Mitä ihmettä!

Anonyymi

Olen alkoholisti eli omien ajatusteni mukaan sairaan sijasta pakonomaisen itsekäs ihminen. Näin mä tän nään. Mut olin menossa ostaa vikoilla rahoilla (14e) ykkösolutta ja jotain halpaa ruokaa, kun ahdistaa ja en osaa nyt muuta ku juoda. Sattu silmään käsidesi 0,80e/4dl. Ostin kaks ja tosiaan aivan kännissä nyt. Mitä hittoa. Laittakaa näihin nyt jotain muuta denuraatiota tai mitä ikinä, ku "paha maku". Ei hyvä mun kaltaiselle. Vatsa normaali, olo känninen, suussa vähän pistävä maku, mut muuten sain alle 2e kännin, joka muuten maksais varmaan 20e. Laittakaa vtt vaikka täyteen laksatiiveja tai jotain.

6

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itte en noita desejä kyllä joisi, ei voi tietää mitä kaikkea myrkkyä ne sisältää.
      Vuosikaudet mullekin upposi melkein mikä tahansa märkä, mutta esim. Lasolitkin jätin juomatta haittojen takia.

Vaikka kuinka tekisi mieli saada humalatila aikaiseksi, niin kannattaa vähän aatella silti järjen kanssa.
      Itsekkyydellä ei voi selittää ihan kaikkea, toikin menee kai enemmän itsetuhoisuuden piikkiin, jos alkaa vetää korvikkeeksi mitä tahansa.

• Anonyymi

Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
        Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
        Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
        Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
        Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle

Korvikkeet voi lantata piimään.

• Anonyymi

Hyvä vinkki. Minkä nimistä desiä?

• Anonyymi

Joskus uutisoitiin tarhalapsista, jotka nuolivat käsidesiä käsistään. Jotkut aloittavat nuorella iällä...

Tuskinpa käsidesit voivat olla kaikkein haitallisimpia, koska muuten haitta-aineet saattaisivat imeytyä ihon läpi. Korona-ajan alussahan kauppojen käsidesit lemusivat kauhealle, ne olivat kuin huonosti tehtyä kotitekoista viinaa.

En ole aivan varma, ovatko kaikki käsidesit edes etanolipohjaisia. Kannattaa lukea tuoteseloste, jos sellainen löytyy. Ainakin isopropanolia löytyy. En tiedä, mikä vaikutus sillä on juotuna.

Käsideseissä on myös aika paljon glyserolia, mutta ei sekään mitään haitallista ole. Jotkut kai käyttävät sitä lisäravinteena. On nk. sokerialkoholi (käsittääkseni se ei päihdytä).

Kerran näin, kun jollekin sekakäyttäjälle tilanne kävi liian houkuttelevaksi, ja sieppasi kirjastosta käsidesipullon paitansa alle. Mahtoi olla hyvää.

• Anonyymi

Voin pahoin siitä alkuaikojen kauppakäsidesien hajusta kun tuli tuoksumuisto kotoa, alkoholistin tytär.

Ei se itsekkyyttä ole, se aine on vaan ottanut vallan aivoissa, ja sitä vastaan tarvitsee työkaluja. Itse olen alkanut mieltää sen demoniksi, ja sikäli sopii että melkein ainoat selvinneet on löytäneet avun uskonnosta, jossa tavallaan se oma yritys hallita luovutetaan jollekin korkeammalle. Alkoholi-sanan alkuperäkin on muistaakseni arabiaa ja tarkoittaa demonia, joka syö ihmisen ruumista. Jos ei muuta niin hyvä psykologinen vertauskuva

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe