Tähän mennessä rahkeet eivät ole siihen riittäneet.
Sofia voisi jo itsenäistyä ja hankkia ensimmäisen vuokra-asunnon
15
51
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän höperö olet. Mitä avoliitossa elävä tekee omalla vuokra-asunnolla? Täytyykö jokaisen avoparin hommata omat vuokra-asunnot, mikäs avopari se sitten on?
Mitä muuta "älykästä" päässäsi pyörii?- Anonyymi
Martinalla ei ole miestä ja Martina ja Hannu asui seurustellessaankin erillään. Sehän tätä aloittajaa harmittaa, kun Stefu ja Sofia on pari, hänen mielestä ei saisi olla koska Martina on taas yksin. Yhyyyyyyy...............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla ei ole miestä ja Martina ja Hannu asui seurustellessaankin erillään. Sehän tätä aloittajaa harmittaa, kun Stefu ja Sofia on pari, hänen mielestä ei saisi olla koska Martina on taas yksin. Yhyyyyyyy...............
Martina mainittu 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martinalla ei ole miestä ja Martina ja Hannu asui seurustellessaankin erillään. Sehän tätä aloittajaa harmittaa, kun Stefu ja Sofia on pari, hänen mielestä ei saisi olla koska Martina on taas yksin. Yhyyyyyyy...............
Näkyy tosiaankin jotain porukkaa harmittavan Sofian ja Stefun yhteiselo, jo pari vuotta kohta kiehuneet liemissään.
Niiden mielestä ässien pitäisi erota, asua erillään ja vaikka mitä katkeruudessaan vääntävät.
Niinkuin toisten yhdessä asuminen mitenkään heille kuuluisi.
Onnea vaan Sofialle ja Stefulle!
- Anonyymi
Aloittaja voisi harkita sitä oman elämänsä elämistä sen sijaan, että miettii muiden asumisia.
On hyvin yleistä, että avopari jakaa saman kodin, tajuat sen sitten, jos joku haluaa kanssasi pariutua.
Kannattaa aloittaa sillä, että kohtelee muita ihmisiä fiksusti, niin ehkä sinäkin vielä löydät sen kumppanin vierellesi. - Anonyymi
Jokohan Sofian voisi jättää omilleen, sillä Martina on eronnut Stefanin jälkeen tulleesta Hannusta. Uusia miehiä Martinalle tulee, joten jättäkäämme mennet miehet rauhaan. Esko ei halua rauhaa vaan julkisuutta. Häneen voi keskittyä.
- Anonyymi
Sofialla ei ole ollut koskaan,omaa vuokra kämppää.Aina asunut muiden nurkissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofialla ei ole ollut koskaan,omaa vuokra kämppää.Aina asunut muiden nurkissa.
Onko siinä jotain menettänyt, jos ei ole ollut omaa vuokrakämppää?
Paljon hauskempaa se on asua avopuolison tai aviomiehen kanssa yhdessä, kuin yksin jossain luukussa.
Voi välillä asua etelän lämmössä ja useassa muussakin paikassa.
Möröttäkää te siinä kapisessa kämpässänne, toiset osaavat elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä jotain menettänyt, jos ei ole ollut omaa vuokrakämppää?
Paljon hauskempaa se on asua avopuolison tai aviomiehen kanssa yhdessä, kuin yksin jossain luukussa.
Voi välillä asua etelän lämmössä ja useassa muussakin paikassa.
Möröttäkää te siinä kapisessa kämpässänne, toiset osaavat elää.Niin tosiaan toiset osaa elää toisten siivellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530