iPhone päivitykset

Anonyymi

Pitääkö heti päivittää, vai voiko päivittää vaikka viikon päästä?

61

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä voi halutessaan jättää vaikka kokonaan päivittämättä. Monesti kannattaa ainakin vähän aikaa ennen päivittämistä seurata mobiiliuutisia ja muiden käyttäjien nettikeskusteluja, onko muille mahdollisesti tullut jotain negatiivisia seurauksia viimeisimmästä päivityksestä.

      • Anonyymi

        Ei pidä koskaan jättää päivittämättä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä koskaan jättää päivittämättä..

        Millon Vapunen päivittää lapsellisuuden aikuisuuteen?


    • Anonyymi

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Kun mulle tulee päivitykset, niin en voi päivittää puhelinverkon kautta

      , Mutta viikon päästä onnistuu!

    • Anonyymi

      Aina kun tulee uusi malli pitää päivittää, ei muuten ole oikea applefani ellei jonota heti aamulla liikkeen edessä :D

      • Anonyymi

        Androidin puhelimien omistajien mielestä tuollainen päivotysten saaminen on toki hämmästelyn arvoista, harmi kun Android puhelimiin ei saa päivityksiä vaan on jo kaupasta ostaessa vanhentunut / vaarallinen.

        Myös ohjelmia siihen ei uskalla / kannata asennella.
        Ei voi käsittää miten jotkut jaksaa Androidilla leikkiä ja dropperin asennella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Androidin puhelimien omistajien mielestä tuollainen päivotysten saaminen on toki hämmästelyn arvoista, harmi kun Android puhelimiin ei saa päivityksiä vaan on jo kaupasta ostaessa vanhentunut / vaarallinen.

        Myös ohjelmia siihen ei uskalla / kannata asennella.
        Ei voi käsittää miten jotkut jaksaa Androidilla leikkiä ja dropperin asennella

        Paljoinkin mitä tyhmät applefanit ei ymmärrä, ette kai muuten tuhlaisi joka vuosi 600-2000€ kännykkään missä ei ole köäytännössä mitään uutta :D

        No, kalliiksihan sen pitäminen kauemminkin tulisi kun akunvaihto, lasin-/näytönvaihto jne pitää tehdä järjettömän kalliilla merkkiliikkeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljoinkin mitä tyhmät applefanit ei ymmärrä, ette kai muuten tuhlaisi joka vuosi 600-2000€ kännykkään missä ei ole köäytännössä mitään uutta :D

        No, kalliiksihan sen pitäminen kauemminkin tulisi kun akunvaihto, lasin-/näytönvaihto jne pitää tehdä järjettömän kalliilla merkkiliikkeessä.

        Miksi Android fanit tuhlaa joka vuosi 1000-1500€ puhelimeen johon ei saa päivityksiä ja ei uskalla asentaa sovelluksia?
        https://mobiili.fi/2022/01/28/katala-haittaohjelma-levisi-jopa-yli-100-miljoonassa-sovelluslatauksessa-google-play-kaupasta-uhrien-menetykset-jopa-satoja-miljoonia/


        Jos et itse osaa vaihtaa lasia tai akkua niin vie vaan kalliiseen liikkeeseen, jotkut on apareita ja jotkut osaavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Android fanit tuhlaa joka vuosi 1000-1500€ puhelimeen johon ei saa päivityksiä ja ei uskalla asentaa sovelluksia?
        https://mobiili.fi/2022/01/28/katala-haittaohjelma-levisi-jopa-yli-100-miljoonassa-sovelluslatauksessa-google-play-kaupasta-uhrien-menetykset-jopa-satoja-miljoonia/


        Jos et itse osaa vaihtaa lasia tai akkua niin vie vaan kalliiseen liikkeeseen, jotkut on apareita ja jotkut osaavia

        Onneksesi voin kertoa että android-kännyköitä löytyy halvimmillaan 20€ ja kalleimmat reilusti yli 2000€ eli joka lähtöön ja fiksuimmat ei toki osta uutta aina kun päivitykset loppuu. Toki halpoja on varaa ostaakin.

        Androideihin voi vaihtaakin itse näytön, mutta iphonessa estetty kaikki tai lakkaa toimimasta tai tulee huomautus näyttöön, aikamoista rahastusta. Minulla android vain 10v vanhassa tabletissa, ilmaiset ohjelmat saa monestakin paikasta, eikä kuten applelle vain yhdestä. Kännykkänä paras eli Lumia, ei huolen häivää!

        ”Kipurajan yläpuolella” – Apple-pomo myönsi ongelman, josta yhtiö on aiemmin vaiennut
        Applen pomo tuli sanoneeksi jotain, mitä ei odottaisi. Käsitys Macien turvallisuudesta joutui uuteen valoon.
        https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000007990814.html

        ”Internet on tulessa” – Microsoft, Apple, Steam, Minecraft ja miljoonat muut uuden haavoittuvuuden uhreina: ehkä vakavin koskaan löydetty
        Tietoturva-asiantuntijat eivät säästele sanoissaan kuvaillessaan uutta log4shell-haavoittuvuutta, joka saattaa olla pahin koskaan löydetty.
        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/cee47cc3-4c0e-4f31-b4fe-4ae3bd97252c

        Steve Wozniak ei näe uudessa iPhonessa eroa edelliseen malliin verrattuna. Asiasta kertoo Yahoo Finance.
        https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000008374149.html

        Ja ne edellisen kopiothan maksaa halvimmillaan 400€, surkeilla ominaisuuksilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksesi voin kertoa että android-kännyköitä löytyy halvimmillaan 20€ ja kalleimmat reilusti yli 2000€ eli joka lähtöön ja fiksuimmat ei toki osta uutta aina kun päivitykset loppuu. Toki halpoja on varaa ostaakin.

        Androideihin voi vaihtaakin itse näytön, mutta iphonessa estetty kaikki tai lakkaa toimimasta tai tulee huomautus näyttöön, aikamoista rahastusta. Minulla android vain 10v vanhassa tabletissa, ilmaiset ohjelmat saa monestakin paikasta, eikä kuten applelle vain yhdestä. Kännykkänä paras eli Lumia, ei huolen häivää!

        ”Kipurajan yläpuolella” – Apple-pomo myönsi ongelman, josta yhtiö on aiemmin vaiennut
        Applen pomo tuli sanoneeksi jotain, mitä ei odottaisi. Käsitys Macien turvallisuudesta joutui uuteen valoon.
        https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000007990814.html

        ”Internet on tulessa” – Microsoft, Apple, Steam, Minecraft ja miljoonat muut uuden haavoittuvuuden uhreina: ehkä vakavin koskaan löydetty
        Tietoturva-asiantuntijat eivät säästele sanoissaan kuvaillessaan uutta log4shell-haavoittuvuutta, joka saattaa olla pahin koskaan löydetty.
        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/cee47cc3-4c0e-4f31-b4fe-4ae3bd97252c

        Steve Wozniak ei näe uudessa iPhonessa eroa edelliseen malliin verrattuna. Asiasta kertoo Yahoo Finance.
        https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000008374149.html

        Ja ne edellisen kopiothan maksaa halvimmillaan 400€, surkeilla ominaisuuksilla!

        No niin, tulihan se sieltä, vain typerä Androidlammas maksaa puhelimesta tuollaisa hintoja kun iPhonen saa jo alle 500€
        Lainaus : "kalleimmat reilusti yli 2000€"

        Olen vaihtanut nöytön ja akunkin, ei mitään ilmoituksia eikä muuta ongelmaa joten menepä muualle valheittesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksesi voin kertoa että android-kännyköitä löytyy halvimmillaan 20€ ja kalleimmat reilusti yli 2000€ eli joka lähtöön ja fiksuimmat ei toki osta uutta aina kun päivitykset loppuu. Toki halpoja on varaa ostaakin.

        Androideihin voi vaihtaakin itse näytön, mutta iphonessa estetty kaikki tai lakkaa toimimasta tai tulee huomautus näyttöön, aikamoista rahastusta. Minulla android vain 10v vanhassa tabletissa, ilmaiset ohjelmat saa monestakin paikasta, eikä kuten applelle vain yhdestä. Kännykkänä paras eli Lumia, ei huolen häivää!

        ”Kipurajan yläpuolella” – Apple-pomo myönsi ongelman, josta yhtiö on aiemmin vaiennut
        Applen pomo tuli sanoneeksi jotain, mitä ei odottaisi. Käsitys Macien turvallisuudesta joutui uuteen valoon.
        https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000007990814.html

        ”Internet on tulessa” – Microsoft, Apple, Steam, Minecraft ja miljoonat muut uuden haavoittuvuuden uhreina: ehkä vakavin koskaan löydetty
        Tietoturva-asiantuntijat eivät säästele sanoissaan kuvaillessaan uutta log4shell-haavoittuvuutta, joka saattaa olla pahin koskaan löydetty.
        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/cee47cc3-4c0e-4f31-b4fe-4ae3bd97252c

        Steve Wozniak ei näe uudessa iPhonessa eroa edelliseen malliin verrattuna. Asiasta kertoo Yahoo Finance.
        https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000008374149.html

        Ja ne edellisen kopiothan maksaa halvimmillaan 400€, surkeilla ominaisuuksilla!

        "ilmaiset ohjelmat saa monestakin paikasta, eikä kuten applelle vain yhdestä. "

        Tässäkin paistaa taas Android lampaiden tyhmyys.
        https://mobiili.fi/2022/01/28/katala-haittaohjelma-levisi-jopa-yli-100-miljoonassa-sovelluslatauksessa-google-play-kaupasta-uhrien-menetykset-jopa-satoja-miljoonia/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tulihan se sieltä, vain typerä Androidlammas maksaa puhelimesta tuollaisa hintoja kun iPhonen saa jo alle 500€
        Lainaus : "kalleimmat reilusti yli 2000€"

        Olen vaihtanut nöytön ja akunkin, ei mitään ilmoituksia eikä muuta ongelmaa joten menepä muualle valheittesi kanssa.

        No niin, tulihan se sieltä, vain typerä applelammas maksaa puhelimesta tuollaisia hintoja kuin 500€ halvimmillaan, android "halvimmillaan 20€".

        Onhan se kerrottu lehdissäkin että iphonet saa korjata vain merkkiliikkeessä tai tulee ilmoitus näyttöön, menee myös takuu kun lasithan hajoaa yleensä jo muutaman kk sisällä. Siksi ovatkin lähes kaikissa rikki, ei ole varaa korjauttaa kun kaikki rahat menee osamaksuihin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksesi voin kertoa että android-kännyköitä löytyy halvimmillaan 20€ ja kalleimmat reilusti yli 2000€ eli joka lähtöön ja fiksuimmat ei toki osta uutta aina kun päivitykset loppuu. Toki halpoja on varaa ostaakin.

        Androideihin voi vaihtaakin itse näytön, mutta iphonessa estetty kaikki tai lakkaa toimimasta tai tulee huomautus näyttöön, aikamoista rahastusta. Minulla android vain 10v vanhassa tabletissa, ilmaiset ohjelmat saa monestakin paikasta, eikä kuten applelle vain yhdestä. Kännykkänä paras eli Lumia, ei huolen häivää!

        ”Kipurajan yläpuolella” – Apple-pomo myönsi ongelman, josta yhtiö on aiemmin vaiennut
        Applen pomo tuli sanoneeksi jotain, mitä ei odottaisi. Käsitys Macien turvallisuudesta joutui uuteen valoon.
        https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000007990814.html

        ”Internet on tulessa” – Microsoft, Apple, Steam, Minecraft ja miljoonat muut uuden haavoittuvuuden uhreina: ehkä vakavin koskaan löydetty
        Tietoturva-asiantuntijat eivät säästele sanoissaan kuvaillessaan uutta log4shell-haavoittuvuutta, joka saattaa olla pahin koskaan löydetty.
        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/cee47cc3-4c0e-4f31-b4fe-4ae3bd97252c

        Steve Wozniak ei näe uudessa iPhonessa eroa edelliseen malliin verrattuna. Asiasta kertoo Yahoo Finance.
        https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000008374149.html

        Ja ne edellisen kopiothan maksaa halvimmillaan 400€, surkeilla ominaisuuksilla!

        Keskitetty latauspaikka on viisas menetelmä sillä silloin päivitykset sujuu paljon luotettavemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tulihan se sieltä, vain typerä applelammas maksaa puhelimesta tuollaisia hintoja kuin 500€ halvimmillaan, android "halvimmillaan 20€".

        Onhan se kerrottu lehdissäkin että iphonet saa korjata vain merkkiliikkeessä tai tulee ilmoitus näyttöön, menee myös takuu kun lasithan hajoaa yleensä jo muutaman kk sisällä. Siksi ovatkin lähes kaikissa rikki, ei ole varaa korjauttaa kun kaikki rahat menee osamaksuihin.

        Miksei minulla sitten tullut, eikä muuten monella muullakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskitetty latauspaikka on viisas menetelmä sillä silloin päivitykset sujuu paljon luotettavemmin.

        Käyttiksen päivitys on eri asia, tablettiin se ei kylläkään ole onnistunut kertaakaan kuukkelin? palvelimilta, vaikka ilmoittaa aina olevan päivitys tarjolla, jää vaan jumiin kun yrittää asentaa. Ohjelmat päivittyneet ilman mitään ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei minulla sitten tullut, eikä muuten monella muullakaan?

        Olet sitten maksanut hirveän ylihinnan kiinalaisesta kopiosta, paras korjatakin itse kun eihän apple niihin takuuta myönnä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttiksen päivitys on eri asia, tablettiin se ei kylläkään ole onnistunut kertaakaan kuukkelin? palvelimilta, vaikka ilmoittaa aina olevan päivitys tarjolla, jää vaan jumiin kun yrittää asentaa. Ohjelmat päivittyneet ilman mitään ongelmia.

        Järjestelmäpäivitykset eivät tule Googlelta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitten maksanut hirveän ylihinnan kiinalaisesta kopiosta, paras korjatakin itse kun eihän apple niihin takuuta myönnä :)

        Ostettu dna verkkokaupasta joten väitätkö nyt että dna myy väärennettyjä laitteita?
        Mistä keksit näitä mustamaalauksia ja valheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostettu dna verkkokaupasta joten väitätkö nyt että dna myy väärennettyjä laitteita?
        Mistä keksit näitä mustamaalauksia ja valheita?

        Väitätkö että lehdet valehtelee kun kertovat että apple vaati korjaukset tehtäväksi vain valtuuttamissaan liikkeissä ja alkuperäisillä osilla? Niistä ilmoituksista on ollut oikein kuvatkin, linkkejä löytynee vanhoista ketjuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö että lehdet valehtelee kun kertovat että apple vaati korjaukset tehtäväksi vain valtuuttamissaan liikkeissä ja alkuperäisillä osilla? Niistä ilmoituksista on ollut oikein kuvatkin, linkkejä löytynee vanhoista ketjuista.

        Kyllä jos niin väitetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jos niin väitetään

        Eli valehtelet, sitähän minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli valehtelet, sitähän minäkin.

        Oletko jotenkin yksinkertainen vai mitä tuo nyt tarkottaa että valehtelen kun tiedän asiasta kokemuksena?
        Sinähän tässä vain mutuilet ilman mitään kokemuksia, YouTubestakin voit kyllä asiaa tutkia jos osaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin yksinkertainen vai mitä tuo nyt tarkottaa että valehtelen kun tiedän asiasta kokemuksena?
        Sinähän tässä vain mutuilet ilman mitään kokemuksia, YouTubestakin voit kyllä asiaa tutkia jos osaat

        Ehkä apple on sitten joutunut muuttamaan käytäntöjään lehtijutun jälkeen, joutuihan ne lopettamaan tahallisen hidastamisenkin. Takuu tietenkin loppuu kun itse vaihtanut osia.

        Melkoisen kalliit vaihtohinnat applella, ei ihme että suurin osa jättää korjaamatta. Uusimmat 250-360€, sillähän saa jo monta hyvää uutta kännykkää.

        iPhone 13 Näytön korjaus (takuun ulkopuolinen)
        iPhone 13 Pro Max 361,10 €
        iPhone 13 Pro 311,10 €
        iPhone 13 311,10 €
        iPhone 13 mini 251,10 €
        https://support.apple.com/fi-fi/iphone/repair/service/screen-replacement

        Hiukan halpenee vanhemmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä apple on sitten joutunut muuttamaan käytäntöjään lehtijutun jälkeen, joutuihan ne lopettamaan tahallisen hidastamisenkin. Takuu tietenkin loppuu kun itse vaihtanut osia.

        Melkoisen kalliit vaihtohinnat applella, ei ihme että suurin osa jättää korjaamatta. Uusimmat 250-360€, sillähän saa jo monta hyvää uutta kännykkää.

        iPhone 13 Näytön korjaus (takuun ulkopuolinen)
        iPhone 13 Pro Max 361,10 €
        iPhone 13 Pro 311,10 €
        iPhone 13 311,10 €
        iPhone 13 mini 251,10 €
        https://support.apple.com/fi-fi/iphone/repair/service/screen-replacement

        Hiukan halpenee vanhemmissa.

        Joo, sinulla se on tosiaan mutuilua ja ehkä sitä ehkä tätä, mutuilet ja luulet tietäväsi jostakin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä apple on sitten joutunut muuttamaan käytäntöjään lehtijutun jälkeen, joutuihan ne lopettamaan tahallisen hidastamisenkin. Takuu tietenkin loppuu kun itse vaihtanut osia.

        Melkoisen kalliit vaihtohinnat applella, ei ihme että suurin osa jättää korjaamatta. Uusimmat 250-360€, sillähän saa jo monta hyvää uutta kännykkää.

        iPhone 13 Näytön korjaus (takuun ulkopuolinen)
        iPhone 13 Pro Max 361,10 €
        iPhone 13 Pro 311,10 €
        iPhone 13 311,10 €
        iPhone 13 mini 251,10 €
        https://support.apple.com/fi-fi/iphone/repair/service/screen-replacement

        Hiukan halpenee vanhemmissa.

        Tuokin hidastamisen tietämättömyys on naurettavaa, empä kerro edes tuosta vaan jätän sinulle mutuiluksi, googlaa jos osaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä apple on sitten joutunut muuttamaan käytäntöjään lehtijutun jälkeen, joutuihan ne lopettamaan tahallisen hidastamisenkin. Takuu tietenkin loppuu kun itse vaihtanut osia.

        Melkoisen kalliit vaihtohinnat applella, ei ihme että suurin osa jättää korjaamatta. Uusimmat 250-360€, sillähän saa jo monta hyvää uutta kännykkää.

        iPhone 13 Näytön korjaus (takuun ulkopuolinen)
        iPhone 13 Pro Max 361,10 €
        iPhone 13 Pro 311,10 €
        iPhone 13 311,10 €
        iPhone 13 mini 251,10 €
        https://support.apple.com/fi-fi/iphone/repair/service/screen-replacement

        Hiukan halpenee vanhemmissa.

        Ihanan kallista! Onneksi tuo ei ole mutuilua kun kerrotaan applen sivulla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan kallista! Onneksi tuo ei ole mutuilua kun kerrotaan applen sivulla :D

        Mutuilua se on jos et ole ikinä kokenut itse applen laitteita, akun vaihtoja tai nöytön vaihtoja, et osaa.
        Tottakai virallisessa liikeessä voi maksaa enemmän kuin itse vaihdettu tai ns. ei virallisessa liikkeessä, sama se pätee kaikkiin muihinkin kännyköihin ja tabletteihin.
        Mutta ethän sinä ymmärrä mistään mitään. Vapunen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutuilua se on jos et ole ikinä kokenut itse applen laitteita, akun vaihtoja tai nöytön vaihtoja, et osaa.
        Tottakai virallisessa liikeessä voi maksaa enemmän kuin itse vaihdettu tai ns. ei virallisessa liikkeessä, sama se pätee kaikkiin muihinkin kännyköihin ja tabletteihin.
        Mutta ethän sinä ymmärrä mistään mitään. Vapunen

        No jopa on taas harhaista, mutta tyhmiähän applefanien täytyy ollakin, kymmeniä miljardeja teki taas apple voittoa 3 kuukaudessa teidän hölmöjen ansiosta :D

        Vain idiootti maksaa 50€ iphone romusta toista tonnia ja ostaa aina uuden kun uusi malli tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa on taas harhaista, mutta tyhmiähän applefanien täytyy ollakin, kymmeniä miljardeja teki taas apple voittoa 3 kuukaudessa teidän hölmöjen ansiosta :D

        Vain idiootti maksaa 50€ iphone romusta toista tonnia ja ostaa aina uuden kun uusi malli tulee.

        Oletko sinä harhainen vai mitä et ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa on taas harhaista, mutta tyhmiähän applefanien täytyy ollakin, kymmeniä miljardeja teki taas apple voittoa 3 kuukaudessa teidän hölmöjen ansiosta :D

        Vain idiootti maksaa 50€ iphone romusta toista tonnia ja ostaa aina uuden kun uusi malli tulee.

        "Vain idiootti maksaa 50€ iphone romusta toista tonnia ja ostaa aina uuden kun uusi malli tulee."

        Tuossa olet oikeassa, tuo pätee hyvin yleisesti Android käyttäjiin ja jopa enemmän kuin iPhone käyttäjiin.
        iPhonea ei tarvi uusia kuten Androideja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tulihan se sieltä, vain typerä applelammas maksaa puhelimesta tuollaisia hintoja kuin 500€ halvimmillaan, android "halvimmillaan 20€".

        Onhan se kerrottu lehdissäkin että iphonet saa korjata vain merkkiliikkeessä tai tulee ilmoitus näyttöön, menee myös takuu kun lasithan hajoaa yleensä jo muutaman kk sisällä. Siksi ovatkin lähes kaikissa rikki, ei ole varaa korjauttaa kun kaikki rahat menee osamaksuihin.

        Saahan ne halutessaan korjata vain merkkiliikkeessä, niin saa Android puhelimetkin, autot, jääkaapit, kissat koirat jne.
        Sinä et vaan ymmärrä, se ei ole minun eikä kenenkään muun ongelma, se on sinun ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan kallista! Onneksi tuo ei ole mutuilua kun kerrotaan applen sivulla :D

        Tottakait ne haluaa että korjataan merkkiliikkeessä, niin se on muissakin laitteissa mutta ei se sitä tarkoita etteikö niitä voisi korjata itse tai muissa liikkeissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakait ne haluaa että korjataan merkkiliikkeessä, niin se on muissakin laitteissa mutta ei se sitä tarkoita etteikö niitä voisi korjata itse tai muissa liikkeissä

        Tottakai voit ja samalla menetät takuun jos korjaat itse tai muussa kuin merkkiliikkeessä noilla hinnoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voit ja samalla menetät takuun jos korjaat itse tai muussa kuin merkkiliikkeessä noilla hinnoilla.

        Takuun menettää jo muutenkin kun aikaa kuluu, ei vanhoissa laitteissa ikuisesti ole takuuta.
        Menetät sinäkin takuun Androidiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuun menettää jo muutenkin kun aikaa kuluu, ei vanhoissa laitteissa ikuisesti ole takuuta.
        Menetät sinäkin takuun Androidiisi

        iphonet vanhenee äkkiä kun lasi menee rikki kaikssa lähes uutena. Siinä on sitten vaihtoehtona pitää rikkinäistä näyttöä kuten lähes kaikilla, maksaa järjetön summa korjauksesta tai menettää takuu. Vaihdossakaan ei saa mitään ja lasi hajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iphonet vanhenee äkkiä kun lasi menee rikki kaikssa lähes uutena. Siinä on sitten vaihtoehtona pitää rikkinäistä näyttöä kuten lähes kaikilla, maksaa järjetön summa korjauksesta tai menettää takuu. Vaihdossakaan ei saa mitään ja lasi hajalla.

        Androidit vanhenee nopeammin kun päivitykset on jo loppuneet kaupasta ulos kannettaessa ja akut räjähtelee, lasit hajoaa ja käyttis menee solmuun.
        Vain täysin idiootti ostaa androidim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iphonet vanhenee äkkiä kun lasi menee rikki kaikssa lähes uutena. Siinä on sitten vaihtoehtona pitää rikkinäistä näyttöä kuten lähes kaikilla, maksaa järjetön summa korjauksesta tai menettää takuu. Vaihdossakaan ei saa mitään ja lasi hajalla.

        iphone myös aivopesee käyttäjänsä, tekee vainoharhaisiksi ja pakottaa ostamaan uuden mallin aina kun ilmestyy. Hyvä bisnesidea, 50€=>1000€, takaa 10mrd voitot/kk. Voi lampaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iphone myös aivopesee käyttäjänsä, tekee vainoharhaisiksi ja pakottaa ostamaan uuden mallin aina kun ilmestyy. Hyvä bisnesidea, 50€=>1000€, takaa 10mrd voitot/kk. Voi lampaita.

        Kyllä se harhaluulo ja aivopesu näkyy olevan Android käyttäjällä, kukaan iPhonen omistaja ei vaihda laitettaan uuteen niinnuseasti kuin Androidistit, ne Androidit on pakko vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se harhaluulo ja aivopesu näkyy olevan Android käyttäjällä, kukaan iPhonen omistaja ei vaihda laitettaan uuteen niinnuseasti kuin Androidistit, ne Androidit on pakko vaihtaa.

        Hahah, tehän jonotatte ovella jo yöllä heti kun uusi malli ilmestyy, maksatte jopa käytetyistä itsenne kipeiksi jos ei ole varaa uuteen :D

        Halvan androidin voisi vaihtaakin uuteen vaikka joka vuosi, halvimman iphonen hinnalla kun saa 20 halvinta androidia ja nekin huomattavasti parempia, puhumattakaan jos maksaa satasen, vastaa tonnin iphonea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah, tehän jonotatte ovella jo yöllä heti kun uusi malli ilmestyy, maksatte jopa käytetyistä itsenne kipeiksi jos ei ole varaa uuteen :D

        Halvan androidin voisi vaihtaakin uuteen vaikka joka vuosi, halvimman iphonen hinnalla kun saa 20 halvinta androidia ja nekin huomattavasti parempia, puhumattakaan jos maksaa satasen, vastaa tonnin iphonea.

        Ketkä me, minkä en ole jonottanut mitään.
        Sinä siellä jonotit jos et edes sitä itse älynnyt, päissään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah, tehän jonotatte ovella jo yöllä heti kun uusi malli ilmestyy, maksatte jopa käytetyistä itsenne kipeiksi jos ei ole varaa uuteen :D

        Halvan androidin voisi vaihtaakin uuteen vaikka joka vuosi, halvimman iphonen hinnalla kun saa 20 halvinta androidia ja nekin huomattavasti parempia, puhumattakaan jos maksaa satasen, vastaa tonnin iphonea.

        Yhden Androidin honnalla saa 20 iPhonea, järkyttävän hintaisia nuo Androidit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä me, minkä en ole jonottanut mitään.
        Sinä siellä jonotit jos et edes sitä itse älynnyt, päissään?

        Aika monihan teistä tosiaan jäänyt ilman vaikka jonotatte pakkasessa tunteja. Hupaisaa katsoa lampaita TV:stä värjöttelemässä että pääsisivät rikastuttamaan applen omistajia järjettömän ylihintaisilla kiinaromuilla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monihan teistä tosiaan jäänyt ilman vaikka jonotatte pakkasessa tunteja. Hupaisaa katsoa lampaita TV:stä värjöttelemässä että pääsisivät rikastuttamaan applen omistajia järjettömän ylihintaisilla kiinaromuilla :)

        Kyllä minä iPhonen tilasin ihan dna kaupasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä iPhonen tilasin ihan dna kaupasta

        Tuskin missään muussa tuotteessa saa rahoilleen yhtä vähän vastinetta, jopa yli 100mrd voittoa vuodessa kiinavekottimilla. Voi lampaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin missään muussa tuotteessa saa rahoilleen yhtä vähän vastinetta, jopa yli 100mrd voittoa vuodessa kiinavekottimilla. Voi lampaita.

        Nimenomaan iPhonessa rahoille saa sitä vastinetta, Androidissa kusee rahansa.
        Etkö oikeasti tuota edes tiedä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah turvattomia roskia:D https://www.mikrobitti.fi/uutiset/mb/32a917be-7125-4c08-b9f6-ab428cd23488?ref=ampparit:f4dd

        Onhan ne mahdollista korkata, et ilmeisesti ymmärrä tietotekniikasta mitään ja olet joku pikku kakara jolla ei ole varaa iPhoneen.

        Juuri äsken tappelin Androidin kanssa Pioneerin automankan kytkennän kanssa ja ei niin millään kytkeydy, iPhonella kytkeyty heittämällä automaattisesti.
        Sama Obd2 lukijalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah turvattomia roskia:D https://www.mikrobitti.fi/uutiset/mb/32a917be-7125-4c08-b9f6-ab428cd23488?ref=ampparit:f4dd

        Muista myös ett se sinun ihailema Android on vielä enemmän vaarassa ja helpommin korkattavissa, myös lähes kaikki ohjelmat on saastuneita ja sisältää takaportteja, näitä ei ole iPhonessa.
        Myös Amdroidia ei edesmvoi paikata, Applella voi.

        Kun Apple viimein löysi miten ihmeessä NSO Group iskunsa tekee, se paikkasi haavoittuvuuden välittömästi. Tietämättään se samalla tukki myös QuaDreamin käyttämät keinot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne mahdollista korkata, et ilmeisesti ymmärrä tietotekniikasta mitään ja olet joku pikku kakara jolla ei ole varaa iPhoneen.

        Juuri äsken tappelin Androidin kanssa Pioneerin automankan kytkennän kanssa ja ei niin millään kytkeydy, iPhonella kytkeyty heittämällä automaattisesti.
        Sama Obd2 lukijalla

        Android ei ole korkattavissa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Android ei ole korkattavissa:)

        Hah, melkoista harhaluuloa ja lammastelua, se on helpoiten korkattavissa oleva köyttis, täysi vitsi.
        Kiellät varmaan haittaohjelmatkin 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan iPhonessa rahoille saa sitä vastinetta, Androidissa kusee rahansa.
        Etkö oikeasti tuota edes tiedä?

        Onko kiva olla tyhmä lammas ja rikastuttaa applen omistajat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiva olla tyhmä lammas ja rikastuttaa applen omistajat :D

        En minä mikään lammas ole, sinä sen sijaan taidat olla.
        Androidin ja iOs laitteiden omistajana olen hieman sinua tietävämpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mikään lammas ole, sinä sen sijaan taidat olla.
        Androidin ja iOs laitteiden omistajana olen hieman sinua tietävämpi

        Olet huomattavasti köyhempi, älyltäänkin :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onnittelut markkinoiden parhaan puhelimen hankinnasta!
      Perustuu Iphone 3gs ajasta lähtien kokemukseen perheessä jossa kikilla on aina iphone eri ikäisiä puhelimia.

      Nuoret ovat ajassa ja minä seuraan ja käytän ns vanhempia puhelimia mitkä jää uuden tieltä. Ei rikkoutumisia vain täyttä toimintaa aina.

      Päivittelen ne harbat päivitykset kun tulee joskus kuukausienkin pääsät vasta eikä ole ongelmia nuorten mukaankaan.

      • Anonyymi

        Mainitsiko aloittaja muka minkä puhelimen on hommannut?


      • Anonyymi

        Kiki taitaa olla yhtä tyhmä kuin miltä nimikin kuulostaa. Siinä olet oikeassa että päivityksillä lähinnä pelotellaan, uudetkin saastuu jopa tekemättä mitään, mutta yleensä vanhatkin vain hölmöilemällä.

        Android tablettia en ole päivittänyt koskaan, Lumiaan ei ole tullut päivityksiä, paitsi 10 mitä en ottanut, Seiska toimii mainiosti ilman päivityksiä.


    • Anonyymi

      Vipusen otsassa on kalevalaisen mystiikan merkkinä pentagrammi.

    • Anonyymi

      Jos ei käytä, voi päivittää myöhemmin, toki. i:n päivitykset vain tulee lähinnä kahdella tavalla - 1) kriittinen bugi ja sen mukana tulee muutakin päivitystä ohessa, ja 2) uusi käytisversio tai sen osa, ja sielle tule yleensä parissa päivässä jne. lisää, kun se oli buginen, siis betaversioon verrattava. Ei siitä haittaakaan ole ollut mun aikana. Joskus on Win:ssä joillekin käyttiksille ja koneille androidissa tulee esim kerran kuussa vakaa versio, että ne ei niin paikkaa krititisiäkään (en ole koskaan kuullut ja mulla on ollut puoli tusinaa androdia kymmenen vuoden aikana). Linukselle tulee 6 kk välein tai ja kun vakaa, ja voi tise valitakin; heti vai vakaa - linux voi hajota käyttiksenä jos ei vakaa, ja joskus Win:ssä kuten sanoin. Kriittinen on aennettava heti jos menee banalle, tai se on kuin kulkisi munasillaan nakki heiluen, tulee poliisi ja vie lääkärille, joka pistää lähetteen pakkohoitoon, jos ei mene suoraan sinne psykiatrille.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe