Pupujussi, nurmijärven Hessu Hopa Vanhanen Natosta...

Anonyymi

"Jos joskus haettaisiin jäsenyyttä, niin pitäisi olla rauhallisempi aika"... Ei ihme, että Tervo risti Vanhasen jo pääministerinä mannerten väliseksi nahjukseksi, va että pitää olla syvä rauha, että voitaisiin tehdä Nato-hakemus. Missä vaiheessa hattiwatti Vanhanen on noin pahasti jo seonnut, alkaa kuulostamaan Väyryseltä.
A-Studiossa änkyttäjä eilen sönkötti.

22

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhanen oli noista keskustelijoista tietävin ja osaavin. Myös Kari puhui järkeviä. Nuo kaksi nuorisoon kuuluvaa olivat aivan hukassa. Ei kokemusta, ei asiaan kuuluvaa koulutusta. Harjanne oli aivan änkkä ja Valtosella ei ollut mitään sanottavaa. Sanoma oli:”pitää keskustella”. Siinä se.

      • Anonyymi

        Vanhanen teki itsestään pellen, yrittämällä peitellä sen, että Vanhaselle Nato jäsennyys on mahdoton asia, koska kekkonen on niin joskus julistanut. Vanhanen esitteli Suomelle hävittäjä vaihtoehdoksi ruotsalaista Grippeniä ja Vanhasen perustelu oli se, että venäläiset ei koe sitä uhkana.. Voi luoja! Vanhanen suorastaan tyhmä ja joskus tuntuu, että ei edes ymmärrä, että mitä ympärillä tapahtuu. Keskustan huonoin pääministeri ever, tosi erosi, kun Nuorisosäätiön sotkun vuoksi polveentuli "pipi". Venäjäkiimainen muiden vanhojen kepupierujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanen teki itsestään pellen, yrittämällä peitellä sen, että Vanhaselle Nato jäsennyys on mahdoton asia, koska kekkonen on niin joskus julistanut. Vanhanen esitteli Suomelle hävittäjä vaihtoehdoksi ruotsalaista Grippeniä ja Vanhasen perustelu oli se, että venäläiset ei koe sitä uhkana.. Voi luoja! Vanhanen suorastaan tyhmä ja joskus tuntuu, että ei edes ymmärrä, että mitä ympärillä tapahtuu. Keskustan huonoin pääministeri ever, tosi erosi, kun Nuorisosäätiön sotkun vuoksi polveentuli "pipi". Venäjäkiimainen muiden vanhojen kepupierujen kanssa.

        Vanhanen olla möllöttää ja odottaa tupailtaa. Hoitakoot nyt ensin nenaisasiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanen olla möllöttää ja odottaa tupailtaa. Hoitakoot nyt ensin nenaisasiansa.

        Ei pysty, polviholkissa Matilla on klappia ja ei pysty, liian hapokasta. Käsityöt kyllä Matilta sujuu ja itse höylääminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanen teki itsestään pellen, yrittämällä peitellä sen, että Vanhaselle Nato jäsennyys on mahdoton asia, koska kekkonen on niin joskus julistanut. Vanhanen esitteli Suomelle hävittäjä vaihtoehdoksi ruotsalaista Grippeniä ja Vanhasen perustelu oli se, että venäläiset ei koe sitä uhkana.. Voi luoja! Vanhanen suorastaan tyhmä ja joskus tuntuu, että ei edes ymmärrä, että mitä ympärillä tapahtuu. Keskustan huonoin pääministeri ever, tosi erosi, kun Nuorisosäätiön sotkun vuoksi polveentuli "pipi". Venäjäkiimainen muiden vanhojen kepupierujen kanssa.

        Voi vittu. Uhkaa ja pelotettahan sille nimenomaan tarvitaan että saamme olla rauhassa!
        Kaikkonen ei ole enää YYA-sukupolvea ja kunnon hävittäjistä tehtiin kaupat.


    • Kai sinäkin Jombe ymmärrät, että liittymispuheet nyt osoittavat vähän säikyn kanin elkeitä.

      • Anonyymi

        Miksi Vanhanen on aina sen näköinen, kuin pupujussi ajovaloissa?


    • Anonyymi

      Mistä Tervo nappasi termin "mannerten välinen nahjus" ?

      Haminan lahtarin päiväkirjoissa mainitaan Rafael Paasio sillä tittelillä.
      Tosin yhteenkirjoitettuna mannertenvälinen, kuten kuuluukin, vaikka sinä et sitäkään tiedä.

      • Siis tuo tuli siitä kun Paasio ei Moskovan reissulla suostunu konttaamaan.mitä Juhani Suomi vuolaasti paheksui.


    • Anonyymi

      Ihme muminaa joka vastauksessa, ei ole koskaan sanonut yhtään mitään, ei ikinä enää mihinkään tehtävään, ilmankos joutui palaamaan valtion suojatyöhön takaisin.

    • Anonyymi

      Ihmeellinen tuo Natokiima kun kestää liki vuoden

      • Anonyymi

        Venäjä-ja Putinkiima voi kestää koko elämän. Vielä kaikuu "Neuvosto-ohjus, rauhan ohjus" huudot suomettuneiden vankoissa joukoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä-ja Putinkiima voi kestää koko elämän. Vielä kaikuu "Neuvosto-ohjus, rauhan ohjus" huudot suomettuneiden vankoissa joukoissa.

        Nykyään myös venäjällä sanotaan: Kalsarimyrkyttäjäkiima!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään myös venäjällä sanotaan: Kalsarimyrkyttäjäkiima!

        Siellä raikuu myös kannatushuudot Kansanmurhaaja putler!


    • Anonyymi

      Vanhanen julisti aikoinaan EU parlamentissa huonolla enklannillaan: Make nati-nati, no war.

    • Anonyymi

      Vanhanen on vaaraksi Suomelle. Tyyppi, jolla jostain syystä on vaikutusvaltaa, mutta tekee aina ja kaikesta väärät johtopäätökset.

    • Anonyymi

      Vanhanen on täysin eksyksissä, yksi edelleen pahasti suomettuneista spedeistä.

    • Anonyymi

      Mannerten välinen nahjus oli lahjoittamassa velkarahaa tukipaketin kautta muille maille, voisi kysyä nahjukselta, että olisiko rahalla ollut käyttöä suomessa nyt, ei muuta kuin hattu kiertämään tupailloissa.

    • Anonyymi

      Vanhanen ei eduskunnan puhemiehenä voi olla aktiivinen poliittinen toimija. Hän joutuu valtaosin pitäytymään Suomen virallisessa linjassa.

      Taustalla hän sen sijaan voi vaikuttaa muutoinkin. Jäsenyyshakemukselle on varmasti olemassa suhteellisen selvät suuntaviitat niin Suomessa kuin tärkeimmissä Nato-valtioissa.

      Ketjun kannanotot osoittavat asevelisosialisia myöten kannanottajien henkisen tason. Lienevätkö kaikki kantaa aiemmin ottaneet asevelisosialisteja.

    • Anonyymi

      Pekka Ervasti kirjassa Anneli Jätekasasta oli hauska kohta, siinä oli lainaus kepun johdon kokouksen pöytäkirjasta. Vanhanen:" Me voidaan sanoa, että Venäjä tukee Annelin ja keskustan linjaa Irakin suhteen"...

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on Irakin sodalla ja nyt käytävällä Ukrainan sodalla?


    • Anonyymi

      Vanhanen voisi aki haaro-loikata vasemmistoon, olisi omassa viiteryhmässään siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe