Tyttöilijä seikkailee 3

Anonyymi

Tämä on jatkoa Tyttöilijä seikkailee ja Tyttöilijä seikkailee 2 novelleille.

Hotellihuoneen ovi oli kolahtanut hetki sitten kiinni ja Kari oli häipynyt treffeiltämme. Olin aika ällistynyt tapahtuneesta, sillä olin valmistautunut viettämään illan ja yön hänen tyttönään. Kiukku ja harmistuskin hiipi pintaan. Olin hankkinut naisten alusasut, hameen ja meikit varsin kalliilla, niihin oli uponnut varmaan parisataa. Nyt sitten makasin suuhun nussittuna sängyllä ja tunsin itseni höynäytetyksi. Olin ollut kuin hutsu, joka oli huijattu pikapanolle luvatulla ilmaisella lounaalla ja hotelliyöllä. Voi hemmetti...

Nousin sängyltä, noukin hameeni lattialta, puin sen ja napitin paitani. Kävelin eteisen peilin eteen ja huomasin, että huulipuna oli taas levinnyt ja taisi muutama spermatahrakin olla poskella. Korjailin meikkiä hetken ja sain siitä säädyllisen näköisen. Oluttölkki kädessäni oli tyhjentynyt ja kumarruin laittamaan sen roskikseen. Hämmästyksekseni huomasin sen pohjalla avatun kortsupaketin ja käytetyn kondomin, jonka kärjessä selvästi oli lasti. Mitä ihmettä? Totuus alkoi valjeta Karista. Hän oli ilmeisesti viettänyt edellisillan ja yön mukavissa merkeissä joko miehen tai naisen kanssa. Ilmeisesti hän oli hommannut jonkun naisen seurakseen perjantai-illaksi.

Mietin, mitä tekisin illan. Minulla oli huone koko yöksi ja kello oli vasta kaksi iltapäivällä. Olin tullut tänne saadakseni miestä ja päätin, että sitä pitää tänään saada. Turhaan ei kannattaisi tällaisia reissuja tehdä ja jättää tilaisuutta käyttämättä. Harvoin vaimo reissussa tulisi olemaan ja turhaan jäisin Karin perään haikailemaan. Kaivoin kännykkäni laukustani ja näppäilin pikaisesti viestin television tekstaripalstalle. Kerroin, että kaupungissa oli tarjolla halukas, hoikka ja seksikäs tyttöilijä mukavalle miehelle. Vastauksia alkoikin pian tulla, mutta ne eivät oikein haluja herättäneet. Vastasin niihin kuitenkin, mutta vastauksia ei enää kuulunut. Joku jopa soittikin, vaikka pyysin tekstaamaan. Viimein sain viestin Jukalta, joka kertoi olevansa hieman alle 60 vuotias paikkakuntalainen eronnut mies. Ero oli tullut pari vuotta sitten, jonka jälkeen hän oli kokeillut miehiäkin muutaman kerran. Tekstailimme jonkin aikaa ja viimein Jukka soitti. Hän vaikutti mukavalta kaverilta, vakuutti olevansa siisti ja luotettava. Kerroin, minkälainen asu minulla oli ja millaista seksiä haluaisin. Jukka oli innolla mukana, mutta hotelliin hän ei halunnut tulla. Niinpä sovimme tapaamisen autossa tunnin päästä sille samalle parkkikselle, jossa olin tavannut Karin.

Puhelun loputtua tarkistin vielä meikkauksen ja asuni siisteyden. Ongelma oli vielä se, miten pääsisin tässä asussa respan ohi. Riisuin peruukin, korkkarit ja hameen ja laitoin ne kassiin. Jalkaani vetäisin farmarit ja paitapuseron peittäisi oma takkini. Ainoaksi ongelmaksi jäi siis meikatut kasvoni. Ei auttaisi kuin rohkeasti mennä ja olla turhaan katsomatta vastaanottoon päin. Tarkistin, että käsilaukussani oli tärkeimmät meikit, kondomit ja vielä liukuvoide, sillä eihän sitä koskaan tiedä, miten treffit sujuvat. Olin varautunut siihenkin, että joudun antamaan peppua Karille. Olkoon se sitten vaikka Jukka, kun ei Karille kelvannut.

Kello kävi ja sovittu aika lähestyi, joten päätin lähteä autolleni. Rohkeasti vain! Viimein olin autollani sydän pamppaillen. Jalkakäytävällä oli ollut muutama vastaantulija, mutta en ollut uskaltanut heihin vilkaistakkaan. Autossa puin peruukin ja hameen takaisin ja riisuin takkini. Ajoin tapaamispaikkaan hieman ennen sovittua aikaa ja tuntomerkkeihin sopiva auto olikin jo parkissa. Ajoin parkkiin muutaman autonmitan päähän ja vilkaisin toisen auton suuntaan. Katsoimme toisiamme auton lasien lävitse. Ilmeisesti toisessa autossa oli Jukka, koska hän heilautti kättään tervehdykseksi. Olin erottavinani pienen hymynkin, ja tervehdin kädenheilautuksella. Nousin autostani ja kävelin Jukan auton matkustajan puoleiselle etuovelle. Avasin sen ja kumarruin sisään ja sanoin reippaasti "Hei", vaikka sydämeni pamppaili jännityksestä.

- Hei, sinähän oletkin näyttävä ilmestys, tosi seksikkään näköinen. Istu vaan alas, Jukka sanoi.
Istuuduin hienolle nahkapenkille, auto ei ollutkaan ihan mikä tahansa kulkine vaan saksalainen laatumerkki näytti olevan kaikilla hienouksilla.
- Kiitos kehuista, enpä tiedä, ei oikein tuo meikkaus vielä suju. Hieno auto sulla, varmaan kallis, sanoin. Katsoin Jukkaan ja hymyilin. Jukka oli siistin näköinen kaveri, suht hoikka, varmaan sellainen 60 v, kuten oli kertonutkin. Hieman ikä jo näkyi. Kun vertailukohtana oli Karin timmi olemus, oli ero silmiinpistävä. No, ei auttanut nirsoilla, sillä kyrpää oli nyt saatava.

Juttelimme hetken niitä näitä lieventääksemme jännitystä, joka vaivasi molempia. Molemmat olimme vielä aloittelijoita tässä touhussa.

- Joko aloitetaan? Miten haluat imeä? Yleensä minulta on imetty sängyssä, enkä tiedä, miten se tässä oikein sujuu.

5

1936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      - Jos käännät vaan sen selkänojan vaakaan ja menet siihen makuulle, ei mullakaan tästä oikein ole kokemusta, vastasin.
      - Ok, voitko sinä aukaista paitasi ja riisua hameesi. Haluaisin nähdä alusasusi, onko se sellainen kuin puhelimessa kerroit.
      Jukan kaataessa selkänojaa avasin paitani napit ja paljastin tekorintojeni päällä olevat persikaväriset rintsikat. Aukaisin hameeni napin, vetoketjun ja vyön ja ujutin sen pois päältäni. Alapäästä paljastui samaa väriä olevat pitsipöksyt ja sukkanauhaliivit.
      - Ohhoh, onpas huikeat, tosi sexyt, Jukka sanoi.
      - Kiitos, sanoin ja kumarruin Jukan haaroja kohti. Laskin oikean käteni housujen etumukselle ja tunsin jo puolikovan kyrvän pullistuvan haaroissa. Avasin napin ja vetoketjun, tartuin housujen kaulukseen ja aloin kiskoa niitä alemmas. Viimein sain ne nilkkoihin saakka ja kiihottuneena kiskaisin myös Jukan pikkuhousut pois. Alta paljastui jo täydessä seisokissa oleva kyrpä, jolla pituutta oli lähemmäs 18 cm. Se oli isoin, jonka koskaan olin nähnyt. Ajattelin, että tätä en ainakaan ota tänään perseeseeni.
      - Huh, onpas se komea. Valtava! sanoin.
      - No, onhan se kehuja saanut miehiltä ja naisilta. On sen muutama ukkomies ottanut perseeseensä, otatko sinä?
      - En minä uskalla. Jos laitan kortsun ja imen sulle orkun.
      - Olen kyllä ihan terve, joten voisit ottaa paljaalla, Jukka teki yllättävän ehdotuksen.
      Olin niin kiimassa, että tartuin kullinvarteen, kumarruin ja luiskautin sen suuhuni niin syvälle kuin sain. Aloin imeä pitkillä vedoilla ja tottuneesti annoin kielellä lisäpotkua alapinnalle. Kulli upposi jo helposti kurkkuuni, sillä olihan Kari sen äsken puoliväkisin opettanut. Imin kiivaaseen tahtiin, liikutin päätäni ylös alas, sylki ja kuola valuivat pian suupielistäni pitkin vartta, joka kiilteli liukkaana. Kuulin Jukan huokailevan, ja itsekin urahtelin äänekkäästi kyrvän työstäessäni lujasti suutani. Tunsin kädet hiuksissani ja takaraivollani. Arvasin, että kohta alkaa sama kyyti kuin äsken hotellilla. Onneksi en ollut alla. Jukan kädet työntelivät päätäni kohti nivusiaan kyrvän seisoessa kivikovana.
      - Kohta lentää, vielä vähän Jukka huokaisi.
      Vartalo jännittyi kaarelle ja kädet painoivat pääni kyrpää vasten.
      - Aaaaah.... Ooooooh, nyt lähtee lasti. Ota se suuhun.
      Otin spermat urheasti syvälle kurkkuuni ja nieleskelin, minkä ehdin. Viimein Jukka lopetti purkautumisen ja hellitti otteensa päästäni. Luiskautin kullin suustani ja katsoin sitä ihaillen. Se oli edelleen komea vehje kiillellessään spermasta ja syljestä. Tartuin siihen vasemmalla kädelläni ja otin sen vielä suuhuni koko mitaltaan. Aloin putsata sitä nuolemalla, liu'uttaa sitä huulteni välissä.
      - Kiitos, olipa kunnon suihinotto, harvoin tuollaista saa ainakaan naiselta, Jukka sanoi.
      - Kivaa oli minullakin. Jotenkin kummasti olen aina saanut kehuja imuista, varmaan osaan sen, vastasin.
      - Osaat todellakin. Tämä täytyy ottaa uusiksi.
      - Okei, katsotaan joskus, sulla on numeroni.

      Aloin napittaa paitaani sperman maistuessa suussani. Se oli tänään jo toinen lasti, jota nieleskelin ja maistelin. Ei ollenkaan huono päivä, tätä vartenhan olin reissuun lähtenyt.
      Puin vielä hameeni Jukan maatessa kalu paljaana selällään ja katsellessa minua.
      - Sulla on vähän huulipunat levinneet. Onhan tuossa peili, jos haluat korjailla.
      - Kiitos, kun huomautit. Minun pitää mennä vielä hotellille, olisi varmaan kiinnittänyt turhaa huomiota.
      Korjailin taas meikit tottuneesti.
      - Hei sitten, sanoin, avasin oven ja astuin viileään syysilmaan. Kävelin autolleni ja vilkaisin taakseni. Jukka oli noussut ylös, katsoi perääni ja heilautti kättään hyvästiksi. Parkkipaikalla oli muutama muukin auto, mutta kävelin rohkeasti autoani kohti. Kuulin auton oven avautuvan jossain.
      - Hei, tyttö, olisiko hetki aikaa.
      Oman autoni viereen oli parkkeerattu sillä aikaa toinen auto. Sen kuljettaja oli noussut autosta ja katsoi minuun. Säikähdin yllättävää tilannetta, sillä mies oli hieman epäsiistin näköinen, eikä mitenkään houkutteleva.
      - Hei, olen kyllä lähdössä just ajamaan, vastasin.
      - Huomasin sut ja olet kyllä hyvännäköinen. Haluaisin seksiä kanssasi, voisit tulla autooni, tuntematon mies jatkoi.
      - Kiitos kohteliaisuudesta, mutta en minä nyt taida. Just imin tuolla toisessa autossa, ei toista varvia jaksa, sanoin ja mietin, miten selviän tilanteesta.
      - Niin just teit. Olet niin hutsun näköinen, että voisit tehdä mulle saman. Ei siinä kauan menisi, tulisit autooni. Tai mennään tuonne metsään.
      Katsoin miestä hetken ja harkitsin.
      - Ei kiitos nyt, vastasin ja livahdin autooni ja lukitsin ovet nopeasti. Sydän jännityksestä pamppaillen myönsin itselleni, että olin ollut vähällä suostua miehen pyyntöön. Ajattelin, että minusta taitaa tulla vähitellen kunnon lutka. Käynnistin autoni ja ajoin takaisin kaupunkiin hotellin parkkiin. Tällä kertaa en vaivautunut vaihtamaan vaatteita, vaan kävelin rohkeasti ja reippaasti tervehtien respan ohi huoneeseeni. Mitäpä se muille kuului.

      • Hieno juttu


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hieno juttu

        Kiitos, jospa saisin kirjoitettua vielä yhden osan.


    • Anonyymi

      Kunnon lutkana on hyvä olla. Saa pukeutua kivasti ja meikata. Mitäpä se muille kuuluu todellakaan

      • Anonyymi

        Näinpä juuri. Mikä sen ihanampaa kuin kävellä ihmisten seassa pukeutuneena oikein nätisti ja meikattuna.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe