Olin meri biologin kanssa sniffaamassa laine laudalla ja tutkittiin saasteen laatua samalla näytteitä, kun tsunamin mukana rannalle tuli krotiileja.... meri geologi arveli että ne on kosto pattajan poikien synneistä kun mielessä ei ole kuin se yksi asia ja sekin yksi asia rahalla, kuinkas muuten? Sitten skeittaavat suomi baarissa ikean liha pullia ja ollaan olevinaan internet koviksia ja kehutaam vanhoilla isuzu pelleteillä miten on ajettu savossa sataa keskustassa käsi ulkona ikkunasta muka rennosti roikkuen kun siinä vitun pelletissä EI MENE IKKUNAT KIINNI OLLENKAAN!!!
Pattayalla valtavia isoja ongelmia
3
123
Vastaukset
- Anonyymi
Moi Pohjoisen Mies! Olin silloin samaan aikaan sneppaamassa suppo laudalla kansain välisen seurueen kanssa siinä lähistöllä ja näin tilanteen..... palmurotat villiintyivät ensimmäisenä ja purivat lapsia, jotka kompasteli paniikissa pakoon rannalla olevassa lasimurska jätteessä.... perässään oli lauma möhömahaisia saksalaisia pendoliineja....
Olin juuri aikeissa ostaa pilvenbiirtäjästä katto huoneistoa mutta kun katseltiin sitä touhua niin päätettiin siirtää meidän surue ihan muualla ja vähän äkkiä....
By NumBaII, 61v - Anonyymi
Pattayalta kuva tänään, kivat kelit ja leppoinen tunnelma.
https://imgbb.com/
Terkkuja Valtolle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076