Kiukutteleva pikkupoika

Anonyymi

Miksi sä Mies kiukuttelet mulle? Mä oon yrittänyt nollata meidän välit parhaani mukaan. Mä en tajua, miten ihmeessä mä ihastuin tollaiseen kiukuttelijaan? No hyvä puoli on se, että tää kyllä vie viimeisetkin ihastumisen tunteet. Etsi joku samanlainen pitkävihainen mököttäjä, mikä itse oot.

27

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan sulle kiukuttele.

      • Anonyymi

        Hän kiukuttelee. Ärsyttää, että hän saa mut ärsyyntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kiukuttelee. Ärsyttää, että hän saa mut ärsyyntymään.

        Kuka on hän ja millä tavalla saa sinut ärsyyntymään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on hän ja millä tavalla saa sinut ärsyyntymään?

        Hän on mies. Ja hän tekee pieniä juttuja, joilla saa mut ärsyyntymään. Sellaisia, joita muut eivät tajua tai näe, mutta joilla hän saa mut suututettua tai mulle pahan mielen. Ja hän tietää, että minä tajuan ja näen. Joko se on tarkoituskin tai sitten hän ei välitä siitä, miltä musta tuntuu. Jälkimmäinen olisi varmaan parempi vaihtoehto, mutta hän on sen verran älykäs, että veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mies. Ja hän tekee pieniä juttuja, joilla saa mut ärsyyntymään. Sellaisia, joita muut eivät tajua tai näe, mutta joilla hän saa mut suututettua tai mulle pahan mielen. Ja hän tietää, että minä tajuan ja näen. Joko se on tarkoituskin tai sitten hän ei välitä siitä, miltä musta tuntuu. Jälkimmäinen olisi varmaan parempi vaihtoehto, mutta hän on sen verran älykäs, että veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa.

        Kuulostaa hiukan minulta 20v sitten. Sehän ärsyttää tahallaan, jotta otat oksat pois....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hiukan minulta 20v sitten. Sehän ärsyttää tahallaan, jotta otat oksat pois....

        Tämä oli siis sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hiukan minulta 20v sitten. Sehän ärsyttää tahallaan, jotta otat oksat pois....

        Ei toimi mun kanssa. Multa tippuu hanskat, kun joku alkaa hankalaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi mun kanssa. Multa tippuu hanskat, kun joku alkaa hankalaksi.

        Haluat siis itse olla se hankala, ja miehen osa on olla pahalla tuulella jos ei keksi tarpeeksi hyviä sirkustemppuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis itse olla se hankala, ja miehen osa on olla pahalla tuulella jos ei keksi tarpeeksi hyviä sirkustemppuja

        En. Mä en itse oo hankala enkä tykkää sellaista. Enkä mistään tempuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mies. Ja hän tekee pieniä juttuja, joilla saa mut ärsyyntymään. Sellaisia, joita muut eivät tajua tai näe, mutta joilla hän saa mut suututettua tai mulle pahan mielen. Ja hän tietää, että minä tajuan ja näen. Joko se on tarkoituskin tai sitten hän ei välitä siitä, miltä musta tuntuu. Jälkimmäinen olisi varmaan parempi vaihtoehto, mutta hän on sen verran älykäs, että veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa.

        Mitä pieniä juttuja? Että osaan olla ärsyttämättä.


      • Anonyymi

        Varsinainen lady oonkin. PIeruverkkarit jalassa ja tukka pystyssä. You may kiss my hand.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pieniä juttuja? Että osaan olla ärsyttämättä.

        Nää liittyy meidän väliseen vuorovaikutukseen. En halua kertoa tarkemmin.


    • Anonyymi

      Jatkan: " Älä tuu droppaa mun tunnelmaa..."

      • Anonyymi

        Miten hän pääsee sun yksityiselle alueelle?


    • Anonyymi

      Oujea 0 0 0 oikea asento.

    • Anonyymi

      olen käynyt kakalla tänään ja ihan kiinteää kakkaa oli enimmäkseen ja liukasta :)

    • Anonyymi

      En mä mökötä. Mistä sä nyt niin päättelit?

    • Anonyymi

      Sulla on nyt nainen varmaan itselläsi testosteroniarvot koholla kun olet ihastunut ja tuittuat mulle. Olet kuin kärsimätön pikkutyttö. Malttia, malttia. Vaikka ymmärrän toisaalta hyvin. Ei ole helppoa ei.

      • Anonyymi

        Tää nauratti. Ehkä vähän tuittuilin, mutta teen sitä niin harvoin, että sallin sen itselleni. Maltista tässä ei ole kyse, sitä on ollut. Nyt olen jo paremmalla tuulella, kävin ulkoilemassa ja nyt jo naurattaa. Ihan sama, mitä hän kiukuttelee. Kiukutelkoon ihan rauhassa. Ei mun tarttee lähtee siihen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää nauratti. Ehkä vähän tuittuilin, mutta teen sitä niin harvoin, että sallin sen itselleni. Maltista tässä ei ole kyse, sitä on ollut. Nyt olen jo paremmalla tuulella, kävin ulkoilemassa ja nyt jo naurattaa. Ihan sama, mitä hän kiukuttelee. Kiukutelkoon ihan rauhassa. Ei mun tarttee lähtee siihen mukaan.

        Et oo tainnut kuulla, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.

        Kiukuttaa varmaan häntä, jos olet saanut hänet pitämään itsestäsi oikein kovasti ja "nollaat" tilanteen mitään sanomatta. Ei niin saisi tehdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo tainnut kuulla, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.

        Kiukuttaa varmaan häntä, jos olet saanut hänet pitämään itsestäsi oikein kovasti ja "nollaat" tilanteen mitään sanomatta. Ei niin saisi tehdä!

        Muhun ei toimi tuollainen. Uskon hänen tietävän sen. Mä en pelaa eikä mua potkita. Enkä ole tehnyt mitään saadakseni hänet pitämään itsestäni. Ja olen yrittänyt korjata meidän välit hänen vuokseen, että hänellä olisi helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää nauratti. Ehkä vähän tuittuilin, mutta teen sitä niin harvoin, että sallin sen itselleni. Maltista tässä ei ole kyse, sitä on ollut. Nyt olen jo paremmalla tuulella, kävin ulkoilemassa ja nyt jo naurattaa. Ihan sama, mitä hän kiukuttelee. Kiukutelkoon ihan rauhassa. Ei mun tarttee lähtee siihen mukaan.

        Suokaa anteeksi neiti! Oletan... Vai rouvako olette? En näe sormustanne. Enkä nyt luonnollisestikkaan halua suinkaan olla vallan epäkohtelias enkä tungetteleva, mutta voisiko tuo ilmiselvästikkin kovasti kaipaamanne mies kenties pohdiskella tahollaan teidän kahden tämän hetkistä tilannettanne, onko se ns. haastava tai monimutkainen? Ehkä hän otti ns. aikalisän, ja odottaa nyt vain tilanteen selkiytymistä..?


      • Anonyymi

        Kontrollin vieminen ja kontrollointi toisen turvapaikassa, epäoikeudenmukainen asioiden vääristely ihmisen selän takana, kun samaan aikaan IHMISELTÄ on riistetty ääni. Aiheuttaa vihantunteita uupuneella ihmiselle, joka ei pääse käsittelemään tapahtumia. Vaan sen sijaan joutuu SELVIYTYMÄÄN. Ei ole kyse hormoneista sadisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suokaa anteeksi neiti! Oletan... Vai rouvako olette? En näe sormustanne. Enkä nyt luonnollisestikkaan halua suinkaan olla vallan epäkohtelias enkä tungetteleva, mutta voisiko tuo ilmiselvästikkin kovasti kaipaamanne mies kenties pohdiskella tahollaan teidän kahden tämän hetkistä tilannettanne, onko se ns. haastava tai monimutkainen? Ehkä hän otti ns. aikalisän, ja odottaa nyt vain tilanteen selkiytymistä..?

        Eiks nää tilanteet oo täällä aina monimutkaisia? Mutta tuskin tästä on kyse. Minä olen varmaan monimutkainen ja mahdoton, kuten alempana kirjoitettiin. Mun pitää hyväksyä se, että en ole vastuussa hänen tunteistaan, mitä ne ikinä ovatkaan. Parhaani olen yrittänyt, mutta metsään meni.


    • Anonyymi

      Mä mitään kiukuttele. Poistun. Yritä ymmärtää jo.

    • Anonyymi

      Niin se korttitalo sortuu pikkuhiljaa.

    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi. Olet varmaan ihan kiva, mutta mahdoton.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe