Vakavat vieroitusoireet sinusta nainen

Tuossapa tuo tuli sanottua. Huumeista tulee riippuvaiseksi, niin sinustakin näköjään, ja tää onkin paha. On karsea olo, vaikka en olekaan päässyt käyttämään itse ainetta. Sinusta on aineessa jo vähäisestä kontaktista. Kyse on kuolemanvakavasta asiasta.
19632
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Milloin viimeksi olet nähnyt naista?

Äänestä

Sä viet todella alas.

Äänestä

Sitä vaan mietin, että onko tämä nyt sitten hyvä vai huono asia? 😄

Äänestä
  • Riippuu lopputuloksesta.

    Äänestä

Nistien kanssa ei voi kaveerata. Tyrkyttävät, koska häpeävät omaa heikkouttaan. Tulee parempi mieli, kun joku muukin on koukussa.

Äänestä

Ihan sama juttu minulla miehen suhteen. Tuntuu että on pakko saada pieni annos vähintään joka viikko, muuten tulee vieroitusoireet. Taidan olla aika pahasti koukussa.

Äänestä

Haluatko olla riippuvainen minusta? Eikö huumeistakin pitäisi vieroittua?

Äänestä
  • Se sopii hyvin

    Yhdessä. , ilman aineita

    Muistaakin jotain

    Forever

    Äänestä

  • En halua riippuvaiseksi, haluan sinut. Kokonaan.

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    En halua riippuvaiseksi, haluan sinut. Kokonaan.

    Mäkin haluun sut.😘

    Äänestä

Huumeiden käyttäjät ei kiinnosta.

Äänestä
  • Nistimetafora jota käyttää nistit.

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Nistimetafora jota käyttää nistit.

    Juurikin samaa epäilin ja varmuudenvuoksi sanoin ettei huumeidenkäyttäjät kiinnosta.

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Nistimetafora jota käyttää nistit.

    Ei ole nistimetafora vaan ihan tieteellinen metafora. Tutkimusten mukaan rakastuminen aiheuttaa aivoissa samanlaisia reaktioita kuin huumeiden käyttö. Rakkauden kohteesta eroon joutuminen taas aiheuttaa samanlaisia reaktioita kuin huumevieroitus.

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Ei ole nistimetafora vaan ihan tieteellinen metafora. Tutkimusten mukaan rakastuminen aiheuttaa aivoissa samanlaisia reaktioita kuin huumeiden käyttö. Rakkauden kohteesta eroon joutuminen taas aiheuttaa samanlaisia reaktioita kuin huumevieroitus.

    On se nistimetafora koska sen nisti sanoi. Kaikki huumeidenkäyttäjät saisi ottaa yliannostuksen.

    Äänestä

Aika kauanhan tuota riippuvuuttasi on jatkunut, minä en myönnä mitään. ;)

Äänestä

Onko pahoinvointia ja huimausta, kylmää hikeä?

Äänestä

Millon altistuit huumeelle niin että sait vieroitus oireita?

Äänestä

Olet vain riippuvainen palstasta ja ihastumisen tunteesta, et minusta.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Tuossapa tuo tuli sanottua. Huumeista tulee riippuvaiseksi, niin sinustakin näköjään, ja tää onkin paha. On karsea olo, vaikka en olekaan päässyt käyttämään itse ainetta. Sinusta on aineessa jo vähäisestä kontaktista. Kyse on kuolemanvakavasta asiasta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu