Topi Sukari myy loma-asuntoaan Espanjassa

Anonyymi

21

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko totta jotta Topi oli ennen sikalanpitäjä ja maskussa on aina ale, luin myös jostain jottei natjalla ole illunkarvojakaan, sanoivat Topin ottaneen puheeksi, mies näyttää sheivatulta kyllä.

    • Anonyymi

      Joku toinen kepulainen sen varmaan ostaa.

    • Anonyymi

      Niin ne toiset rypee rahassa vaan ei kuitenkaan ihan kaikki.

      • Anonyymi

        Aki ja Rita Manninen ostaa, kun kylpevät rahoissaan.


      • Anonyymi

        Raha ei selvästikään tee onnellisexi, vaan se että muut tietää jotta on hirveesti rahaa. Näillä julkuilla kaikilla ei ole rahaa vaan he saa sitä näkymisestä, elävät siitä jotta pylly näkyy, tänään julkut kertoo toimistaan lumisateessa illu valoisa oli hypännyt alasti lumipuuhin ja päivitti sen heti seuraajille ja lehtiin olisin halunnut nähdä valoisan illun kuvan mutta petyi tuhruiseen otokseen vapusta. Jos levittelee elonsa mediaa ja someen on ehkä vähän kipeä, mutta onneksi sitä saa vielä arvostella melko vapaasti, tosin kokoajan tiukkeneen sananvapaus...


    • Anonyymi

      Onkohan Martina ostamassa tämän liikuntakeskuksekseen? Siellä voisi salarakastella ja antaa haastatteluita.

      • Anonyymi

        Nyt olisi Martinalla tilaisuus, jota ei tarvitse miettiä kahta sekunttiakaan. Topi antaa alennusta , onhan Maskussa ainainen ALE kuten Martinallakin, mutta ei tietenkään Nadjan läsnäollessa.

        Thriathlonin harjoitus ja kuntokeidas by Martina / Spain....


    • Anonyymi

      Pakolaisille voi lahjoittaa, huume business on vallannut ☀️ rannikon!!😱😱

    • Anonyymi

      Sukarilla rahat loppu ja venäjän tuonti lähtee pian

    • Anonyymi

      Yksinäistähän siellä on lomailla vain vaimonsa kanssa suuressa talossa ilman ystäviä ja lapsia. Kulukustannukset suuressa autiossa talossa. Hyvä kun myyvät.

      • Anonyymi

        Kalliiksihan tuommoinen typykkä tulee, kun pappa tekee mitä vaan, ettei pimu haikaile nuorempia. Rahahan se taitaa kuitenkin olla se Topin valtti. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliiksihan tuommoinen typykkä tulee, kun pappa tekee mitä vaan, ettei pimu haikaile nuorempia. Rahahan se taitaa kuitenkin olla se Topin valtti. 😘

        Voi, voi näitä meidän papparessukoita!


      • Anonyymi

        Liikkuvaista väkeä.


    • Kirveksellä käynyt huvilan hinnassa "kymmenyspilkkuvirhe".

    • Anonyymi

      Tuossahan olisi nyt "rikkaalle" Martina Aitolehdelle tuhannen taalan paikka sijoittaa isoja tulojaan. Voisi sitten instassaan mainostaa, että ostaa töhäytin Sukarilta lomapaikan Epsanjasta :D

    • Anonyymi

      Jostain syystä Topi ei viihdy huvilallaan, pannaan vahinko kiertämään.

      • Anonyymi

        Voi Topi ressukkaa! Kohta käy kuin Kalle Tappiselle: "Poissa oli lompakko, ja myöskin tyttönen..." 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Topi ressukkaa! Kohta käy kuin Kalle Tappiselle: "Poissa oli lompakko, ja myöskin tyttönen..." 🙈

        Vautsi! Siinä olisi Martinalle oikea saalis! Mutta vahinko vaan, että siinä on myös kaltaisensa sivistymätön röyhkimys vastassa. Eikä samalla tavalla vedätettävissä kuin Stefan oli kymmenen vuotta sitten, eikä Topin lompsa ole varmaankaan yhtä leväällään. ;D


    • Anonyymi

      Mistä päin maailmaa ostaa seuraavaksi asunnon?

      • Anonyymi

        Ei kovin fiksua tuo omaisuuksillaan leveily!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin fiksua tuo omaisuuksillaan leveily!

        Topi onkin moukka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe