Ollu teholla ja melkein henki pois. Pelkää silti mrna rokotetta 😂😂😂
Kotsarissa juttu rokotekriitikosta
13
1358
Vastaukset
- Anonyymi
No jos ei ole alunperin ottanu rokotetta niin onko tuokaan yllätys?
- Anonyymi
Valko-Venäjän presidentti lateli totuuksia valheellisesta koronapandemiasta – ”Lopetetaan se nyt!”
Valko-Venäjän presidentti Alexander Lukashenko tuli vuonna 2020 tunnetuksi kriittisestä suhtautumisesta WHO:n julistamaan COVID-pandemiaan.
Häntä yritettiin lahjoa miljardilla dollarilla lännen koronapolitiikkaan, mutta hän kieltäytyi. Sitten maassa nähtiin vallankaappausyritys. Nyt hän kertoi totuuksia "pandemiasta" tavatessaan kansalaisia.
”Mitä ehdotat meidän tekevän?”, eräs nuori nainen kysyi presidentti Lukashenkolta?
”Minä ehdotan, että et olisi huolissasi. Olen sanonut sinulle alusta alkaen, että meidän sairautemme on mielissämme. Heti kun alat (panikoida) – se on huolemme. Ja erityisesti sinulle, COVID ei ole vaarallinen. Sinun ikäisellesi, se ei ole mitään.
Haluan kertoa kertoa kaikille näille kansainvälisille rikollisille – nyt riittää, tarpeeksi on tarpeeksi. He ovat kääntäneet taskumme ylösalaisin, eikä siellä ole enää mitään otettavaa. He ovat riisuneet kaikki. Meidän on lopetettava tämä ”pandemia”.
He ovat jo valmistelemassa meitä, WHO ja muut, että kesään mennessä tämä pandemia on ohitse. Lopetetaan se nyt. Jo riittää. Olette kiduttaneet ihmisiä jo tarpeeksi”, Alexander Lukashenko sanoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valko-Venäjän presidentti lateli totuuksia valheellisesta koronapandemiasta – ”Lopetetaan se nyt!”
Valko-Venäjän presidentti Alexander Lukashenko tuli vuonna 2020 tunnetuksi kriittisestä suhtautumisesta WHO:n julistamaan COVID-pandemiaan.
Häntä yritettiin lahjoa miljardilla dollarilla lännen koronapolitiikkaan, mutta hän kieltäytyi. Sitten maassa nähtiin vallankaappausyritys. Nyt hän kertoi totuuksia "pandemiasta" tavatessaan kansalaisia.
”Mitä ehdotat meidän tekevän?”, eräs nuori nainen kysyi presidentti Lukashenkolta?
”Minä ehdotan, että et olisi huolissasi. Olen sanonut sinulle alusta alkaen, että meidän sairautemme on mielissämme. Heti kun alat (panikoida) – se on huolemme. Ja erityisesti sinulle, COVID ei ole vaarallinen. Sinun ikäisellesi, se ei ole mitään.
Haluan kertoa kertoa kaikille näille kansainvälisille rikollisille – nyt riittää, tarpeeksi on tarpeeksi. He ovat kääntäneet taskumme ylösalaisin, eikä siellä ole enää mitään otettavaa. He ovat riisuneet kaikki. Meidän on lopetettava tämä ”pandemia”.
He ovat jo valmistelemassa meitä, WHO ja muut, että kesään mennessä tämä pandemia on ohitse. Lopetetaan se nyt. Jo riittää. Olette kiduttaneet ihmisiä jo tarpeeksi”, Alexander Lukashenko sanoi.Lukashenka siis fiksu? 😂 Mitä muita trollisivuja luet? Onnea vaan, idiootteja varten ne on tehtykin 😂
- Anonyymi
MIKÄ ON KOTSAARI? EI KOSKAAN KUULTUKAAN.
- Anonyymi
Se Kinnulan rusakko jahti , jossa saapi haulia persiille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin viittaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin viittaat?
Hiilingin poikset ammuskeli toisiaan haulikolla , epähuomiossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma, kun ei tunne jänistä ja miestä erilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma, kun ei tunne jänistä ja miestä erilleen.
Nykyisin ukot ja rusakot lähes saman kokoisia. Aatteleppa ite
- Anonyymi
Minun perusterve nuorehko ukkini ikä 102 vuotta suunniteli ottavansa koronarokotten ja kuoli . Kamalaa kuinka tehokas tuo rokote on.
- Anonyymi
Sama homma. Itse otin kolmannen rokotteen ja seuraavana päivänä samalta kylältä kuoli mummo.
Epäilen että oli virhe pieraista illan kuhjeessa. Meni mrna kaasut ilmakehään ja vei heikolta hengen.- Anonyymi
Ja tämän ”uutisen” tarjoaa Pietarin trollitehdas.
Eikö sinua hävetä kun uskot näitä? 😂
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579