Sofia voisi jo itsenäistyä ja hankkia ensimmäisen vuokra-asunnon

Anonyymi

Tähän mennessä rahkeet eivät ole siihen riittäneet.

15

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinähän höperö olet. Mitä avoliitossa elävä tekee omalla vuokra-asunnolla? Täytyykö jokaisen avoparin hommata omat vuokra-asunnot, mikäs avopari se sitten on?
      Mitä muuta "älykästä" päässäsi pyörii?

      • Anonyymi

        Martinalla ei ole miestä ja Martina ja Hannu asui seurustellessaankin erillään. Sehän tätä aloittajaa harmittaa, kun Stefu ja Sofia on pari, hänen mielestä ei saisi olla koska Martina on taas yksin. Yhyyyyyyy...............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla ei ole miestä ja Martina ja Hannu asui seurustellessaankin erillään. Sehän tätä aloittajaa harmittaa, kun Stefu ja Sofia on pari, hänen mielestä ei saisi olla koska Martina on taas yksin. Yhyyyyyyy...............

        Martina mainittu 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla ei ole miestä ja Martina ja Hannu asui seurustellessaankin erillään. Sehän tätä aloittajaa harmittaa, kun Stefu ja Sofia on pari, hänen mielestä ei saisi olla koska Martina on taas yksin. Yhyyyyyyy...............

        Näkyy tosiaankin jotain porukkaa harmittavan Sofian ja Stefun yhteiselo, jo pari vuotta kohta kiehuneet liemissään.
        Niiden mielestä ässien pitäisi erota, asua erillään ja vaikka mitä katkeruudessaan vääntävät.
        Niinkuin toisten yhdessä asuminen mitenkään heille kuuluisi.
        Onnea vaan Sofialle ja Stefulle!


      • Asuvatko Stefan ja Sofia avoliitossa, jos he eivät ole kirjoilla samassa osoitteessa?


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi harkita sitä oman elämänsä elämistä sen sijaan, että miettii muiden asumisia.
      On hyvin yleistä, että avopari jakaa saman kodin, tajuat sen sitten, jos joku haluaa kanssasi pariutua.
      Kannattaa aloittaa sillä, että kohtelee muita ihmisiä fiksusti, niin ehkä sinäkin vielä löydät sen kumppanin vierellesi.

    • Anonyymi

      Jokohan Sofian voisi jättää omilleen, sillä Martina on eronnut Stefanin jälkeen tulleesta Hannusta. Uusia miehiä Martinalle tulee, joten jättäkäämme mennet miehet rauhaan. Esko ei halua rauhaa vaan julkisuutta. Häneen voi keskittyä.

      • Anonyymi

        Sofialla ei ole ollut koskaan,omaa vuokra kämppää.Aina asunut muiden nurkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla ei ole ollut koskaan,omaa vuokra kämppää.Aina asunut muiden nurkissa.

        Onko siinä jotain menettänyt, jos ei ole ollut omaa vuokrakämppää?
        Paljon hauskempaa se on asua avopuolison tai aviomiehen kanssa yhdessä, kuin yksin jossain luukussa.
        Voi välillä asua etelän lämmössä ja useassa muussakin paikassa.
        Möröttäkää te siinä kapisessa kämpässänne, toiset osaavat elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siinä jotain menettänyt, jos ei ole ollut omaa vuokrakämppää?
        Paljon hauskempaa se on asua avopuolison tai aviomiehen kanssa yhdessä, kuin yksin jossain luukussa.
        Voi välillä asua etelän lämmössä ja useassa muussakin paikassa.
        Möröttäkää te siinä kapisessa kämpässänne, toiset osaavat elää.

        Niin tosiaan toiset osaa elää toisten siivellä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe