Mitä ihmettä!

Anonyymi

Olen alkoholisti eli omien ajatusteni mukaan sairaan sijasta pakonomaisen itsekäs ihminen. Näin mä tän nään. Mut olin menossa ostaa vikoilla rahoilla (14e) ykkösolutta ja jotain halpaa ruokaa, kun ahdistaa ja en osaa nyt muuta ku juoda. Sattu silmään käsidesi 0,80e/4dl. Ostin kaks ja tosiaan aivan kännissä nyt. Mitä hittoa. Laittakaa näihin nyt jotain muuta denuraatiota tai mitä ikinä, ku "paha maku". Ei hyvä mun kaltaiselle. Vatsa normaali, olo känninen, suussa vähän pistävä maku, mut muuten sain alle 2e kännin, joka muuten maksais varmaan 20e. Laittakaa vtt vaikka täyteen laksatiiveja tai jotain.

6

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itte en noita desejä kyllä joisi, ei voi tietää mitä kaikkea myrkkyä ne sisältää.
      Vuosikaudet mullekin upposi melkein mikä tahansa märkä, mutta esim. Lasolitkin jätin juomatta haittojen takia.

Vaikka kuinka tekisi mieli saada humalatila aikaiseksi, niin kannattaa vähän aatella silti järjen kanssa.
      Itsekkyydellä ei voi selittää ihan kaikkea, toikin menee kai enemmän itsetuhoisuuden piikkiin, jos alkaa vetää korvikkeeksi mitä tahansa.

• Anonyymi

Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
        Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
        Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
        Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
        Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle

Korvikkeet voi lantata piimään.

• Anonyymi

Hyvä vinkki. Minkä nimistä desiä?

• Anonyymi

Joskus uutisoitiin tarhalapsista, jotka nuolivat käsidesiä käsistään. Jotkut aloittavat nuorella iällä...

Tuskinpa käsidesit voivat olla kaikkein haitallisimpia, koska muuten haitta-aineet saattaisivat imeytyä ihon läpi. Korona-ajan alussahan kauppojen käsidesit lemusivat kauhealle, ne olivat kuin huonosti tehtyä kotitekoista viinaa.

En ole aivan varma, ovatko kaikki käsidesit edes etanolipohjaisia. Kannattaa lukea tuoteseloste, jos sellainen löytyy. Ainakin isopropanolia löytyy. En tiedä, mikä vaikutus sillä on juotuna.

Käsideseissä on myös aika paljon glyserolia, mutta ei sekään mitään haitallista ole. Jotkut kai käyttävät sitä lisäravinteena. On nk. sokerialkoholi (käsittääkseni se ei päihdytä).

Kerran näin, kun jollekin sekakäyttäjälle tilanne kävi liian houkuttelevaksi, ja sieppasi kirjastosta käsidesipullon paitansa alle. Mahtoi olla hyvää.

• Anonyymi

Voin pahoin siitä alkuaikojen kauppakäsidesien hajusta kun tuli tuoksumuisto kotoa, alkoholistin tytär.

Ei se itsekkyyttä ole, se aine on vaan ottanut vallan aivoissa, ja sitä vastaan tarvitsee työkaluja. Itse olen alkanut mieltää sen demoniksi, ja sikäli sopii että melkein ainoat selvinneet on löytäneet avun uskonnosta, jossa tavallaan se oma yritys hallita luovutetaan jollekin korkeammalle. Alkoholi-sanan alkuperäkin on muistaakseni arabiaa ja tarkoittaa demonia, joka syö ihmisen ruumista. Jos ei muuta niin hyvä psykologinen vertauskuva

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3508
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1526
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1259
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      91
      788
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe