Minä uuden liiton

Anonyymi

uskovana tarvisen pelkän uuden testamenttin. Vanha liitto oli israelilaisten ja Jumalan välinen liitto joka ei koskenut pakanakansoja.
Uudessa liitossa ja uudessa testamentissa on kaikki tarpeellinen tieto pelastusta varten, edellyttäen että toimitaan sen mukaan.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan hyvä. Minä vanhanliiton ateistina en tarvitse käyttöoppaita, enkä pelastusta. Minulle riittää, että tämä ainoa elämä on hyvä ja sitten se päättyy. Jos poistumishetkellä ehdin jostain olla kiitollinen, ainakin siitä, että irtautuduin kaikesta yliluonnollisesta.

      • Anonyymi

        Usein ateisti katsoo asioita rehellisemmin kuin kiero uskovainen. Lopputuloshan on molemmlla sama, tuonela kutsuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein ateisti katsoo asioita rehellisemmin kuin kiero uskovainen. Lopputuloshan on molemmlla sama, tuonela kutsuu.

        Näytä ateistille tuonela tai joku muu ihme hökötys. Todistappa sellaisien olemassa olo.

        Kaikenlaisia hömppäjuttuja sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä ateistille tuonela tai joku muu ihme hökötys. Todistappa sellaisien olemassa olo.

        Kaikenlaisia hömppäjuttuja sentään.

        Hauta on tuonela. Käy hautausmaalla kattelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauta on tuonela. Käy hautausmaalla kattelemassa.

        Käyppä vaikka itse kattelemassa sanakirjasta, mikä Tuonela on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä ateistille tuonela tai joku muu ihme hökötys. Todistappa sellaisien olemassa olo.

        Kaikenlaisia hömppäjuttuja sentään.

        Ei sitä tarvitse näyttää, uskoa vain Raamattua, että se on totta.
        Oletko Sinä nähnyt paikaltaan esim. Älynyt kylää Etelä Afrikassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse näyttää, uskoa vain Raamattua, että se on totta.
        Oletko Sinä nähnyt paikaltaan esim. Älynyt kylää Etelä Afrikassa?

        Kyliä kyllä on maailmassa, mutta kukaan ei sentään ole esim. elänyt sitä kuutta sataa vuotta .


    • Anonyymi

      Minä vanhoillislestaadiolaisena en tarvitse raamattua en sitten ensinkään.
      Minulle riittää Päivämies, Siionin kevät, Lasten Siioni ja puhujaisten seurapuheet.
      Ja tupakka.

    • Anonyymi

      Trollolloo. Vl-puhuja pani parastaan.

      Minulle riittää Siionin Rospuutto.

      • Anonyymi

        Rospuuttoa en syö. On keliakia ja kaikkee.
        Rospuutto saa juoksemaan vessassa. Tulee muutoin huonot housuun.


    • Anonyymi

      On kuitenkin hyvä muistaa, että uuden liiton välimies sanoi:

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa."
      Mat. 5:17-19

      • Anonyymi

        Näkee että Jeesuskammoinen vl laittoi tuon mielipiteen.


    • Anonyymi

      Se on monelle uskovaiselle niin ikävää luettavaa se vanha testamentti kaikkine hulluuksineen ja ikävyyksineen, että jättävät sitä lukematta ja siitä puhumatta.
      Usko siinä voi mennä.

      Mitä nyt toisia ihmisiä tuomitessaan sinne ja tänne kuoleman jälkeiseen ikuiseen kärytykseen, hieman referoivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe