Tänäänkin IS kuntatilanteessa oli vain nelisenkymmentä tapausta Päijät-Hämeeseen, totuus on kuitenkin ihan eri.
ESS kertoo:
"Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän alueella varmistui torstaina 452 uutta koronavirustartuntaa. Edellispäivän tapaan sairaalassa on 28 koronapotilasta, joista kaksi saa tehohoitoa.
Viimeisen seitsemän vuorokauden aikana sairaalahoidossa on ollut keskimäärin lähes 31 potilasta päivässä. Se on noin viidenneksen enemmän kuin edeltävän vastaavan jakson aikana.
Päijät-Soten alueella on varmistettu viimeisen seitsemän vuorokauden aikana keskimäärin 345 koronavirustartuntaa päivässä, mutta suurin osa tartunnoista jää nyt virallisten testien ulkopuolelle. Koronavirusnäytteitä on otettu viimeisen seitsemän vuorokauden aikana keskimäärin 757 päivässä, ja niistä 41,5 prosenttia on ollut positiivisia."
Päijät-Hämeen koronaluvut kasvavat edelleen, IS-tilasto valehtelee.
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset luottaavat kotitesteihin ja kun menevät oikeaan testiin niin onkin positiivinen , että mitä opimme tästä ! Sama kun ostaa alkometrin Tokmannilta joka näyttää nollaa ja kun poliisi puhalluttaa onkin humalassa !
- Anonyymi
Kyllä tuo kotitesti aika luotettavasti näyttää, jos on sairastunut koronaan, mitä nyt on tuttavat kertoneet. Aika moni nyt sairastaa koronan kotonaan tehtyään kotitestin ja ei ilmoita siitä mihinkään.
Itse kyllä kävin vaimoni kanssa ihan virallisessa koronatestauksessa, negatiivinen oli tulos. Kolme rokotetta ollaan otettu, mutta ei se tartuntaa silti estä.
Aika moni on nyt sairastunut tuttavapiirissä koronaan, mutta rokotetuista ei kukaan ole kuollut tai joutunut edes sairaalahoitoon. Kolme rokottamatonta on nyt kuollut tuttavapiirissä koronaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846