Kotsarissa juttu rokotekriitikosta

Anonyymi

Ollu teholla ja melkein henki pois. Pelkää silti mrna rokotetta 😂😂😂

13

1358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos ei ole alunperin ottanu rokotetta niin onko tuokaan yllätys?

• Anonyymi

Valko-Venäjän presidentti lateli totuuksia valheellisesta koronapandemiasta – ”Lopetetaan se nyt!”

Valko-Venäjän presidentti Alexander Lukashenko tuli vuonna 2020 tunnetuksi kriittisestä suhtautumisesta WHO:n julistamaan COVID-pandemiaan.

Häntä yritettiin lahjoa miljardilla dollarilla lännen koronapolitiikkaan, mutta hän kieltäytyi. Sitten maassa nähtiin vallankaappausyritys. Nyt hän kertoi totuuksia "pandemiasta" tavatessaan kansalaisia.

”Mitä ehdotat meidän tekevän?”, eräs nuori nainen kysyi presidentti Lukashenkolta?

”Minä ehdotan, että et olisi huolissasi. Olen sanonut sinulle alusta alkaen, että meidän sairautemme on mielissämme. Heti kun alat (panikoida) – se on huolemme. Ja erityisesti sinulle, COVID ei ole vaarallinen. Sinun ikäisellesi, se ei ole mitään.

Haluan kertoa kertoa kaikille näille kansainvälisille rikollisille – nyt riittää, tarpeeksi on tarpeeksi. He ovat kääntäneet taskumme ylösalaisin, eikä siellä ole enää mitään otettavaa. He ovat riisuneet kaikki. Meidän on lopetettava tämä ”pandemia”.

He ovat jo valmistelemassa meitä, WHO ja muut, että kesään mennessä tämä pandemia on ohitse. Lopetetaan se nyt. Jo riittää. Olette kiduttaneet ihmisiä jo tarpeeksi”, Alexander Lukashenko sanoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valko-Venäjän presidentti lateli totuuksia valheellisesta koronapandemiasta – ”Lopetetaan se nyt!”

Valko-Venäjän presidentti Alexander Lukashenko tuli vuonna 2020 tunnetuksi kriittisestä suhtautumisesta WHO:n julistamaan COVID-pandemiaan.

Häntä yritettiin lahjoa miljardilla dollarilla lännen koronapolitiikkaan, mutta hän kieltäytyi. Sitten maassa nähtiin vallankaappausyritys. Nyt hän kertoi totuuksia "pandemiasta" tavatessaan kansalaisia.

”Mitä ehdotat meidän tekevän?”, eräs nuori nainen kysyi presidentti Lukashenkolta?

”Minä ehdotan, että et olisi huolissasi. Olen sanonut sinulle alusta alkaen, että meidän sairautemme on mielissämme. Heti kun alat (panikoida) – se on huolemme. Ja erityisesti sinulle, COVID ei ole vaarallinen. Sinun ikäisellesi, se ei ole mitään.

Haluan kertoa kertoa kaikille näille kansainvälisille rikollisille – nyt riittää, tarpeeksi on tarpeeksi. He ovat kääntäneet taskumme ylösalaisin, eikä siellä ole enää mitään otettavaa. He ovat riisuneet kaikki. Meidän on lopetettava tämä ”pandemia”.

He ovat jo valmistelemassa meitä, WHO ja muut, että kesään mennessä tämä pandemia on ohitse. Lopetetaan se nyt. Jo riittää. Olette kiduttaneet ihmisiä jo tarpeeksi”, Alexander Lukashenko sanoi.

Lukashenka siis fiksu? 😂 Mitä muita trollisivuja luet? Onnea vaan, idiootteja varten ne on tehtykin 😂

• Anonyymi

MIKÄ ON KOTSAARI? EI KOSKAAN KUULTUKAAN.

• Anonyymi

Se Kinnulan rusakko jahti , jossa saapi haulia persiille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin viittaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin viittaat?

Hiilingin poikset ammuskeli toisiaan haulikolla , epähuomiossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kumma, kun ei tunne jänistä ja miestä erilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kumma, kun ei tunne jänistä ja miestä erilleen.

Nykyisin ukot ja rusakot lähes saman kokoisia. Aatteleppa ite

• Anonyymi

Minun perusterve nuorehko ukkini ikä 102 vuotta suunniteli ottavansa koronarokotten ja kuoli . Kamalaa kuinka tehokas tuo rokote on.

• Anonyymi

Sama homma. Itse otin kolmannen rokotteen ja seuraavana päivänä samalta kylältä kuoli mummo.
      Epäilen että oli virhe pieraista illan kuhjeessa. Meni mrna kaasut ilmakehään ja vei heikolta hengen.

• Anonyymi

Ja tämän ”uutisen” tarjoaa Pietarin trollitehdas.
        Eikö sinua hävetä kun uskot näitä? 😂

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe