Lehti ja digi 4kk 30,90€/kk
Tilaus sisältää painetun lehden, kaikki verkon sisällöt joka päivä sekä digilehtisovelluksen iOS- ja Android-laitteille. Tilauksen kokonaishinta 123,60€ (norm. 176€). Määräaikainen tilaus päättyy tarjousjakson jälkeen.
400 e vuodessa ja voitot Jyväskylää. Suomen kalleimman sähkönsiirron ja kaukolämmön lisäksi meillä on kallein lehti.
Suomen kallein lehti
25
192
Vastaukset
- Anonyymi
hiihh, hömppälinnan asukkaita pissitään silmään, etelä-suomen sanomat kolmasosahintaan
Digi 12 kk 11,90 €/kk**
Tilaus sis. ESS.fi-verkkopalvelun, näköislehden ja sovellukset. Tarjousjakson kokonaishinta 142,80 € (norm. 190,80 €). - Anonyymi
Heldingin sanomat sama
Digilukuoikeus neljälle
alk. 12,90 €/kk
norm 17,90 €/kk
VALITSE
Digitilaus
Kaikki timanttijutut ja erikoisartikkelit
HS Vision jutut ja juttusarjat
HS Liven suorat nettilähetykset
Kuuntele haluamasi jutut
Päivän Hesari ja muut HS-näköislehdet
HS Kirjaston viikon kirja HS-sovelluksessa
Uutisarkisto vuodesta 1990 alkaen- Anonyymi
Vertailla voisi kyllä 12kk digitilauksia keskenään... tai sitten osamaksuporukka niitä 1kk diilejä, eikä sekoittaa paperiversiota samaan.
Siinä hesarissakin on mainoksia ja paljon muuta turhaa.
- Anonyymi
Ymmärrän että köyhää kismittää. Älä tilaa, mutta älä myöskään itke josset tiedä milloin esim Citymarektissa on kahvitarjous.
- Anonyymi
Joo eipä kovin paljon uutispimentoa enää nykypäivänä synny jos ei lehteä tilaakaan. tuskin ollenkaan. Toimittajille annankin nyt viisaan neuvon, kouluttautukaa vaikka lähihoitajiksi.
- Anonyymi
Näin Hämeen Sanomat vastaa asiakkaille ylimielisyydellä.
- Anonyymi
Yksi keino lisätä levikkiä olisi että päättäjiä nuoleskelevat toimittajat saisivat nämä päättäjät suostuteltua että sanomalehti hyväksyttäisiin jälleen köyhien toimeentulotuessa kuten 80-luvun hyvinvointivaltiossa. muuten lehti on kusess.
- Anonyymi
Turha kallis *lehti* ja hyvin puolueeton.
- Anonyymi
Pravda on totuus.
- Anonyymi
Tänään taas ilmainen lehdykkä niille joka ei tilaa. Maksajia ja tilaajia höynäytetään hömiksessä kunnollisesti mutta se ei ole uutta
- Anonyymi
Tosiaankin vain lehdykkä.
- Anonyymi
Hämeen Sanomat ei katsonut aiheelliseksi uutisoida Aina Groupin pääomanpalautuksesta. Mitäpä se Jyväskyläläisiä enää kiinnostaa.
- Anonyymi
47€, no olisikohan kohta saatu puhelinosakkeen maksut takaisin ilman korkoa...
Toista olisi ollut kun olisi ollut HPYn tai Lahden putiikin osake aikanaan.
- Anonyymi
Lehdessä on toisinaan hyvin kirjoitettuja juttuja. Mutta joka paikan täyttävä hpk saa skippaamaan koko lehden. Hpk sitä ja Hpk tätä, 😂. Ei sinänsä, samaa paikallissankariurheilua joka maassa ja kaupungissa. Parempi skipata koko ihmiskunta.
- Anonyymi
Eniten hämmästyttää koko aukeamajutut entisistä HPK pelaajista mitä heille kuuluu nyt kun kuitenkin urheilussa tapahtuu koko ajan eri lajeissa. Tätä en käsitä. Viimeksi kun luin niin urheilusivut täytti Teppo Kivelä. Ei siinä voi puhua mistään uutislehdestä silloin. Tais myös hiljattain Santeri Alatalo viedä uutisilta kaksi sivua muisteloineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten hämmästyttää koko aukeamajutut entisistä HPK pelaajista mitä heille kuuluu nyt kun kuitenkin urheilussa tapahtuu koko ajan eri lajeissa. Tätä en käsitä. Viimeksi kun luin niin urheilusivut täytti Teppo Kivelä. Ei siinä voi puhua mistään uutislehdestä silloin. Tais myös hiljattain Santeri Alatalo viedä uutisilta kaksi sivua muisteloineen.
Urheilusivut on kun joku naistenlehti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus oli Hämeenlinnassakin useita urheiluseuroja, nyt niitä kyseisen lehden urheilusivujen perusteella vaikuttaa olevan alle viisi.
- Anonyymi
Vilkaisin tänään kahvilassa. Alas on Häsa tullut kovaa vauhtia ja jäljellä on vaan nimi. Henkilökohtaisesti en edes harkitse uudelleentilaamista kun katkaisin joku vuosi sitten. Polittinen painolasti sekin rasite.
- Anonyymi
En ihmettele jos lukutaitosi on samalla tasolla kirjoitustaitosi kanssa
- Anonyymi
Rahastus keski-suomalaiseen käynnissä, kulut alas, tilausmaksut ylös, vain hömppälinnalainen ei näe pörssi yhtiön linjaa
- Anonyymi
Mä olen tilannut vuodesta 56 ja tilaan aina. Aamukaffet ei mene alas muuton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesithän että pinttyneet tavat eivät kerro tasapainoisesta mielenterveydestä. Oliko äitisi tunnekylmä kun luot itsellesi lohduttavia rutiineja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustaitosi on jäänyt lehden tasolle.
- Anonyymi
Aamukaffeeta on siis juotu 1970 vuotta. Tai 60 v koska laskutaito on mennyt hömppäaltshaimeriin. Pian loppuu siis sekin mutta et puhu totta koska trollaat kakkaa HäSan toimituksesta
- Anonyymi
Kyllä olen lehdenjakaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708