Olin meri biologin kanssa sniffaamassa laine laudalla ja tutkittiin saasteen laatua samalla näytteitä, kun tsunamin mukana rannalle tuli krotiileja.... meri geologi arveli että ne on kosto pattajan poikien synneistä kun mielessä ei ole kuin se yksi asia ja sekin yksi asia rahalla, kuinkas muuten? Sitten skeittaavat suomi baarissa ikean liha pullia ja ollaan olevinaan internet koviksia ja kehutaam vanhoilla isuzu pelleteillä miten on ajettu savossa sataa keskustassa käsi ulkona ikkunasta muka rennosti roikkuen kun siinä vitun pelletissä EI MENE IKKUNAT KIINNI OLLENKAAN!!!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Moi Pohjoisen Mies! Olin silloin samaan aikaan sneppaamassa suppo laudalla kansain välisen seurueen kanssa siinä lähistöllä ja näin tilanteen..... palmurotat villiintyivät ensimmäisenä ja purivat lapsia, jotka kompasteli paniikissa pakoon rannalla olevassa lasimurska jätteessä.... perässään oli lauma möhömahaisia saksalaisia pendoliineja....
Olin juuri aikeissa ostaa pilvenbiirtäjästä katto huoneistoa mutta kun katseltiin sitä touhua niin päätettiin siirtää meidän surue ihan muualla ja vähän äkkiä....
By NumBaII, 61v - Anonyymi
Pattayalta kuva tänään, kivat kelit ja leppoinen tunnelma.
https://imgbb.com/
Terkkuja Valtolle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547