen vinst. Wickström tycker detta är bra för ingå. Ambulans är bra för ingå. Wickström b
Var på arbetsresa till italien ”som han betala själv”- vem skulle betala arbetsresa själv. Kanske kolla ssab fabriker. Ingå fullmäktige möte i joddböle trots att de visste allt. Haloo - Anonyymi
Henrik Wickström stöder att det kommer en stålfabrik till ingå/finland som ett bolag grundat 2021 utan erfarenhet skall bygga. Det skall kosta about 5mio o troligen aldrig göra vinst. Båtar skall det komma 2-3 per dag o detta skall minska utsläpp. Henrik Wickström bra för Ingå?
- Anonyymi
Henrik borde komma ihåg vem o vilka som röstat på honom o varför
- Anonyymi
Nu skall ingå få 500.000e från blastr. Det skall vi ta och investera för ingå-låt oss säkerställa tex ambulans. Men Wickström som är för demokrati tyckte det var bra att det gamla fullmäktige röstade-morjens
- Anonyymi
säkeet så
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429