Olen saanut pienen enkelinsilmäpelargonian. Tietääkö kukaan minkälainen siitä mahtaa kasvaa, kenties riippapelargonian tapainen?
enkelinsilmäpelargonia
9
4589
Vastaukset
- kukka
Minkähänlainen kukkasi on, en ole moista nimeä ennen kuullutkaan ? Ei googlekaan tiennyt.
- Kuitenkin
Oiskohan kuitenkin enkelinsiipibegonia?
- katso
Niin,sitä itsekin epäilin ,katsoppa kysyjä kuvaa.
http://koti.mbnet.fi/~laura7/huonekasvit/enkelinsiipi.html
Jos on, annetaan sitten lisää tietoa. - tiuhti
ei ole enkelinsiipi. Tässä on samanmalliset lehdet kuin pelargoniassa, mutta vähän vaaleamman vihreät ja sahalaitaiset reunat, nätit pienet kukat joissa on vaaleanpunainen reunus ja keskustassa on purppuranpunaista. Saattaa olla myynnissä myös jollain muulla nimellä...
- tiuhti
kovasti paljon. Sieltähän se löytyi pac-elsner-sivuilta ja kyllä se kukan nimikin oli ihan oikea vaikkka sitä aloin jo epäillä.
- sari
tiuhti kirjoitti:
kovasti paljon. Sieltähän se löytyi pac-elsner-sivuilta ja kyllä se kukan nimikin oli ihan oikea vaikkka sitä aloin jo epäillä.
En ole minäkään moista nimeä kuullut, mutta mahtaiskohan se olla sama kuin, Englantilainen pelargoni eli Jalopelargonia ?
Katsoppa kuvaa :
http://www.heikkilankauppapuutarha.fi/www/popupcard.php?id=4 - tiuhti
sari kirjoitti:
En ole minäkään moista nimeä kuullut, mutta mahtaiskohan se olla sama kuin, Englantilainen pelargoni eli Jalopelargonia ?
Katsoppa kuvaa :
http://www.heikkilankauppapuutarha.fi/www/popupcard.php?id=4Kyllä se nimi oli ihan oikein, kuvia löytyy näköjään paremmin nimellä angeleyes. Vielä kun löytäisi jostain hoito-ohjeita...
- sari
tiuhti kirjoitti:
Kyllä se nimi oli ihan oikein, kuvia löytyy näköjään paremmin nimellä angeleyes. Vielä kun löytäisi jostain hoito-ohjeita...
Niinpä, Angeleyes Randy se sitten olikin. Kukat vain ovat pienemmät kuin englanninpelargoniassa,lehti taitaa olla aikalailla samanlainen.
Katsoppa tämä sivu, siellä on kuvia ja hoito-ohjeet kukillesi.
http://www.pukinpuutarha.com/13.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437