Kommunistitaustainen Aki demari ministeriksi

Voidaan lopettaa tälläkin palstalla olevat puheet demareiden markkinataloudesta. Ministeriksi nousee taistolainen Aki Linden.
Paranneettiinko kommunismin avulla maailmaa? Minulla on hieman toisenlaiset muistot noista taistolaisista.
Luulen, että suuri osa luuli toimivansa vilpittömästi ja luotti Neuvostoliiton rauhantahtoisuuteen. Ainakin hölmöimmät.
Jo Einstein taisi todeta jotain seuraavaa että on totaalista tyhmyyttä tehdä sama virhe (huono asia) uudelleen ja odottaa eri lopputulosta........jotenkin tulee mieleen nää nykyajan vasemmistolaiset.
Se aate vaikutti sadan miljoonan ihmisen kuolemaan.

Eikös Suomen Dementikkojen Puolueessa (SDP) kaikki ole kommunisteja?
Päätellen vaan miten innolla toisten taskuilla ovat.
-osa on pelkkiä varkaita...
Sikamaista vedätystä eläkeessään;
Tarja Halosen eläke sikailu on käsittämättömän törkeää..

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/rakennusliikeerbau/131406-presidentti-tarja-halonen-on-todella-tuohtunut-elakkeen-leikkauksesta/

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000002609534.html


Halonen haki ja sai presidentin eläkeensä väärin perustein, haki 160 000 € vuosikorvauksen mukaan, jota ei ole koskaan saanut, kun Niinistölle se ehättiin luvata, jonka Niinistö hylkäsi ja vaati että palkkionsa on edelleen 126 000 €, ei
160 000 € jonka Halonen sai eläkkeensä perustaksi siitä 60 %, saa verotta 96 000 € vuodessa presidentin eläkettä. Oikea eläke olisi 75 600 € puhtaana käteen /v
Halosen pitäisi ensi tilassa palauttaa yli200 000 € väärin maksettu presidentin eläkkeen korotus.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
-ihan sikamaista tuhlausta.

31

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Demareilla verissä varastaminen, katso nyt Tarjaakin, jolla ei taatusti ole pikkurahasta puutetta. Ikävää vain siinä, että varastaminenkin on laillistettu.

      • Anonyymi

        maalaisliitto-mtk:ssa on agrikommunisteja,
        jotka imee elinvimansa toisten työn tuloksesta,
        sukupolvesta toiseen...


    • Onhan se tietenkin vaikea hyväksyä, että Suomessa vaan nyt kaikki toimii. TästäKoronastakin yritetty puhua paskaa ja todellisuus on aan toista.

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008572165.html

      Kaikki ihan kaikki onnistuu tältä hallitukselta. se tekee niin kipeää!!!

      • Anonyymi

        Lakotkin. Tehtaita lähtee, jo pari lähtikin. Toimii..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lakotkin. Tehtaita lähtee, jo pari lähtikin. Toimii..

        Tämähän ei ole uuttaa. UPM kitisee vain koska se on tehnyt tuon päätöksen jo iät ja ajat. Se johtuu sijainnista sijainnista ja sijainnista!

        Loppu puhe oli politiikkaa. Mutta Suomeen on vasta nyt sijoitettu pitkään pitkään aikaan edes jotakin. Meillä on 15 vuoden sijoitustauko takana.

        Silti Suomen talous on hyvässä iskussa. Paras työllisyys ikinä. Työttömyys lähenee maakista rajaa 5% jonka jälkeen sitä ei ole kovin moni maa saanut alemmas.

        Tämä hallitus teki kaikki ne päätökset jotka jäivät edellisiltä tekemättä. Eli hienosti menee, mutta menköön!


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Tämähän ei ole uuttaa. UPM kitisee vain koska se on tehnyt tuon päätöksen jo iät ja ajat. Se johtuu sijainnista sijainnista ja sijainnista!

        Loppu puhe oli politiikkaa. Mutta Suomeen on vasta nyt sijoitettu pitkään pitkään aikaan edes jotakin. Meillä on 15 vuoden sijoitustauko takana.

        Silti Suomen talous on hyvässä iskussa. Paras työllisyys ikinä. Työttömyys lähenee maakista rajaa 5% jonka jälkeen sitä ei ole kovin moni maa saanut alemmas.

        Tämä hallitus teki kaikki ne päätökset jotka jäivät edellisiltä tekemättä. Eli hienosti menee, mutta menköön!

        Oletko varas, kun hienoti menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varas, kun hienoti menee.

        Hienotti hienotti *naurua pidätellään*


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaali- ja terveysministeriöltä onnistuu mm. lobbaaminen ja näennäistieteellisyys:
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e5de593a-8b52-4298-b01d-f300cd18f386

        Siksi koronarajoitteet ovat turhan massiivisia ja ihmisoikeuksien vastaisia.

        Et varmaan ole huomannut, että joka ikisessä maassa sama ongelma. On asia mikä tahansa, EU, Nato, eutanasia, abortti, maahanmuutto tai ilmasto, löytyy aina banderolleille kantajia.

        Niitä on tasan molemmin puolin.

        Kun toiselle jotain ennetaan, toinen jää ilman. Sehän ovat nämä rajoitukset selvästi näyttäneet.

        Varmaan jos syttyisi sota, alkaisi sama tappelu, kuka sinne rintamalle lähtee????


    • HyväSOTILAS1lk

      Aika hyvä tuo "sama virhe uudelleen ..."

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikä tuossa väärin. Saata bsata euroa jokaisesta esille tulleesta väärästä.
        Vaikka jokaisesta sanasta erikseen. Ja sinä maksat jos se todetaan väittämäsi vääräksi.

        >>Sikamaista vedätystä eläkeessään;
        Tarja Halosen eläke sikailu on käsittämättömän törkeää..

        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/rakennusliikeerbau/131406-presidentti-tarja-halonen-on-todella-tuohtunut-elakkeen-leikkauksesta/

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000002609534.html

        Halonen haki ja sai presidentin eläkeensä väärin perustein, haki 160 000 € vuosikorvauksen mukaan, jota ei ole koskaan saanut, kun Niinistölle se ehättiin luvata, jonka Niinistö hylkäsi ja vaati että palkkionsa on edelleen 126 000 €, ei
        160 000 € jonka Halonen sai eläkkeensä perustaksi siitä 60 %, saa verotta 96 000 € vuodessa presidentin eläkettä. Oikea eläke olisi 75 600 € puhtaana käteen /v
        Halosen pitäisi ensi tilassa palauttaa yli200 000 € väärin maksettu presidentin eläkkeen korotus.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
        -ihan sikamaista tuhlausta.<<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa väärin. Saata bsata euroa jokaisesta esille tulleesta väärästä.
        Vaikka jokaisesta sanasta erikseen. Ja sinä maksat jos se todetaan väittämäsi vääräksi.

        >>Sikamaista vedätystä eläkeessään;
        Tarja Halosen eläke sikailu on käsittämättömän törkeää..

        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/rakennusliikeerbau/131406-presidentti-tarja-halonen-on-todella-tuohtunut-elakkeen-leikkauksesta/

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000002609534.html

        Halonen haki ja sai presidentin eläkeensä väärin perustein, haki 160 000 € vuosikorvauksen mukaan, jota ei ole koskaan saanut, kun Niinistölle se ehättiin luvata, jonka Niinistö hylkäsi ja vaati että palkkionsa on edelleen 126 000 €, ei
        160 000 € jonka Halonen sai eläkkeensä perustaksi siitä 60 %, saa verotta 96 000 € vuodessa presidentin eläkettä. Oikea eläke olisi 75 600 € puhtaana käteen /v
        Halosen pitäisi ensi tilassa palauttaa yli200 000 € väärin maksettu presidentin eläkkeen korotus.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000387538.html
        -ihan sikamaista tuhlausta.<<

        Annat ymmärtää, että Halonen olisi toiminut väärin. Jo aiemmat presidentit olivat laskeneet omia palkkojaan, mutta eivät lainmuutoksen kautta, kuten Niinistön tapauksessa toimittiin.

        "Halonen pitää selvänä, että presidenttien eläkkeet laskevat Niinistön palkka-alen takia."

        https://yle.fi/uutiset/3-6471415

        "Halosen pitäisi ensi tilassa palauttaa yli200 000 € väärin maksettu presidentin eläkkeen korotus."

        https://www.minilex.fi/q/palkan-takaisinperintä


    • Anonyymi

      Kummasti nekin jättiomaisuudet kelvannut jälkipolville joita nämä silloiset vuorineuvokset tahkosivat Idänkaupalla Neuvostoliittoon.
      Heitä kutsuttiin Punaisiavuorineuvoksia, mutta olivatko kommunistejä?
      Kovasti kuitenkin surivat kun Neuvostoliitto mureni.

    • Tuli ylläpidolta viesti että vaadittu poistettavaksi aloitus.
      Vastasin ja kysyin että miksi pitäisi poistaa, vastasivat että tullut kaksikin poistopyyntöä. Eivät poistaneet.* Laillinen ja hyvä aloitus jossa paljon asiaa.

      • Anonyymi

        Miten jatkuva Halosen eläkkeestä kitiseminen kuuluu Keskusta-politiikan palstalle? Ymmärtämisvaikeuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jatkuva Halosen eläkkeestä kitiseminen kuuluu Keskusta-politiikan palstalle? Ymmärtämisvaikeuksia?

        Lindenillä ollut sivutoiminen yksityisvastaanotto 30 vuotta. Sosialistit ymmärtävät rahan päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lindenillä ollut sivutoiminen yksityisvastaanotto 30 vuotta. Sosialistit ymmärtävät rahan päälle.

        Jos ihminen opiskelee lääkäriksi, niin onko siinä jotakin outoa jos hän harjoittaa lääkärin ammattia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lindenillä ollut sivutoiminen yksityisvastaanotto 30 vuotta. Sosialistit ymmärtävät rahan päälle.

        tienasko lahkolainen,
        milijuunansa työllä...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jatkuva Halosen eläkkeestä kitiseminen kuuluu Keskusta-politiikan palstalle? Ymmärtämisvaikeuksia?

        Kepulaiset maksaa sen.


    • Anonyymi

      Tehtaatkin häipyy, kun kommunistiset taistolaiset hoitaa asioitamme. SDP pettää aina.

    • Anonyymi

      Kepupässit urputtaa vihoissaan kun sonnipalkkioihin ei saanut korotusta. Mutta hyvin silti tienasi savipeltoon kylvetyllä ja sinne jätetyllä porkkanalla.

      • Anonyymi

        mut'ku ei suanna milijuunia,
        surkiasta suosta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut'ku ei suanna milijuunia,
        surkiasta suosta...

        Demareiden vaalirahoittajat ajavat lakkoilullaan tehtaat pois Suomesta. Mutta mitäpä ihmisten työpaikoista kun itselle isot palkat.


    • Anonyymi

      Aloittaja on dementikko ja muistelee jotain 70- lukua.
      Joten nämä kirjoitukset on helppo peilata arkistoon kohtaan "menneisyyden vangit".

      Toivottavasti aloittaja saa hyväähoitoa hoivakodissa.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei kuitenkaan edes 70-luvulla ollut niin höperö, että olisi ajanut sosialistista vallankumousta tai ollut taistolainen.


    • Anonyymi

      Höperöhän tuo Linden on kirjoitetun perusteella. Ei tiennyt aikanaan aatettaan ja sama hölmöily jatkuu. Demareissa ei liene ainoatakaan ajattelemaan kykenevää, jos median välittämään tietoon perustaa. Vasemmistopuolueissa yleensäkään lisäyksenä.

      Luoja miten onnellinen olisin, jos yksikin nimi nousee suuren osan hyväksyessä ajatuksen ajattelijasta.

    • Anonyymi

      silkkaa soopaa!

      Olen itsekin ollut aikoinaan SKP jäsen ja taistolainen.
      Suomen eduskunnassa ei ole tällä hetkellä yhtään kommunistia
      saati taistolaista.

      Mikäli demarit ja vihreät lasketaan kommunisteiksi?
      Mitä sitten suomen oikeisto on?
      Ne olisivat teoriasi mukaan äärioikeistolaisia
      sekä natseja ja fasisteja.

      Eiköhän pysytä tässä puoluepolitiikassa
      mikä nyt "H(V)allitsee"`?

      • Anonyymi

        Ei taistolaisen ikeestä pääse pois.
        "hyödylliset idiootit" sanoi Stalinkin kommunisteista.


    • Anonyymi

      Taas näitä puusta pudonneen oloisen Palstapankkopölhön lestannahalle tuoksahtavia tönkyaloituksia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe