Heidän omasta mielestään.
Ennen siellä asui myös laatu.
Tiesittekö, että Pietarsaari on maailman paras paikka
11
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kokkolan motto on : ääretön horisontti
- Anonyymi
Helsinkiläisillä on Korkeasaari, kokkolalaisilla on Pietarsaari.
- Anonyymi
Pietarsaari on kaupunkimuseo, muualta käydään katsomassa millaisia kaupungit olivat 100 vuotta sitten.
- Anonyymi
Totta, samalla näkee millainen asema oli suomenkielisillä 100v. sitten.
- Anonyymi
tervetuloa käymään ranta ruottis?joka paikassa ei pärjää suomen kielellä esim terveyskeskus.lääkärit on ruotsista olevia harjoittelijoita? mutta saat pietarsaarelaisen ruotsin kielisen tulkin mukaan lääkärin luo ja diagnoosin aivan eri sairauteen?.suomenkielinen hakee töihin kaupan kassaan ja ei saa paikkaa mutta ruotsin kielinen saa paikan vaikka ei suomea osaakkaan?? no meillehän hankitaan lisää pakolaisia ja heille opetetaan vain ruotsin kieltä kun suomea ei tarvi pietarsaaressa.
- Anonyymi
Onkohan huumeongelmat saatu kuriin ??
- Anonyymi
ei ole?noutavat kaman kokkolasta
- Anonyymi
Olen asunut Ruotsissa ja Pietarsaaressa, Ruotsissa suomenkielinen oli paljon paremmassa asemassa kuin Pietarsaaressa.
- Anonyymi
Kyllä se nyt vaan taitaa olla niin, että ruotsinkieliset haluaa lopullisesti eroon pietarsaaressa suomenkielestä- ja kielisistä.
Tämä englannin ottaminen vipuvarreksi on taas vaan yksi kiertoilmaisu ja keino asian hoitamiseksi.
Kaupunki onkin yhtäkkiä täynnä iloista, kansainvälistä pöhinää ja englanninkielen porinaa.
Maahanmuuttajienkaan ei enään tarvitse kotoutua kummallakaan kotimaisella koska metropolissahan aina pärjää hyvin englannillakin.
Suomenkielisten kielihaasteet suomenkielellä on kuin pois pyyhkäisty eli asia on hoidettu. - Anonyymi
Unohdetaan meki koko Pietarsaari, ajetaan kaukaa ohi.
- Anonyymi
eräs poliitikko sano kerran uusikaarlebyy ja gamlakaarlebyy tulisi yhdistää ja nimeksi kaarlebyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740