Anna mulle vielä mahdollisuus

Anonyymi

En osannut toimia kun rauta oli kuumaa :( Jos ne jutut oli ees mulle osoitettu

Mä haluan sut

75

2216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauta on edelleen tulista. Ota vaan omasi.

• Anonyymi

Ei hän ole näyttänyt yhtään mitään merkkiä siihen suuntaan hetkeen eli tuskin :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ole näyttänyt yhtään mitään merkkiä siihen suuntaan hetkeen eli tuskin :(

Jos ei vaan uskalla enää. Näytitkö itse mitään merkkiä hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei vaan uskalla enää. Näytitkö itse mitään merkkiä hänelle?

Näytin,ei hän välitä :( Pelkkää kuvitelmaa kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytin,ei hän välitä :( Pelkkää kuvitelmaa kaikki

Eikä ole kuvitelmaa. Nuku nyt ja aamulla ymmärrät, että hän on sun. Alitajuntasi kertoo sen unessa. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän saa nyt näytellä merkkejä vuorostaan muuten ei voi tietää. Täytyy vaan itse ottaa se mahdollisuus...

• Anonyymi

Jos rauta on vieläkin tulista, hehkuvaan, niin on kyllä kohteen ominaisuudet jo merkittäväst heikentyneet ja pintakin hapettunut, lue vanhentunut. Jos edelleen on kiinnostusta johtuu se siitä, että todellakin tykkäät toisesta tai sinulle käy hieman heikentynytkin tapaus, laatu on jo kärsinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rauta on vieläkin tulista, hehkuvaan, niin on kyllä kohteen ominaisuudet jo merkittäväst heikentyneet ja pintakin hapettunut, lue vanhentunut. Jos edelleen on kiinnostusta johtuu se siitä, että todellakin tykkäät toisesta tai sinulle käy hieman heikentynytkin tapaus, laatu on jo kärsinyt.

Ai 15 vuotta myöhemmin rauta kuumaa? Jeeeps

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no pari vuotta on ollut tulista jo t. tuo jolle vastasit

• Anonyymi

Tikrulle Tiikerille?

• Anonyymi

Leijonallepas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leijonallepas

Jellona haluaa jos olet hänen oma pikku nasu.

• Anonyymi

Mitkä jutut?

• Anonyymi

Kusetat taasko?

Etköhän saanut lyhennettyä mun elämääni jo tarpeeksi? Haluat nujertaa mut kokonaan.

Ne, mitä Sulle annoin, oli vain ja vain Sulle minulta. 🤍

T: Tiedät kyllä

• Anonyymi

Nimeni ei ala S kirjaimella

• Anonyymi

Luulen, että nämä jutut eivät kosketa ketään

Tiger

• Anonyymi

Jos ei osaa carpediemata ei sinua kukaan voi auttaa.

• Anonyymi

Hyvin vetäisty

• Anonyymi

Nimi

• Anonyymi

No, totta puhuen en minäkään osannut oikein.

Minäkin haluan Sinut!

Ajattelin Sinua eilen useasti ja jo tänäänkin... hyvällä.🤍

T: Tiedät kyllä

• Anonyymi

Kirjoitatko S kirjaimella alkavalle naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitatko S kirjaimella alkavalle naiselle?

Kirjoitin kyllä mutta oikeaa naista, häntä, ei ole kuin yksi.

Luulen, että hänelle olen kuitenkin ihan "yksi hailee" sen perusteella, mitä olen kuulllut eilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin kyllä mutta oikeaa naista, häntä, ei ole kuin yksi.

Luulen, että hänelle olen kuitenkin ihan "yksi hailee" sen perusteella, mitä olen kuulllut eilen.

Mikä juttu tää nyt on? T:S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää tiiä mistään mittään: Syötetäänkö mulle palturia, joka ei ole Sinun sanomaa vai oletko todella sanonut, kuten mulle yksi aina henkilö kertoo apuri mukanaan???

Hänelläkin voi olla omat vaikuttimensa, koska uskallan kyseenalaistaa myös hänen väittämiänsä. Minun palautteeni tietysti aina sivuutetaan, kun ne eivät syystä tai toisesta häntä kiinnosta.

Aika näyttää!!! 😘

T: J***

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meen kylille nyt ja sitten nukkuun takas kotia! Raskas viikonloppu edessä ja muutenkin...

Voipa hyvin Sinä ja kaikki muutkin tai no, jotkut olkoot ihan sama, miten voivat!

🤍:llä

-J***

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää tiiä mistään mittään: Syötetäänkö mulle palturia, joka ei ole Sinun sanomaa vai oletko todella sanonut, kuten mulle yksi aina henkilö kertoo apuri mukanaan???

Hänelläkin voi olla omat vaikuttimensa, koska uskallan kyseenalaistaa myös hänen väittämiänsä. Minun palautteeni tietysti aina sivuutetaan, kun ne eivät syystä tai toisesta häntä kiinnosta.

Aika näyttää!!! 😘

T: J***

En nyt kyllä yhtään tiedä mistä sä puhut. Haluaisitko vähän avata tätä juttua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meen kylille nyt ja sitten nukkuun takas kotia! Raskas viikonloppu edessä ja muutenkin...

Voipa hyvin Sinä ja kaikki muutkin tai no, jotkut olkoot ihan sama, miten voivat!

🤍:llä

-J***

Hyviä unia, voimia ja kaikkea hyvää sulle.😘🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuko?

Prinsessa satu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sua tarkoita. Täällä on lukematon määrä S-kirjaimella alkavia naisia. Tuskin kukaan niistä on se S-nainen jota hän haikailee.
        T: yx monista S.

• Anonyymi

Jos olisi minulle, niin se ei valitettavasti ole mahdollista, joidenkin kohdalla sitä mahdollisuutta ei ole ollut koskaan. Ainoa jonka vuosia sitten olisin elämääni halunnut, ei minusta välittänyt. En palaa sellaisiin ihmisiin, jotka olen jättänyt jo vuosia sitten taakse.

• Anonyymi

Oli kyseessä kauan tuntemani ihminen. Ketään muuta en ole elämääni halunnut viimeisten viidentoista vuoden aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kyseessä kauan tuntemani ihminen. Ketään muuta en ole elämääni halunnut viimeisten viidentoista vuoden aikana.

Voitko antaa jonkun tuntomerkit, mitä silloin tapahtuikaan? Katselin tänään kuviasi ja muistelin vanhoja aikoja ja sitä mihin sussa ihastuin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko antaa jonkun tuntomerkit, mitä silloin tapahtuikaan? Katselin tänään kuviasi ja muistelin vanhoja aikoja ja sitä mihin sussa ihastuin.

Tuo kelle vastasit on se jankkaaja, joka haluaa vakityön eikä ketään elämäänsä. Kirjoittanut tänne varmaan pari vuotta tuota samaa. Tuskin siis se kenen kuvia katselit.

Mihinkäs ihastuit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kelle vastasit on se jankkaaja, joka haluaa vakityön eikä ketään elämäänsä. Kirjoittanut tänne varmaan pari vuotta tuota samaa. Tuskin siis se kenen kuvia katselit.

Mihinkäs ihastuit?

Miehellä ja minulla oli ihastusta 2009/2010 ja hänellä on pitkät housut ja tukka. Revi siitä tietosi !

• Anonyymi

Mä oon nyt ihan viilee hänen suhteen. Kai joku kipinä vielä kytee, kun oon täällä, mutta mä en enää syty susta, kun nähdään.

• Anonyymi

Minä en ole syttynyt kenestäkään moneen vuoteen. Aika näyttää löytyykö sellainen ihminen, joka olisi minulle rakastettu ja ystävä. Hosuen ei hyvää tule. Mieluummin aina yksin kuin yhdenkään sellaisen kanssa, jota ei rakasta. Pelkkä ystävyys kenenkään kanssa, ei ole tavoittelemisen arvoista, koska ystäviä on jo riittävästi.

• Anonyymi

Et kai, kun mystiikka rapisee. Sitä se on aina. Aloitus ei minulta.

• Anonyymi

En koe millään tavalla omittavaksi tai mitään, mutta uteliaisuudesta- missä on sitten ongelma? Riippumatta siitä kysyn, että mikä on orientaatiosi tähän paikkaan tms. IRL on IRL, joten sanalla täällä on aika intensiivinen ote

• Anonyymi

Sä et osaa ottaa millään tavalla huomioon mitä mulle on tapahtunut. Mikä siihen on syynä?

• Anonyymi

Ehkä hän ei tiedä mitä käyt läpi. Varsinkin, jos ei tunne sinua kovin hyvin.

• Anonyymi

Sä viet mua todella alas. En osaa edes selittää millaisen viben mä saan susta.

• Anonyymi

Asiaa puhut

Mut

Tänään on juhlapäivä

Otan sen kunniaksi lasillisen

Ajatellen sankariani

Ajattelen häntä kyllä vähän väliä

Aika usein. .

• Anonyymi

Tämä taitaa olla naiselta.

• Anonyymi

Ihan omia haasteita ja harhaluuloja on aiheuttanut tälle systeemille, ihan ensiksi todeten

• Anonyymi

Jos et itse tehnyt mitään, kun hän näytti kiinnostuksensa niin se on kyllä sun hommas kiinnostuksesi ja halusi kertoa, jos nyt sitten kuitenkin jotain haluat.

• Anonyymi

Paitsi kun nyt mies välttelee katsetta ja vähän muutoinkin niin ei ole helppoa korjata asiaa. Kun jos kuitenkin kuvittelin omiani kiinnostuksesta. Sen verran ujo olen hänen suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi kun nyt mies välttelee katsetta ja vähän muutoinkin niin ei ole helppoa korjata asiaa. Kun jos kuitenkin kuvittelin omiani kiinnostuksesta. Sen verran ujo olen hänen suhteen.

Jos toinenkin on ujo niin se on hankala tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinenkin on ujo niin se on hankala tilanne.

Juurikin niin. Ja kun se välttely voi johtua joko kiinnostuksen puutteesta tai ujoudesta. Kysymällähän se selviäisi mutta kun ei vaan oikein uskalla kysyä.

• Anonyymi

Kaikki on vielä täysin mahdollista.

• Anonyymi

Mukavaa viikonloppua sulle.
        Pidän peukkuja mahdollisuuksistasi aloittajan kanssa.
        Joku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku.

Puhu itselles!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku.

Hyvää viikonloppua sinulle myös.

• Anonyymi

Mahdollisuudet katoavat sitä mukaa mitä pidemmälle aikaa heitetään hukkaan näin, tuntemattomien ihmisten kanssa huulta heittäen. Aika kulee hukkaan ja se mielessä oleva ihminen näkee asian ehkä toisin kuin edelleen mahdollisena. Keskinäinen kommunikointi on avain etenemiseen - sen oikean henkilön kanssa.

• Anonyymi

Minun mielestä aneleminen noin yleensä on turhaa. Sitä voi tehdä asioita sen sijaan, että anelisi. Epätoivoisuus ei ole edes kovin seksikästä. Ei pahalla.

• Anonyymi

Tässä totuus.

• Anonyymi

Ja mä pidän susta. Voin olla vaan ystävää ,käykö se? (naiselle yhdelle).

• Anonyymi

Miksi vain ystävä?

• Anonyymi

Kävis mulle ihan hyvin ystävyyskin.

• Anonyymi

🙂🙂

• Anonyymi

Turahti pökäle pöksyyn. Onko meillä tulevaisuutta? Haittaa kävelyä. Lämmittää.

• Anonyymi

Se joka koivuun kurkottaa katajaan kapsahtaa

• Anonyymi

Kuka - kenelle?

• Anonyymi

Hmmm.. en ehkä pystyisi olemaan egoisti, riittäisikö rahkeet toisellakaan?

• Anonyymi

Epätoivoinen, ikääntyvä nainen ei houkuttele. On parempaakin tarjolla. Mulla ei ole vielä kiire.

• Anonyymi

Taidat olla mustis nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla mustis nainen.

Ihan mietin yhtä jonka aika on mennyt jo vuosia sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mietin yhtä jonka aika on mennyt jo vuosia sitten.

Ja lisäyksenä sinä olet se mustis etkä tajua lopettaa. Minä en irl ala hakemaan riitaa tai pahoittamaan kenkään mieltä, jos ei suoraan viitsi kysyä. Meillä ei ole mitään yhteistä.

• Anonyymi

Ei olerakkaudessa siit kyse mut jospa tapailee miehiä jotka haluaa vain seksiä Voihan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olerakkaudessa siit kyse mut jospa tapailee miehiä jotka haluaa vain seksiä Voihan...

Rakkaus on aivokemiaa ja se laantuu ajan kanssa. Jäljelle jää yhteiset kokemukset ja muut yhdistävät asiat. Jos niitä ei ole, niin mitä jää jäljelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus on aivokemiaa ja se laantuu ajan kanssa. Jäljelle jää yhteiset kokemukset ja muut yhdistävät asiat. Jos niitä ei ole, niin mitä jää jäljelle.

Tä? Olet ed. kanssa samaa mieltä ja väität vastaan ja olemassa viisumi, hölmö?
        = rakkaus ei liity ulkonäköön!

• Anonyymi

Pitääkö kikaan metallin hajuisesta naisesta? Konepajalöyhkä.

• Anonyymi

Hitsari?

• Anonyymi

No tule ja ota. Mun mies kaasuvalottaa, joten olen kai ikuinen uhrinsa. Ole sinä parempi.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10964
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2453
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2143
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1711
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1564
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1251
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1186
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe