Tänäänkin IS kuntatilanteessa oli vain nelisenkymmentä tapausta Päijät-Hämeeseen, totuus on kuitenkin ihan eri.
ESS kertoo:
"Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän alueella varmistui torstaina 452 uutta koronavirustartuntaa. Edellispäivän tapaan sairaalassa on 28 koronapotilasta, joista kaksi saa tehohoitoa.
Viimeisen seitsemän vuorokauden aikana sairaalahoidossa on ollut keskimäärin lähes 31 potilasta päivässä. Se on noin viidenneksen enemmän kuin edeltävän vastaavan jakson aikana.
Päijät-Soten alueella on varmistettu viimeisen seitsemän vuorokauden aikana keskimäärin 345 koronavirustartuntaa päivässä, mutta suurin osa tartunnoista jää nyt virallisten testien ulkopuolelle. Koronavirusnäytteitä on otettu viimeisen seitsemän vuorokauden aikana keskimäärin 757 päivässä, ja niistä 41,5 prosenttia on ollut positiivisia."
Päijät-Hämeen koronaluvut kasvavat edelleen, IS-tilasto valehtelee.
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset luottaavat kotitesteihin ja kun menevät oikeaan testiin niin onkin positiivinen , että mitä opimme tästä ! Sama kun ostaa alkometrin Tokmannilta joka näyttää nollaa ja kun poliisi puhalluttaa onkin humalassa !
- Anonyymi
Kyllä tuo kotitesti aika luotettavasti näyttää, jos on sairastunut koronaan, mitä nyt on tuttavat kertoneet. Aika moni nyt sairastaa koronan kotonaan tehtyään kotitestin ja ei ilmoita siitä mihinkään.
Itse kyllä kävin vaimoni kanssa ihan virallisessa koronatestauksessa, negatiivinen oli tulos. Kolme rokotetta ollaan otettu, mutta ei se tartuntaa silti estä.
Aika moni on nyt sairastunut tuttavapiirissä koronaan, mutta rokotetuista ei kukaan ole kuollut tai joutunut edes sairaalahoitoon. Kolme rokottamatonta on nyt kuollut tuttavapiirissä koronaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172558Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561643- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68952IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855