Tuossa oli kirkasta teräsjäätä hallin edessä noin 5cm piti saada pois usealta metriltä.
On mahdottoman kova poistoteho
Parin kilon poravasaralla, tuossa omassa merkkikoneessa muistaakseni 2,6joulea, taltan laitoin 40mm leveän joka vähän taivutettu. Paksua palaa irtosi ja vaivattomasti, siihen taltan reunaan tulee niin paljon iskuja. Ei tule olkapää kipeäksi.
Ei pärjää mitenkään käsipetkeleellä tuollaiselle vaikka on kovakuntoinen hakkaaja
Jos pihapiirissä tulee jäätä rappusien eteen, ostakaapa poravasara, 2-3 joulen lähtee liukkaat jäät pois ja tasakärkinen taltta jonka reuna teräväksi.
Jään piikkaus
Anonyymi
3
1724
Vastaukset
- Anonyymi
Hikokin 36v akkuporavasaralla kevyesti lähti jäät
- Anonyymi
Levitä hiekkaa siihen, niin aurinko sulattaa. Turhaa työtä.
- Anonyymi
Sanoisin että talven mittaan on kasvanut
teräsjäätä paksusti,niin ei auta äkkiä sepelit,ei suolat,kun ovet,portit ym.täytyy saada käymään.
Tuo poravasara on hyvä idea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241863- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111753
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante118650Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92649- 22637