Autokoulu Anus

Anonyymi

Nyt olisi varmaa tietoa, jotta Kärsämäelle tulee uusi autokoulu anus.
Tämä on hieno asia kaupunkiamme koskien. Ei tarvitse enää ajella tätä kauemmas hankkiakseen ajokortin.
Tieto saa monen suut messingille, oikein himpatin kiva uutuus kaupunkiimme!

11

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pystyykö ajamaan rullaattorikortin?

    • Anonyymi

      on nämä surullisia tapauksia nämä elämästä syrjäytyneet somessa itsensä kanssa keskustelevat trollit

      • Anonyymi
        28.01.2022 12:10

        Hyppii taas palstalta toiselle joihin on käynyt pyydyksiään jättämässä vastaten niihin itse jos ei ole saalis uinut pyydyksiin.


      • Anonyymi
        28.01.2022 12:26

        Juosten aina sensuurin taakse piiloon kun käry käy (luotsi trollaa).

        Vai mitä anuksesta avauksia kirjoittava pyhäjärven häirikkö?


      • Anonyymi

        S24 palstojen ehdottomasti ahkerin häirikkö ja sääntöjen rikkoja.


      • Anonyymi
        28.01.2022 12:36

        Mitäs sitten OBJR estot kehiin että pääset poistamaan toistamiseen viestit joissa sinut käräytetään trollaamisesta luotsin pestin suojista ja lisää avauksia kuten esim. anuksesta ongelman ollessa ne jotka idioottimaista trollaamistasi häiritsee et sinä joka terrorisoi taas valtavaa määrää eri palstoja luotsin pestin suojista yhdistävänä tekijänä kaikilla niissä kirjoittelusi luokaton taso?


      • Anonyymi
        28.01.2022 12:39

        Neljä minimissään kolme kertaa joutunut jo jäähylle luotsin pestistä jatkaen saman pskan parissa sensuureineen ja banneinneen sillä samalla sekunnilla kun jostain käsittämättömästä syystä saa aina takaisin luotsin pestin vaikka toiminnasta on tehty tutkintapyyntöjä jne??


      • Anonyymi
        TR---ollille kirjoitti:

        Anonyymi
        28.01.2022 12:39

        Neljä minimissään kolme kertaa joutunut jo jäähylle luotsin pestistä jatkaen saman pskan parissa sensuureineen ja banneinneen sillä samalla sekunnilla kun jostain käsittämättömästä syystä saa aina takaisin luotsin pestin vaikka toiminnasta on tehty tutkintapyyntöjä jne??

        Mitäs sitä..ei saa sanoa Tita, Laila, Tenho tai siitä seuraa sankiot...muuta?


    • Anonyymi

      jos nyt haluatte tietää niin ei tota aloitusta kyllä mikään luotsi ole tehnyt hahahahaah. se olin minä!

      • Anonyymi
        28.01.2022 20:05

        Vaikka kyttää herkeämättä palstaa keskittyen sääntöjen valvomisen sijaan poistamaan viestejä joissa häntä muistutetaan siitä, ettei hän valvo sääntöjen noudattamista vaan tukee sääntöjen rikkomista.


    • Anonyymi

      Ja minä yllytin.hah hah hah

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe