Autokoulu Anus

Anonyymi

Nyt olisi varmaa tietoa, jotta Kärsämäelle tulee uusi autokoulu anus.
Tämä on hieno asia kaupunkiamme koskien. Ei tarvitse enää ajella tätä kauemmas hankkiakseen ajokortin.
Tieto saa monen suut messingille, oikein himpatin kiva uutuus kaupunkiimme!

11

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pystyykö ajamaan rullaattorikortin?

• Anonyymi

on nämä surullisia tapauksia nämä elämästä syrjäytyneet somessa itsensä kanssa keskustelevat trollit

• Anonyymi
        28.01.2022 12:10

Hyppii taas palstalta toiselle joihin on käynyt pyydyksiään jättämässä vastaten niihin itse jos ei ole saalis uinut pyydyksiin.

• Anonyymi
        28.01.2022 12:26

Juosten aina sensuurin taakse piiloon kun käry käy (luotsi trollaa).

Vai mitä anuksesta avauksia kirjoittava pyhäjärven häirikkö?

• Anonyymi

S24 palstojen ehdottomasti ahkerin häirikkö ja sääntöjen rikkoja.

• Anonyymi
        28.01.2022 12:36

Mitäs sitten OBJR estot kehiin että pääset poistamaan toistamiseen viestit joissa sinut käräytetään trollaamisesta luotsin pestin suojista ja lisää avauksia kuten esim. anuksesta ongelman ollessa ne jotka idioottimaista trollaamistasi häiritsee et sinä joka terrorisoi taas valtavaa määrää eri palstoja luotsin pestin suojista yhdistävänä tekijänä kaikilla niissä kirjoittelusi luokaton taso?

• Anonyymi
        28.01.2022 12:39

Neljä minimissään kolme kertaa joutunut jo jäähylle luotsin pestistä jatkaen saman pskan parissa sensuureineen ja banneinneen sillä samalla sekunnilla kun jostain käsittämättömästä syystä saa aina takaisin luotsin pestin vaikka toiminnasta on tehty tutkintapyyntöjä jne??

• Anonyymi
        TR---ollille kirjoitti:

Anonyymi
        28.01.2022 12:39

Neljä minimissään kolme kertaa joutunut jo jäähylle luotsin pestistä jatkaen saman pskan parissa sensuureineen ja banneinneen sillä samalla sekunnilla kun jostain käsittämättömästä syystä saa aina takaisin luotsin pestin vaikka toiminnasta on tehty tutkintapyyntöjä jne??

Mitäs sitä..ei saa sanoa Tita, Laila, Tenho tai siitä seuraa sankiot...muuta?

• Anonyymi

jos nyt haluatte tietää niin ei tota aloitusta kyllä mikään luotsi ole tehnyt hahahahaah. se olin minä!

• Anonyymi
        28.01.2022 20:05

Vaikka kyttää herkeämättä palstaa keskittyen sääntöjen valvomisen sijaan poistamaan viestejä joissa häntä muistutetaan siitä, ettei hän valvo sääntöjen noudattamista vaan tukee sääntöjen rikkomista.

• Anonyymi

Ja minä yllytin.hah hah hah

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      135
      4775
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3253
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      239
      3003
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2588
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1784
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1575
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1536
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1437
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      22