Olen ihmetellyt kun on vähemmän kauniita julkkisnaisia, heitä ei pommiteta haukkuviesteillä ja kauniita naisia haukutaan sitäkin enemmän.Mistä moinen syy oikein johtuu.?
Miksi aina rumat naiset jätetään rauhaan ja heitä ei haukuta viesteillä..?
56
755
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi, koska ne haukkujat ovat rumia naisia ja itsensä haukkuminen ei kai ole kovin tavallista.
- Anonyymi
Olipa tyhmästi kirjoitettu. Oletko varma?
- Anonyymi
Olen MULKKIS, päästäkää minut pieremään ja huuuuutamaan!
- Anonyymi
Yksi sana: Kateus
- Anonyymi
Kuka on kateellinen esim. Sofialle, ei kukaan tervejärkinen nainen. Elämä hänellä on aivan sekopäistä, velkaa ja tuomio. Suhde kultakimpaleeseen oli paha mahalasku; ei ollutkaan mikään rikas. Ystäväpiirissäni ja työpaikalla, joka on naisvoittoinen ei ole naista joka olisi kade Sofialle. Itse Sofia kyllä väittää että, hänelle ollaan kateellisia kuten myös hänen faninsa jaksavat siitä mainita.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on kateellinen esim. Sofialle, ei kukaan tervejärkinen nainen. Elämä hänellä on aivan sekopäistä, velkaa ja tuomio. Suhde kultakimpaleeseen oli paha mahalasku; ei ollutkaan mikään rikas. Ystäväpiirissäni ja työpaikalla, joka on naisvoittoinen ei ole naista joka olisi kade Sofialle. Itse Sofia kyllä väittää että, hänelle ollaan kateellisia kuten myös hänen faninsa jaksavat siitä mainita.
.Oot hauska! Tätä vartenhan sä tän ketjun aloitit. Ns. Martina-ketjuissa et muuta hoekaan kuin että kaikki häntä kritisoivat ovat niin jumalattoman kateellisia hänelle. Minä kysyn puolestani, että kuka on kateellinen Martinalle ja miksi? Ei minun tuttavapiirissäni yhtään kukaan. Päinvastoin... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.Mikäs sinä olet kenenkään järkeä mittaamaan tai terveyttä 🤣
Ei pidä paikkaansa. Johannaa ei mielletä kauniiksi naiseksi ja se on saanut kuraa niskaansa jo toista kymmentä vuotta. Hän on varmaankin Suomen haukutuin ihminen.
Eiköhän se ole juurikin niin, että tyrkyt, jotka saavat kuraa niskaansa oikein olan takaa ovat itse aiheuttaneet toiminnallaan suuren yleisön halveksunnan.- Anonyymi
Mitä halveksuntaa on rumaksi haukkuminen koska jokainen näkee, et kauniit naiset on kauniita ja rumaksi heitä ei sas tekemälläkään.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä halveksuntaa on rumaksi haukkuminen koska jokainen näkee, et kauniit naiset on kauniita ja rumaksi heitä ei sas tekemälläkään.?
Joka toista halveksii on itse joutunut elämässään halvenuksen uhriksi ja siksii halveksii muita kostaakseen sen tuntemattomiin henkilöihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä !
Jos puhutaan näistä julkisuudesta elantonsa hankkivista, niin suurin osahan heistä on peruskoulun varassa olevia, ammattitaidottomia, yleistieto heikkoa ja omilla ulostuloillaan aiheuttaneet kaiken sen naurettavuuden. Varsinkin eräs hyvinvointivalmentajana esiintyvä on antanut julkisuuteen aika noloja lausuntoja, joten eiköhän heillä itsellään ole peiliin katsomisen paikka, jos kuraa ja negaa kommentoidaan tuutin täydeltä. - Anonyymi
Enpä tiedä kun tuli vastaan Tukiaisen twiitti jossa hän sanoi lukeneensa ensimmäistä kertaa? Martinan blogia ja sitten haukkui Martinaa eri nimillä mm. ämmä, aitolehmä. Haukkui Martinan blogia peruskoulutasoiseksi ja sitten että ketä kiinnostaa, kuka laittaa blogiinsa kuvia perunasta ja kalasta. Paljon oli huumerkkejä ja kysymysmerkkejä tuossa kirjoituksessa. Ja sitten, kaikista tärkein, että näytti siltä että noilla perusteilla kysyi että miksi Martinaa ei haukuta keskustelupalstoilla yhtä paljon kuin häntä. Jos toinen tekee mitä tekee, mitä Tukiainen nyt sitten teki siihen aikaan, en ole seurannut ja toinen kirjoittelee blogissaan ruuanlaitosta ja moitti Tukiainen sitäkin että ketä kiinnostaa joku henkkamaukka ja moitti että Martina tuo lastaan julkisuuteen kun ilmeisesti kävi sitten henkkamaukassa ja siitä kuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä kun tuli vastaan Tukiaisen twiitti jossa hän sanoi lukeneensa ensimmäistä kertaa? Martinan blogia ja sitten haukkui Martinaa eri nimillä mm. ämmä, aitolehmä. Haukkui Martinan blogia peruskoulutasoiseksi ja sitten että ketä kiinnostaa, kuka laittaa blogiinsa kuvia perunasta ja kalasta. Paljon oli huumerkkejä ja kysymysmerkkejä tuossa kirjoituksessa. Ja sitten, kaikista tärkein, että näytti siltä että noilla perusteilla kysyi että miksi Martinaa ei haukuta keskustelupalstoilla yhtä paljon kuin häntä. Jos toinen tekee mitä tekee, mitä Tukiainen nyt sitten teki siihen aikaan, en ole seurannut ja toinen kirjoittelee blogissaan ruuanlaitosta ja moitti Tukiainen sitäkin että ketä kiinnostaa joku henkkamaukka ja moitti että Martina tuo lastaan julkisuuteen kun ilmeisesti kävi sitten henkkamaukassa ja siitä kuva.
Paljon oli huutomerkkejä siis... ja kysymysmerkkejä peräkkäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa Tukiaisen twiitissä kyllä tiivistyy se että yritetään keksiä syitä ja nimitellään ämmäksi ja aitolehmäksi sen takia että kuvaa perunaa ja kalaa ja käy lapsensa kanssa henkkamaukassa ja voi kun kirjoituskin on peruskoulutasoa. Oikein keksimällä keksittyä ivailua aivan tavallista elämää elävästä perheellisestä ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa Tukiaisen twiitissä kyllä tiivistyy se että yritetään keksiä syitä ja nimitellään ämmäksi ja aitolehmäksi sen takia että kuvaa perunaa ja kalaa ja käy lapsensa kanssa henkkamaukassa ja voi kun kirjoituskin on peruskoulutasoa. Oikein keksimällä keksittyä ivailua aivan tavallista elämää elävästä perheellisestä ihmisestä.
Ja vielä se että kysellään että miksi ei haukuta keskustelupalstoilla yhtä paljon kuin häntä. Voi voi sentään! Ei ihme että täälläkin oikein hakemalla haetaan Martinasta kaikenlaisia juttuja vain haukkumisen ilosta ja jankataan joitain ikivanhoja asioita ja vielä vääristellään ja jopa valehdellaan. Ainakin yksi valehtee lähes kaiken vaikka on mediasta tarkistettavissa.
- Anonyymi
Nuorempana oli Johannakin siis nätti silloin olisko alle 20v, mut sitte hällä alko meneen lujaa, onkohan hän teettäny mitään kauneusleikkauksia?
- Anonyymi
Kerrankin Raili kirjoittaa asiaa. Johanna ei kyllä laitettuna ole mitenkään ruma!! Kuraa kyllä on saanut niskaansa oman toimintansa vuoksi mutta varmaan myös aiheetta.
Tuo samahan pätee siis myös Aitolehteen, eli vaikka ainakin itse kuvittelee olevansa kaunis, on omalla toiminnallaan ja valheillaan saanut ja saa vastedeskin kuraa niskaansa. Ei siinä auta fanien eikä muutaman Sanoman luottotoimittajan valkopesut.
Kateudesta ei todellakaan ole kyse, sillä kuka kadehtii maineensa tahranneita julkkistyrkkyjä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon oli huutomerkkejä siis... ja kysymysmerkkejä peräkkäin
Huumerkkejä ne ovat! :D))
Mitäköhän tuo kommentti yritti tuoda julki? Surkeaa oikeinkirjoitusta ilman päätä ja häntää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin Raili kirjoittaa asiaa. Johanna ei kyllä laitettuna ole mitenkään ruma!! Kuraa kyllä on saanut niskaansa oman toimintansa vuoksi mutta varmaan myös aiheetta.
Tuo samahan pätee siis myös Aitolehteen, eli vaikka ainakin itse kuvittelee olevansa kaunis, on omalla toiminnallaan ja valheillaan saanut ja saa vastedeskin kuraa niskaansa. Ei siinä auta fanien eikä muutaman Sanoman luottotoimittajan valkopesut.
Kateudesta ei todellakaan ole kyse, sillä kuka kadehtii maineensa tahranneita julkkistyrkkyjä?Toinen maineensa tahrannut julkkistyrkky kenties?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä se että kysellään että miksi ei haukuta keskustelupalstoilla yhtä paljon kuin häntä. Voi voi sentään! Ei ihme että täälläkin oikein hakemalla haetaan Martinasta kaikenlaisia juttuja vain haukkumisen ilosta ja jankataan joitain ikivanhoja asioita ja vielä vääristellään ja jopa valehdellaan. Ainakin yksi valehtee lähes kaiken vaikka on mediasta tarkistettavissa.
No eipä tarvitse Martinasta hakemalla hakea, noloja juttuja on ihan riittämiin.....LOL
- Anonyymi
Totta on! Sofia on yksi pahin. Suorastaan häntä vihataan ja on antanut itse aihetta jutuillaan. Kukaan ei pidä enää kauniina. Leikelty ja korjattu moni paikka. Ei koskaan julkaise kuvaa itsestään ilman meikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toista halveksii on itse joutunut elämässään halvenuksen uhriksi ja siksii halveksii muita kostaakseen sen tuntemattomiin henkilöihin.
Olet väärässä. Ei pidä paikkaansa. Jos olet Itse, et voi sitä yleistää.
- Anonyymi
Kyllä se on näiden oma vika ketä haukutaan ,onko pakko tyrkyttää itseään puolialastomana noihin lehtiin ,niin se vaan on meillä on kauniita naisia pilvin pimein ,mutta heillä on järki päässä ja eivät aivan toisenlaista elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan! Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Haukkujat itsekin näkevät kaikki ne hienot ominaisuudet eli kauneus, menestys jne. haukkumansa henkilön kohdalla. Siitä seuraa heille todella pahaa mieltä koska kateus vie kalatkin vedestä. Siksi he pyrkivät edes keskustelupalstoilla ja jopa henkilöille itselleen suoraan vähättelemään ja haukkumaan ja pyrkivät kaikin tavoin alentamaan edes kirjoituksissa tuota kaunista ja hyvin menestynyttä, että heillä itsellä olisi parempi olla.
Nyt Martina oli laittanut kauniin kuvan instaan ja voi mikä raivo siitä syntyi. Ja vielä oli Lontoossa. Voi hirveää mitä siellä teki? Ei kai vain joku miljonääri ole kiikarissa? Ei kai vain ala opiskelemaan siellä, eihän se edes osaa kieltä? Hahhahahhaaaa!- Anonyymi
Totuuden kieltäminen on yksi keino torjua itselleen ikäviä asioita. Martinan ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että on keskustelupalstan yksi aihe
- Anonyymi
Hullua kysyä itsestään selvää asiaa, ainoastaan kateus ja katkeruus on syy haukkua toisten kauniiden naisten ulkonäköä
ja ei mikään muu syy.!!!- Anonyymi
Simppeli ihminen löytää vain simppelin selityksen
- Anonyymi
Sofiaa haukutaan rumaksi ja Martina haukutaan rumaksi ja he eivät ole rumia kumpainenkaan .Ei ole kuin oikeasti naisia vähemmän kauniita ja kauniita vaan edes olemassakaan .
- Anonyymi
Joillekin julkkisten haukkuminen on elämän sisältö näiden palstojen kirjoituksista päätellen.
- Anonyymi
Katsosivat itseään peiliin ja naurasivat ja purskauttasivat kahvinsa läppärilleen.🤣
- Anonyymi
Huvittavaa toi viisastelu. Suomessa on paljon kauniita naisia, julkisuudessa, joita ei haukuta. Lasten selitys kaikkeen on kateus
- Anonyymi
Kyllä nämä ihan itse itseään kauniina pitävät tyrkyt pilaavat itse maineensa ylimielisyydellään, itserakkaudellaan ja jatkuvalla esillä olollaan. On tosiaan paljon aidosti kauniita ihmisiä, joilla on muutakin annettavaa, kuin lärvinsä, tai silikoniensa, esittelyä,, eikä heitä kiusaa ja arvostele kukaan.
- Anonyymi
Juuri näin. Tämän takia Martina saa olla rauhassa.
- Anonyymi
Martina niinkö et rauhassa .? Tuhansia viestejä hänestä ja Hannusta .Ohhoh ompa olli laihtunut on sanonta .
- Anonyymi
Martina on ihan oma lukunsa. Viimeaikaiset kuvat näyttävät, että on täyteainella pilannut ulkonäkönsä. Älykkääksi ei kai häntä kukaan ole edes väittänyt.
Paljon löytyy Suomessa hyvin koulutettuja, kielitaitoisia sekä aivan kohtuullisen hyvän ulkonäön omaavia naisia, joilla on sekä älyä että ymmärrystä, pärjäten loistavasti vaativissa ammateissaan.
Nämä julkisuudesta elantonsa hankkivat ovat aika tasotonta harmaata joukkoa.
- Anonyymi
Ei ole rumia vaan kauniita ja vähemmän kauniita.
- Anonyymi
On vielä aika rumia, jotka sitten paksulla maalikerroksella ja kuvamuokkauksilla tekevät itsestään kauniin. Huvittavinta, että itse luulevat olevansa näitten tekeleittensä näköisiä,
ja suuttuvat hirvittävästi, jos toimittaja julkaisee ihan aidon kuvan "kaunottaresta". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vielä aika rumia, jotka sitten paksulla maalikerroksella ja kuvamuokkauksilla tekevät itsestään kauniin. Huvittavinta, että itse luulevat olevansa näitten tekeleittensä näköisiä,
ja suuttuvat hirvittävästi, jos toimittaja julkaisee ihan aidon kuvan "kaunottaresta".Ei ankkahuuliset, silikonitissiset, tekotukkaiset, itseensä liian tyytyväiset, toisia hyväksi käyttävät nirppanokat tosiaankaa herätä kaikissa ihailua.
- Anonyymi
Koska näitä kauniita julkkisnaisia seuraa huima määrä omaan elämäänsä pettyneitä, turhautuneita, kyllästyneitä naisia, joilla jostain syystä on aikaa suorastaan sairaalloiseen seuraamiseen. He imevät itseensä vain ja ainoastaan kaiken negan, koska elävät itse negatiivisuuden kierteessä ja levittävät sitä ympärilleen. Mistä tahansa asiasta, sanomisesta, kuvasta he löytävät negatiivisen puolen ja sen sijaan, että miettisivät, mikä heissä itsessä on vialla, kun kääntävät kaiken negatiiviseksi, he oksentavat omaa pahaa oloa joka alustalla.
- Anonyymi
Sinä oksentelet juuri parhaillaan. Mut sun oksennus on tietysti ok...
- Anonyymi
Martina kaunis symppis, on tehty jo aloituksia hänestä 11 joten suosio on taattu. 💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐♥️
- Anonyymi
Sanopas muuta... Ei tähän muu voi olla syynä kuin kateus. Suomalaiset ovat kateellista porukkaa. Kun olet kaunis riittää ihmisiä kommentoimaan ilkeästi niin tavis elämässä puhumattakaan täällä ja julkisuuden henkilöistä. Mutta hyvä muistaa ettei pahaa oloaan oksentava ihminen voi hyvin. Surullista äärimmäisen surullista.
- Anonyymi
Seli seli. Paljon on oikeasti kauniita, joita ei haukuta. Se on toi kestoselitys kaikkeen, kateus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli seli. Paljon on oikeasti kauniita, joita ei haukuta. Se on toi kestoselitys kaikkeen, kateus.
Ja sulla on tuo kesto seli seli kun mihinkään muuhun ei pysty.
- Anonyymi
Ei viitsitä mollata kun muistuttaa liikaa itseään lihava, naama kun petolinnun peppu, yksinäinen ja niin edelleen, tossa nyt jotain.
- Anonyymi
Teennäistä ja valheellista elämää tuskin kukaan kadehtii! 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teennäistä ja valheellista elämää tuskin kukaan kadehtii! 😝
Jos sais naisen minkä haluaa,minä ottaisin Martinan,siinä on nainen isolla N llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sais naisen minkä haluaa,minä ottaisin Martinan,siinä on nainen isolla N llä.
Olet itse nainen, Martinan fani. Huvittavaa toi väkisin yritys
- Anonyymi
Minä olen ruma nainen ja minua on aina haukuttu paljon.
- Anonyymi
Minä reagoin negatiivisesti joidenkin julkkisten julkisuuskuvan ja reaalielämän väliseen ristiriitaan. Joidenkin julkkisten kohdalla kyseessä ovat suuret valheet eikä mikään pieni kaunistelu.
- Anonyymi
Tuo on niin totta, ja siksi nämä virnottavat tyrkyt ärsyttää, kun kaunistelevat asioitaan ja kuviaan julkisuudessa. Eli suomeksi sanottuna valehtelevat! 😝
- Anonyymi
En ole huomannut kommenttiketjuja
kauniista julkkis naisista. - Anonyymi
Mitä pirun kahdetimista ja kateutta olisi rumissa naisista olisi, siksi ei heitä koskaan haukuta ja kirjoitella viestin viestiä, edes täällä juorupalstalla.😂👏.
- Anonyymi
Saapikos täällä juoruta taviksistakin? Olen luullut, että vain julkkiksista.
Mulla on erittäin erikoiset naapurit, joista voisin kertoa meheviä juttuja, mutta luulen, ettei ketään kiinnosta. 😕
- Anonyymi
Johanna Tukiainenkin on niin ruma nykyään. Hän itse pilannut ulkonäkönsä. Hänen ikäisensä nainen voisi vielä ikänsä puolesta olla vaikka kuinka hyvän näköinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68710Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560- 40501
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3499- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495