Mitä ihmettä!

Anonyymi

Olen alkoholisti eli omien ajatusteni mukaan sairaan sijasta pakonomaisen itsekäs ihminen. Näin mä tän nään. Mut olin menossa ostaa vikoilla rahoilla (14e) ykkösolutta ja jotain halpaa ruokaa, kun ahdistaa ja en osaa nyt muuta ku juoda. Sattu silmään käsidesi 0,80e/4dl. Ostin kaks ja tosiaan aivan kännissä nyt. Mitä hittoa. Laittakaa näihin nyt jotain muuta denuraatiota tai mitä ikinä, ku "paha maku". Ei hyvä mun kaltaiselle. Vatsa normaali, olo känninen, suussa vähän pistävä maku, mut muuten sain alle 2e kännin, joka muuten maksais varmaan 20e. Laittakaa vtt vaikka täyteen laksatiiveja tai jotain.

6

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itte en noita desejä kyllä joisi, ei voi tietää mitä kaikkea myrkkyä ne sisältää.
      Vuosikaudet mullekin upposi melkein mikä tahansa märkä, mutta esim. Lasolitkin jätin juomatta haittojen takia.

Vaikka kuinka tekisi mieli saada humalatila aikaiseksi, niin kannattaa vähän aatella silti järjen kanssa.
      Itsekkyydellä ei voi selittää ihan kaikkea, toikin menee kai enemmän itsetuhoisuuden piikkiin, jos alkaa vetää korvikkeeksi mitä tahansa.

• Anonyymi

Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
        Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
        Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
        Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
        Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle

Korvikkeet voi lantata piimään.

• Anonyymi

Hyvä vinkki. Minkä nimistä desiä?

• Anonyymi

Joskus uutisoitiin tarhalapsista, jotka nuolivat käsidesiä käsistään. Jotkut aloittavat nuorella iällä...

Tuskinpa käsidesit voivat olla kaikkein haitallisimpia, koska muuten haitta-aineet saattaisivat imeytyä ihon läpi. Korona-ajan alussahan kauppojen käsidesit lemusivat kauhealle, ne olivat kuin huonosti tehtyä kotitekoista viinaa.

En ole aivan varma, ovatko kaikki käsidesit edes etanolipohjaisia. Kannattaa lukea tuoteseloste, jos sellainen löytyy. Ainakin isopropanolia löytyy. En tiedä, mikä vaikutus sillä on juotuna.

Käsideseissä on myös aika paljon glyserolia, mutta ei sekään mitään haitallista ole. Jotkut kai käyttävät sitä lisäravinteena. On nk. sokerialkoholi (käsittääkseni se ei päihdytä).

Kerran näin, kun jollekin sekakäyttäjälle tilanne kävi liian houkuttelevaksi, ja sieppasi kirjastosta käsidesipullon paitansa alle. Mahtoi olla hyvää.

• Anonyymi

Voin pahoin siitä alkuaikojen kauppakäsidesien hajusta kun tuli tuoksumuisto kotoa, alkoholistin tytär.

Ei se itsekkyyttä ole, se aine on vaan ottanut vallan aivoissa, ja sitä vastaan tarvitsee työkaluja. Itse olen alkanut mieltää sen demoniksi, ja sikäli sopii että melkein ainoat selvinneet on löytäneet avun uskonnosta, jossa tavallaan se oma yritys hallita luovutetaan jollekin korkeammalle. Alkoholi-sanan alkuperäkin on muistaakseni arabiaa ja tarkoittaa demonia, joka syö ihmisen ruumista. Jos ei muuta niin hyvä psykologinen vertauskuva

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe