Mitä ihmettä!

Anonyymi

Olen alkoholisti eli omien ajatusteni mukaan sairaan sijasta pakonomaisen itsekäs ihminen. Näin mä tän nään. Mut olin menossa ostaa vikoilla rahoilla (14e) ykkösolutta ja jotain halpaa ruokaa, kun ahdistaa ja en osaa nyt muuta ku juoda. Sattu silmään käsidesi 0,80e/4dl. Ostin kaks ja tosiaan aivan kännissä nyt. Mitä hittoa. Laittakaa näihin nyt jotain muuta denuraatiota tai mitä ikinä, ku "paha maku". Ei hyvä mun kaltaiselle. Vatsa normaali, olo känninen, suussa vähän pistävä maku, mut muuten sain alle 2e kännin, joka muuten maksais varmaan 20e. Laittakaa vtt vaikka täyteen laksatiiveja tai jotain.

6

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itte en noita desejä kyllä joisi, ei voi tietää mitä kaikkea myrkkyä ne sisältää.
      Vuosikaudet mullekin upposi melkein mikä tahansa märkä, mutta esim. Lasolitkin jätin juomatta haittojen takia.

      Vaikka kuinka tekisi mieli saada humalatila aikaiseksi, niin kannattaa vähän aatella silti järjen kanssa.
      Itsekkyydellä ei voi selittää ihan kaikkea, toikin menee kai enemmän itsetuhoisuuden piikkiin, jos alkaa vetää korvikkeeksi mitä tahansa.

      • Anonyymi

        Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
        Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
        Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun veli kuoli viikko sitten kun ryyppäsi sisuskalunsa piloille..
        Oli holisti joi mitä vaan käsidesiä partavettaä lasolia teki kiljua..ei mitään väliä kunhan sai päänsä sekaisin..
        Hankkikaa oikeasti apua tuo ei ole oikea tapa kuolla jotta oksentaa veret pihalle

        Korvikkeet voi lantata piimään.


    • Anonyymi

      Hyvä vinkki. Minkä nimistä desiä?

    • Anonyymi

      Joskus uutisoitiin tarhalapsista, jotka nuolivat käsidesiä käsistään. Jotkut aloittavat nuorella iällä...

      Tuskinpa käsidesit voivat olla kaikkein haitallisimpia, koska muuten haitta-aineet saattaisivat imeytyä ihon läpi. Korona-ajan alussahan kauppojen käsidesit lemusivat kauhealle, ne olivat kuin huonosti tehtyä kotitekoista viinaa.

      En ole aivan varma, ovatko kaikki käsidesit edes etanolipohjaisia. Kannattaa lukea tuoteseloste, jos sellainen löytyy. Ainakin isopropanolia löytyy. En tiedä, mikä vaikutus sillä on juotuna.

      Käsideseissä on myös aika paljon glyserolia, mutta ei sekään mitään haitallista ole. Jotkut kai käyttävät sitä lisäravinteena. On nk. sokerialkoholi (käsittääkseni se ei päihdytä).

      Kerran näin, kun jollekin sekakäyttäjälle tilanne kävi liian houkuttelevaksi, ja sieppasi kirjastosta käsidesipullon paitansa alle. Mahtoi olla hyvää.

    • Anonyymi

      Voin pahoin siitä alkuaikojen kauppakäsidesien hajusta kun tuli tuoksumuisto kotoa, alkoholistin tytär.

      Ei se itsekkyyttä ole, se aine on vaan ottanut vallan aivoissa, ja sitä vastaan tarvitsee työkaluja. Itse olen alkanut mieltää sen demoniksi, ja sikäli sopii että melkein ainoat selvinneet on löytäneet avun uskonnosta, jossa tavallaan se oma yritys hallita luovutetaan jollekin korkeammalle. Alkoholi-sanan alkuperäkin on muistaakseni arabiaa ja tarkoittaa demonia, joka syö ihmisen ruumista. Jos ei muuta niin hyvä psykologinen vertauskuva

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe