Let me tell you something.

Anonyymi

Kuka helvetin idiootti on keksinyt, että ihmisten elämää pitäisi rajoittaa sairauksien pelossa.
- Tätä ei voi hyväksyä koskaan missään olosuhteissa! Vaikka olisi kuinka vaarallinen tauti liikkeellä, niin vastuu omasta elämästä kuuluu aina ihmiselle itselleen . Ne jotka haluavat eristäytyä ja suojautua voivat tehdä sen omalla päätöksellään omassa elämässään. Ei siihen tarvita hallinnollisia määräyksiä.

Sitäpaitsi..Jos meillä oikeasti olisi tappava virus liikkeellä, niin ihmiset eristäisivät ihan itse itsensä pyytämättä.. Jos siihen tarvitaan hallinnollisia määräyksiä, niin sen tiedätte, että silloin homma haisee.. Ihmiset ovat nähneet pandemiaa vain ja ainoastaan mediassa. Elämässä sitä ei ole näkynyt.

Mikäli sairaanhoidon resurssit ovat riittämättömät, niin silloin niitä on lisättävä.
Meidän kassatyttö on jakanut maailmalle kymmeniä miljardeja!!!! KYMMENIÄ MILJARDEJA LAHJAKSI ja tuhonnut Suomen talouden. Jo yhdellä miljardilla saa valtavasti työvoimaa, sekä ostettua vaikkapa kirurgisia toimenpiteitä yksityiseltä sektorilta ruuhkaa purkamaan.

Suomessa hallinto on vaihdettava....Näytöt on annettu. Näistä ihmisistä ei ole edustamaan kansaa, eikä johtamaan maata.

Wick.

7

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ausseissa, Jenkeissä, Kanadassa herätty, mutta Suomessahan siitä ei kerrota. 100 000 rekka menossa kahdesta suunnasta kohti Ottawaa. Huomenna pitäisi olla perillä. Jono 1000 km. Eipä näy Suomen uutisissa vaikka monia varmasti kiinnostaisi. Justin Trydeau juuri sopivasti ilmoitti altistuneensa koronalle ja tekee nyt töitä etänä. Olisihan hää ollut paskat housussa parlamenttitalolla jos olisi joutunut nokitusten rekkakuskin kanssa. V***u mikä vellihousu koko jätkä! Tiesittekö, että Kanadassa on annettu normikansalaisille valtuuden tutkia toisten koteja?

      Ausseissa 400 000 ihmistä kerrallaan yhdessä kaupungissa osoittamassa mieltään koronarajoituksia ja -rokotuksia vastaan. Ne joiden dronet olivat ilmassa kuvaamassa tätä ihmismassaa, dronet ammuttiin poliisien toimesta alas, jottei uutisiin pääse mitään vuotamaan. Pääsihän sitä. Sinun tulee ottaa kuva itsestäsi ja lähettää se viranomaiselle, jotka voivat todeta sinun olevan kotonasi. Jos autosi bongataan klo 18 jälkeen kaupungilta, tulee sanktioita.

    • Anonyymi

      Kyllä se talous on vaarassa, vaikka tauti olisi lievempikin kuin kuolema. Nyt on kokonaisia perheitä koronassa kotona, opettajat ja terveydestä huolehtivat sairaana, lopulta meille ei enää tule ulkomailta mitään tavaroita ainakaan ajallaan. jne. Sinun pitäisi lukea historiaa. Spitaaliset eristettiin saareen ja heille vietiin sinne vain ruokaa, Espanjan taudin raivotessa, joka nyt on nimella A-influenssa (kausi-influenssa H1N1), ihmisten elämää rajoitettiin , mutta tauti on saatu jo vuosia hallintaan rokotteilla. Rutto taas levisi laajalle ja samoin isorokko ja ihmiset eristettiin. Kun ei ole mitään muita keinoja ihmiset eristetään tavalla tai toisella. Koronaan ei tunnu rokotteet nyt purevan (vastoin oletuksia ja toiveita) kuin muutaman kuukauden , eikä sitäkään täysin ilman oireita, silloin jäljelle jää muut keinot kuten eristäminen ja suojautuminen. (autiolle saarelle se ei tule) Ei maailmassa ole pakko elää jatkuvasti niin "leveää" elämää, kun nykyihminen elää sivistysmaissa. Onko ihminen edes onnellinen jatkuvissa juhlissa ja katsomoissa istuessaan tai lentokoneessa matkalla etelän aurinkoon. Korona jättää pysyviä keuhkomuutoksia ja monenlaisia fyysisiä heikkouksia aikaisempaan olotilaan verrattuna. Ei yksin sairauspäiviä ja kuolemaa. Työkyvyttömyys lisääntyy ja varhaiseläkkeelle jääneiden määrä. kasvaa. Älykäs ihminen taas pystyy muuttumaan ja sopeutumaan tilanteen mukaan. Tulevaisuuden historiaa lukiessaan todennäköisesti ne ihmiset pitäävät meitä täysin älyttöminä päätöksien jatkuvien vaihtelujen suhteen verrattuna tilanteisiin. . Tilastojen valossa Eurooppa ja Amerikka hallitsee koronaan sairastuneiden ja kuolleiden tilastoja ylivoimaisesti. Afrikassa ja Aasiassa on sairastuneista vain pieni osa edellä mainittuihin verrattuna. Miksi ???

    • Anonyymi

      En tunne ketään jolla on ollut korona. Lehdissä kyllä on juttua koronapotilaista. Julkkiksia ja muita.

      • Anonyymi

        En tunne minäkään, ei puolisoni eivätkä 5 lastamme vaikka kouluissa juttelevat luokkatovereiden kanssa. Luokkatoveritkaan eivät tunne/tiedä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne minäkään, ei puolisoni eivätkä 5 lastamme vaikka kouluissa juttelevat luokkatovereiden kanssa. Luokkatoveritkaan eivät tunne/tiedä ketään.

        Ette ole tosissanne😅 missä tällainen lintukoto sijaitsee?? Yksin tällä hetkellä noin kymmenkunta tuttua ja pari kollegaa koronassa. Sentään aika lievillä oireilla, mutta joko lapsia tai 2-3 kertaa rokotettuja 🙏 Yksi rokottamaton kuusikymppinen tuttu sen sijaan pääsi hengityskoneesta loppuvuonna ja nyt keuhkokuumeessa.

        Tutulta kuoli koronan alkuvaiheessa ensin isä, ja sitten tämän puoliso. Ja hautajaisissa sai lla max 10 ihmistä. 😔

        Rokotuksista en ole kenenkään n. 300 ”somekaverin” tai muiden tuttujen kuullut saaneen vakavia oireita (vakavimmat 2 tapausta olleet muutaman päivän kuume ja yhden yön oksentelu), olen kartottanut tätä ärsyttävyyksiin asti ihmisiltä, koska olen itse saanut vakavia lääkeallergioita buranasta ja antibiootista (SJS). Täytyy aina joka lääkkeen/rokotteen kohdalla punnita tarkasti hyödyt ja haitat.
        2 rokotetta olen ottanut juurikin välttääkseni vakavan muodon, koska esim jälkitauteihin tarvittavat antibiootit pelottaa. Lievän ”läpäisyinfektion” sairastaminen ei sen sijaan pelota. Kolmannen rokotteen hyötyjä vielä punnitsen, kun kuitenkin nuori olen.

        No, jos korona jää jylläämään niin ehkä meidän on vain hyväksyttävä että eliniän odote tipahtaa etenkin jos ei voi ottaa rokotetta. Onneksi sentään se ei iske nuoriin kovin pahasti, tai sikiöihin kuten zikavirus, tai jää jylläämään (hope so) kuten HIV, herpes-virus tai vesirokko (vyöruusu) 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette ole tosissanne😅 missä tällainen lintukoto sijaitsee?? Yksin tällä hetkellä noin kymmenkunta tuttua ja pari kollegaa koronassa. Sentään aika lievillä oireilla, mutta joko lapsia tai 2-3 kertaa rokotettuja 🙏 Yksi rokottamaton kuusikymppinen tuttu sen sijaan pääsi hengityskoneesta loppuvuonna ja nyt keuhkokuumeessa.

        Tutulta kuoli koronan alkuvaiheessa ensin isä, ja sitten tämän puoliso. Ja hautajaisissa sai lla max 10 ihmistä. 😔

        Rokotuksista en ole kenenkään n. 300 ”somekaverin” tai muiden tuttujen kuullut saaneen vakavia oireita (vakavimmat 2 tapausta olleet muutaman päivän kuume ja yhden yön oksentelu), olen kartottanut tätä ärsyttävyyksiin asti ihmisiltä, koska olen itse saanut vakavia lääkeallergioita buranasta ja antibiootista (SJS). Täytyy aina joka lääkkeen/rokotteen kohdalla punnita tarkasti hyödyt ja haitat.
        2 rokotetta olen ottanut juurikin välttääkseni vakavan muodon, koska esim jälkitauteihin tarvittavat antibiootit pelottaa. Lievän ”läpäisyinfektion” sairastaminen ei sen sijaan pelota. Kolmannen rokotteen hyötyjä vielä punnitsen, kun kuitenkin nuori olen.

        No, jos korona jää jylläämään niin ehkä meidän on vain hyväksyttävä että eliniän odote tipahtaa etenkin jos ei voi ottaa rokotetta. Onneksi sentään se ei iske nuoriin kovin pahasti, tai sikiöihin kuten zikavirus, tai jää jylläämään (hope so) kuten HIV, herpes-virus tai vesirokko (vyöruusu) 🙏

        Ohoh...täytyy oikein ihmetellä.joku ei nyt puhu totta.mullakin on piikkiin kuollut pari sukulaista ja monilla on sydänoireiluja tullut .koronaan en ole kuullut kenenkään kuolevan.piikithän muutenkin tappaa nyt isolla kädellä nuoria urheilijoita.ja toisekseen espanjan tauti ei ollut influenssa vaan bakteeriperäinen keuhkokuume jonka sotilaat saivat aivokalvontulehdus rokotteesta..sen takia nuoria kuoli niin paljon.ja asialla oli rockefeller säätiö ja frederik gates...joku saattaa sukunimenkin tunnistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette ole tosissanne😅 missä tällainen lintukoto sijaitsee?? Yksin tällä hetkellä noin kymmenkunta tuttua ja pari kollegaa koronassa. Sentään aika lievillä oireilla, mutta joko lapsia tai 2-3 kertaa rokotettuja 🙏 Yksi rokottamaton kuusikymppinen tuttu sen sijaan pääsi hengityskoneesta loppuvuonna ja nyt keuhkokuumeessa.

        Tutulta kuoli koronan alkuvaiheessa ensin isä, ja sitten tämän puoliso. Ja hautajaisissa sai lla max 10 ihmistä. 😔

        Rokotuksista en ole kenenkään n. 300 ”somekaverin” tai muiden tuttujen kuullut saaneen vakavia oireita (vakavimmat 2 tapausta olleet muutaman päivän kuume ja yhden yön oksentelu), olen kartottanut tätä ärsyttävyyksiin asti ihmisiltä, koska olen itse saanut vakavia lääkeallergioita buranasta ja antibiootista (SJS). Täytyy aina joka lääkkeen/rokotteen kohdalla punnita tarkasti hyödyt ja haitat.
        2 rokotetta olen ottanut juurikin välttääkseni vakavan muodon, koska esim jälkitauteihin tarvittavat antibiootit pelottaa. Lievän ”läpäisyinfektion” sairastaminen ei sen sijaan pelota. Kolmannen rokotteen hyötyjä vielä punnitsen, kun kuitenkin nuori olen.

        No, jos korona jää jylläämään niin ehkä meidän on vain hyväksyttävä että eliniän odote tipahtaa etenkin jos ei voi ottaa rokotetta. Onneksi sentään se ei iske nuoriin kovin pahasti, tai sikiöihin kuten zikavirus, tai jää jylläämään (hope so) kuten HIV, herpes-virus tai vesirokko (vyöruusu) 🙏

        Niin ja vakava muoto puheethan kannattaa unohtaa ihan suosiolla.sille ei ole mitään totuudenpohjaa .se on ainoastaan mainospuhe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe