Olen alkoholisti eli omien ajatusteni mukaan sairaan sijasta pakonomaisen itsekäs ihminen. Näin mä tän nään. Mut olin menossa ostaa vikoilla rahoilla (14e) ykkösolutta ja jotain halpaa ruokaa, kun ahdistaa ja en osaa nyt muuta ku juoda. Sattu silmään käsidesi 0,80e/4dl. Ostin kaks ja tosiaan aivan kännissä nyt. Mitä hittoa. Laittakaa näihin nyt jotain muuta denuraatiota tai mitä ikinä, ku "paha maku". Ei hyvä mun kaltaiselle. Vatsa normaali, olo känninen, suussa vähän pistävä maku, mut muuten sain alle 2e kännin, joka muuten maksais varmaan 20e. Laittakaa vtt vaikka täyteen laksatiiveja tai jotain.
Mitä ihmettä!
6
800
Vastaukset
- Anonyymi
Itte en noita desejä kyllä joisi, ei voi tietää mitä kaikkea myrkkyä ne sisältää.
Vuosikaudet mullekin upposi melkein mikä tahansa märkä, mutta esim. Lasolitkin jätin juomatta haittojen takia.
Vaikka kuinka tekisi mieli saada humalatila aikaiseksi, niin kannattaa vähän aatella silti järjen kanssa.
Itsekkyydellä ei voi selittää ihan kaikkea, toikin menee kai enemmän itsetuhoisuuden piikkiin, jos alkaa vetää korvikkeeksi mitä tahansa.- Anonyymi
Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalleKorvikkeet voi lantata piimään.
- Anonyymi
Hyvä vinkki. Minkä nimistä desiä?
- Anonyymi
Joskus uutisoitiin tarhalapsista, jotka nuolivat käsidesiä käsistään. Jotkut aloittavat nuorella iällä...
Tuskinpa käsidesit voivat olla kaikkein haitallisimpia, koska muuten haitta-aineet saattaisivat imeytyä ihon läpi. Korona-ajan alussahan kauppojen käsidesit lemusivat kauhealle, ne olivat kuin huonosti tehtyä kotitekoista viinaa.
En ole aivan varma, ovatko kaikki käsidesit edes etanolipohjaisia. Kannattaa lukea tuoteseloste, jos sellainen löytyy. Ainakin isopropanolia löytyy. En tiedä, mikä vaikutus sillä on juotuna.
Käsideseissä on myös aika paljon glyserolia, mutta ei sekään mitään haitallista ole. Jotkut kai käyttävät sitä lisäravinteena. On nk. sokerialkoholi (käsittääkseni se ei päihdytä).
Kerran näin, kun jollekin sekakäyttäjälle tilanne kävi liian houkuttelevaksi, ja sieppasi kirjastosta käsidesipullon paitansa alle. Mahtoi olla hyvää. - Anonyymi
Voin pahoin siitä alkuaikojen kauppakäsidesien hajusta kun tuli tuoksumuisto kotoa, alkoholistin tytär.
Ei se itsekkyyttä ole, se aine on vaan ottanut vallan aivoissa, ja sitä vastaan tarvitsee työkaluja. Itse olen alkanut mieltää sen demoniksi, ja sikäli sopii että melkein ainoat selvinneet on löytäneet avun uskonnosta, jossa tavallaan se oma yritys hallita luovutetaan jollekin korkeammalle. Alkoholi-sanan alkuperäkin on muistaakseni arabiaa ja tarkoittaa demonia, joka syö ihmisen ruumista. Jos ei muuta niin hyvä psykologinen vertauskuva
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758