North American Car of the Year 2022

Anonyymi

Se on Honda Civic.

12

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kanadassa Civic on myydyin auto luokassaan ollut vissiin 20-vuotta.

      • Anonyymi

        Fiksuja ihmisiä, täällä ajetaan jollain VAG kikkareella, koska kuvitellaan, että viat on uusi normaali ja siihen pitää tyytyä.


      • Anonyymi

        Ja yksi maailman eniten myydyistä automalleista joka vuosi.


    • Anonyymi

      Tämä uusi Civic tulee hybridinä tänä vuonna Eurooppaan ja Suomeenkin. Nykyinen Civic on luokkansa kärkeä testien mukaan ja tämä uusinkin tulee sitä olemaan. Sen verta paljon se on jo saanut kehuja maailmalla. Suomalaiset vaan ostaa Kiaa ja Toyotaa kun mainosta suolletaan töllöttimestä illasta toiseen. Aivopesu on onnistunut.

      • Anonyymi

        Itse en ole ollut koskaan huolestunut muitten autovalinnoista ja omasta ei tarvitsekaan olla huolestunut, koska se on Honda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en ole ollut koskaan huolestunut muitten autovalinnoista ja omasta ei tarvitsekaan olla huolestunut, koska se on Honda.

        Honda on oikeasti aika nolo autoksi. On se Toyotaa parempi, mutta no voi voi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda on oikeasti aika nolo autoksi. On se Toyotaa parempi, mutta no voi voi....

        Mene vielä yötyöhönkin että saat ranskiksesi korjamolta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Honda on oikeasti aika nolo autoksi. On se Toyotaa parempi, mutta no voi voi....

        Noloa on ainoastaan suhteuttaa oma hyvyytensä automerkkiin.


    • Anonyymi

      Nythän liikkuu huhu että uusi Civic hybrid olisikin 2 .0 polttomoottorilla CRVn tapaan. Itse uskon kuitenkin 1.5een.

      • Anonyymi

        Voisi ja saisi olla molemmat. Yleensä Civic on ollut myynnissä useammalla moottorivaihtoehdolla. Samoin Accord oli aikoinaan.

        Kilpailu on kovaa tuossa luokassa, niin todella edullinen hinnat alkaen malli pitäisi olla tarjolla. Hybriditekniikka kun nostaa muutenkin autojen hintaa. Corolla HB hybrid vielä vajaat 28t€ halvin, vaikka on jo pitkään ollut myynnissä. Civic ei alle tämän jää uudella mallillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi ja saisi olla molemmat. Yleensä Civic on ollut myynnissä useammalla moottorivaihtoehdolla. Samoin Accord oli aikoinaan.

        Kilpailu on kovaa tuossa luokassa, niin todella edullinen hinnat alkaen malli pitäisi olla tarjolla. Hybriditekniikka kun nostaa muutenkin autojen hintaa. Corolla HB hybrid vielä vajaat 28t€ halvin, vaikka on jo pitkään ollut myynnissä. Civic ei alle tämän jää uudella mallillaan.

        Olikohan jossakin Malesiassa tai jossakin, jossa uutta mallia jo myydään, kun voivoteltiin sen tolkuttoman kallista hinnoittelua. Veikkaan, että Euroopassakin Honda jääräpäisesti hinnoittelee itsensä ulos, vaikka nykyinen Civic onkin ominaisuuksiinsa nähden edullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan jossakin Malesiassa tai jossakin, jossa uutta mallia jo myydään, kun voivoteltiin sen tolkuttoman kallista hinnoittelua. Veikkaan, että Euroopassakin Honda jääräpäisesti hinnoittelee itsensä ulos, vaikka nykyinen Civic onkin ominaisuuksiinsa nähden edullinen.

        Voisikohan HR-V hybridin hinnasta vetää jotain johtopäätöksiä. Sekin on 34t€ joka kuulostaa kalliilta, vaikka Toyota myy vanhaa C-HR malliaan kyllä samoihin hintoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe