Internet määrittää mitä ihminen saa tehdä ja millaisen ihmisen pitää olle

Anonyymi

Kun on kouluja käymätön mutta harrastukset on välillä kuten "paremmalla väellä" niin internetistä pitää tutkia että saanko tehdä näin. Saanko kuunnella klassista musiikkia ja saanko lukea enemmän kuin yhden kirjan kuukaudessa.
Internet kertoo että minä saan juoda olutta, maata sohvalla enkä saa harrastaa liikuntaa.
Sähköautoa minun pitää vastustaa ja minun pitää äänestää perussuomalaista.

Tähän se on mennyt. Sitten iskee masentunut olo kun huomaa että en saakaan tehdä tätä vaan pitää tehdä tuota, Kaatuisipa koko netti niin ihmisen olisi hyvä olla.

21

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      surullista että annat toisten määritellä mitä saat tehdä

    • Anonyymi

      Näinkö on? On totta, että ihminen on vaikutuksille altis. Siltikin omia ratkaisuja saa ja pitääkin tehdä.

      • Anonyymi

        On kokemusta tästä, että jos on alhaisessa tosiaalisessa asemassa mutta tasokkaat harrastukset, se on yhteiskunnassa hankalaa.


        poiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta tästä, että jos on alhaisessa tosiaalisessa asemassa mutta tasokkaat harrastukset, se on yhteiskunnassa hankalaa.


        poiuiuu

        siis saattaa saada ankaraa syyllistystä siitä, että tekee asioita hyvin,


        poiyyttyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis saattaa saada ankaraa syyllistystä siitä, että tekee asioita hyvin,


        poiyyttyt

        Elämän karmeimpia kokemus oli kriisipuhelimeen soittaminen


        poiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämän karmeimpia kokemus oli kriisipuhelimeen soittaminen


        poiuyyy

        Siis se oli jotain niin päätä huumaavaan karmeaa että sitä on hieman vaikeaa edes käsittää miten semmnosta voi olla olemassa,.


        poiuuy


    • Anonyymi

      Siellä he niinkuin automattosesti määrittää soittajanj johonkin pohjasakkaan, josta mielestään mikään hyvä ei voi olla totta. Jos puhuu mitään tasokasta, he vihaisena lopettaa puhelun.


      poiuyyytyt

      • Anonyymi

        Noh yritän unohtaa sen karmeuden kokonaan


        ppoiuuu


    • Anonyymi

      Digitalisaatio määrää laturinjohdotkin.

    • Anonyymi

      En minä ainakaan niin tee, teen mitä haluan.

    • Anonyymi

      Minä en noudata edes muotia. Pukeudun ikivanhoihin ryysyihin, ihan mihin vaan, mitä kaapistani löytyy kylmää loitolla pitämään.

    • Anonyymi

      Älä ajattele noin. Saat tehdä ihan niinkuin itse haluat. Nykypäivänä ollaan tavallaan vapaampia kuin koskaan. Ja sallitaan mikä tahansa tyyli.

      Luet vääriä sivuja netistä. Netistä voi löytää myös samanhenkisiä ihmisiä, jotka harrastavat samaa esim. Maailmassa on 7 miljardia ihmistä. Kaikki omanlaisiaan.

      Omakin lapsuudenperhe on ollut aika köyhä. Mutta ollaan katsottu kuuluvamme sivistyneistöön. Ollaan luettu paljon ja arvostettu tietoa ja yleissivistystä.

      On kyllä totta, että nykyään on aika voimakas vastakkainasettelu persut >< suvakit. Kumpikin ääripää kärjistää. "Jos et ole meidän puolellamme, olet meitä vastaan." Tietty yleinen ilmapiiri voi ahdistaa ja painostaa varsinkin herkkää ihmistä.

      Mutta sinulla on vain yksi elämä. Tee siitä näköisesi.

    • Anonyymi

      Oma valinta jos olet joku vitun luuseri. hankki selkörankaa ja lopeta iniseminen,

      • Anonyymi

        Ja on sinun oma valintasi että haluat ymmärtää viestin sisällön väärin. Olet tahallasi hankala paskamainen ihminen, joka kertoo sinusta enemmän kuin tarpeeksi. Mene itseesi.


    • Anonyymi

      Luulen tietäväni, mistä ap puhuu.
      Aina ympäristö mielellään asettaa omia vaatimuksiaan, mikä sinulle sopii ja mikä ei. Eri ryhmissä on erilaiset ryhmäpaineet, jotka pitävät ryhmää koossa.

      Duunari ei kuuntele jazzia eikä klassista, ei varsinkaan oopperaa eikä sinfonioita. Herrasväki ei räppää. Duunari soittaa harmonikkaa, sivistyneistö pianoa. Duunari käy halpalomalla jossain etelässä, herrasväki osaa valikoida kohteensa tarkkaan. Duunari syö HK:n Sinistä, parempi väki sushia.

      Ongelmia voi syntyä, jos ei pysy kastissaan. Sanoisin kuitenkin, että itse pitää tietää, mitä haluaa. Vähän jämäkkyyttä omien valintojen puolesta tarvitaan. Ei tarvitse välittää siitä, mitä joku muu sanoo tai on mieltä, kun ihan kunniallisilla teillä kuitenkin ollaan.

    • Anonyymi

      Internet on enimmäkseen pelkkä likakaivo ja 99,99% kaikesta siellä johtaa vain ja ainoastaan harhateille. Mieti milloin viimeksi jotain harrastaessasi ajattelit että tästä minä tykkään, ja tee uudestaan jos siitä ei ole harmia kellekään.

      Kaikki olemme historiamme ohjelmoimia toimimaan tietyillä tavoilla. Ei siinä ole varsinaisesti mitään väärää. Kulttuuri on kaikkialla myös aika brutaali juurikin noissa asioissa mitä sanoit, mutta kaikkia ei voi miellyttää, ja on sinunkin mielipiteelläsi arvoa, myös muiden mielestä. Voit tehdä jonkun onnelliseksi kehumalla, mutta jossain vaiheessa pitää lopettaa toisten hyväksynnän hakeminen. Paskaa sataa kaikille aivan syyttä niskaan välillä. Ihmisten käsityskyvyssä on hirmuisia eroja...

      • Anonyymi

        Minä en mielistele ketään ja haluan vain elää rauhassa mutta aina jollakin on jotain paskaa sanottavaa johonkin. En nimenomaan kaipaa muiden mielipiteitä, mutta niitä tyrkytetään silti.


    • Anonyymi

      Oottakaa vuosi, niin ollaan kivikirveskaudessa taas. Vuolkaa jo jousipyssyt valmiiksi ja ostakaa säilyvää tavaraa, eli sokeria ja suolaa.

      • Anonyymi

        Siltä vaikuttaa...

        ppooiiui


    • Anonyymi

      En niinkään sanoisi että internet MÄÄRÄÄ, kuka tai mitä.

      Mutta se missä netti on petollinen, on kuplien luominen, joissa aivan liian helposti irtaantuu todellisuudesta.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä toimit noin? Netin vaikutteille ei kannata olla altis vaan tehdä kuinka itse tahtoo (lain puitteissa, toisia loukkaamatta). Sinun omasta elämästä on kyse. Toimi parhaaksesi ja jos koet toisilla olevan odotuksia sinua kohtaan, ole välittämättä siitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe