HURJAN HAUSKAA HUUMEBABLAA.

Se on tuo meidän Neidon jutut vähäsen niinkuin silleen ja tälleen sekä yleisimmin huuhaa haaveilluusiota, katsokaas kun meidän Neiti on saanut jo monta satoa pössytyskasveistaan joiden rikkaruohoja on nyppinyt Pattayan Savon Eedenissään jo varsin pitkän aikaa ja nyt saa lukea uutisista seuraavaa:

https://thepattayanews.com/2022/01/26/thailands-cannabis-act-draft-proposed-to-house-of-representatives-for-law-approval-today/

Niin ja onhan Neidin leveäharteisen klooninkin avokilla omat viljelmänsä, että tälleen tällä kertaa.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etpä taas ole paljon nukkumaan ehtinyt viimeisen vuorokauden aikana, että tämmöistä tällä kertaa.

• Anonyymi

Oletko jo parakissa, koska lattialiippaumassa tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo parakissa, koska lattialiippaumassa tulee?

Ei ihan 3 minuutissa.

• Anonyymi

Eihän kukaan usko 2010 juttuja eihän.

• Anonyymi

Jokos saariääliön 7/11 kelpaa maksukortit ?

• Anonyymi

Tällaisen tulkinnan Lentomajuri Maksa-aivo tehnyt sitten tällä kertaa. Asiahan ei sinänsä ole muuttunut miksikään laillisten kasvattajien osalta.

Thaimaa vapautti kotikasvatuksen viime vuonna kokeellisen ja luvanvaraisen kasvatuksen ohella.

Se johti siihen että maria alkoi ilmestyä katukauppaan ja jotkut alkoi pössyttelemään himassa, kun valvonta poistui.

FDA antaa uudet ohjeet seuraavien 120 päivän aikana, joilla estetään käyttö muuhun kuin lääketieteellisiin tarkoituksiin. Myynti (yksityisille) ja viihdekäyttö kielletään uudelleen.

Me jotka on hommattu luvat ja tehty diilit lääketehtaiden / sairaaloiden kanssa, jatkamme kasvattamista muina miehinä ja täysin laillisesti.

Olikos saariston uskottavimmalla lentäjällä muuta kysyttävää?

T 2010

• Anonyymi

Olisi minulla nöyrä kysymys ja kohtelias pyyntö.

Olisiko mahdollista saada nähdä miltä näyttää hommattu lupaasiakirja ja diidliasiakirja lääketehtaiden ja sairaaloiden kanssa Sinulla?

Kiinnostavaa olisi myös nähdä itse se viljelmä jota hoidat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada nähdä miltä näyttää hommattu lupaasiakirja ja diidliasiakirja lääketehtaiden ja sairaaloiden kanssa Sinulla?

Älä unta näe....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin kuvaa tarvit? Viljelmän näkee kun menee katsomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai "nöyrä kysymys" ;) On se sellainen hassuttelija se invahomsseli. Eilen olit itkettämässä polvillaan ja tänään ollaan "nöyriä".

En ole ajatellut tulostaa sinulle lupasivuja, pahoittelen nöyrimmästi. Siinä tapauksessa vaivaudun sen tekemään kyllä, kun näen kuksan Chiang Maissa. Samalla saat perhekuvan altaalta meban vieressä.

Ei muuta kuin räps räps niin toiveesi toteutuu! Nyt me lähdetään poitsun kanssa hakemaan hameväkeä farmilta. Eivät halua kävellä takaisin, kun sadekuuro teki tien mutavelliksi.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai "nöyrä kysymys" ;) On se sellainen hassuttelija se invahomsseli. Eilen olit itkettämässä polvillaan ja tänään ollaan "nöyriä".

En ole ajatellut tulostaa sinulle lupasivuja, pahoittelen nöyrimmästi. Siinä tapauksessa vaivaudun sen tekemään kyllä, kun näen kuksan Chiang Maissa. Samalla saat perhekuvan altaalta meban vieressä.

Ei muuta kuin räps räps niin toiveesi toteutuu! Nyt me lähdetään poitsun kanssa hakemaan hameväkeä farmilta. Eivät halua kävellä takaisin, kun sadekuuro teki tien mutavelliksi.

T 2010

Ymmärrän, ei ole helppoa elää itse itsensä kanssa kun on syntynyt Neitinä miehen kroppaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän, ei ole helppoa elää itse itsensä kanssa kun on syntynyt Neitinä miehen kroppaan.

Entäs kuksa? Missä se on menossa, sensei?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      278
      6041
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1959
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1185
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1077
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1056
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      971
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      941
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      932
    Aihe