Liiveissä niin kiihoittavaa

Anonyymi

Laitoin juuri uudet liivit päälläni, tuntuu kiihoittavalle..

Tykkäätkö käyttää myös liivejä tai muita ihania naisten alusasuja?

26

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkin oon pelle ja käytän paljon naisten vaatteita....oon siis tyttöpelle😛

    • Anonyymi

      Pukeudun kanssa naisen vaatteisiin ja miehet kiinnostaa. Fantsuissa ei ole enää hetero seksiä ollenkaan. Pystyisikö nainen parantamaan mut? Olen seurustellutkin naisten kanssa mutta seksi ei ole onnistunut oikein kunnolla koskaan. Vaikka nainen josta tykkään hirmuisesti oikeasti olisi jalat levällään ja saisin panna paljaallakin.

      En saa seisomaan kuin ajattelemalla jotain kinky juttuja tai miehiä. Voisiko ihastus ja rakkaus naiseen parantaa mut? Yksi nainen sanoi kerran olevansa väärä nainen mulle mutta jos vika onkin etten ole hetero. Jos olenkin vain naisen rakkauden puutteessa ja sen löytäessä en haluaisi muuta kuin rakastajatartani.

    • Anonyymi

      No todellakin tykkään, mukava käydä ostoksilla ja saa laittaa kiihoittavia asuja
      näin iltaisin päälle.
      Onko muita tyttöilijöitä liikkeellä?

      • Anonyymi

        Marketistako vai liiviliikkeestäkö ostat?
        Sovitatko vai ostatko "tyttöystävälle"?


    • Anonyymi

      Tykkään.. lainasin juuri myös vaimoni liivejä, kiihoittaa päällä ihanasti.
      Nännit kovana liiveissä, ihana hieroa nipukoita.
      Kohta täytyy laittaa myös sukkahousut jalkaan, ne saa kullini kiimaan..
      kostuu nesteistä märkänä ja kulli tykkää kun sukkikset hieroo kulliani.

      • Anonyymi

        Tietääkö vaimo?


    • Anonyymi

      Liivit tuntuu hyvälle päällä.
      Joskus jopa ulos liiveissä siten, että niissä silikonirinnat ja siten ihan oikea näköiset. Mietin aina, huomaako joku.

      Support sukkahousut hyvät, kun ovat tiukat.

      • Anonyymi

        Aika rohkeaa.!


      • Anonyymi

        Sukkahousut ovat ihania, kun satiini hyväilee seisovaa kyrpää tiukassa otteessa. Haluatko tästä kuviani?


    • Anonyymi

      Tänään tyttöily ilta,stayupia,minihametta,liivit täytteillä ja tietenkin korkkarit jalkaan.
      Asun kruunaa näyttävät korvikset...

      • Anonyymi

        Minkä kokoiset täytteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoiset täytteet?

        Mustat pisikuvioidut melko pienillä silikoni täytteillä,muistaakseni 300g.
        Cd sissy 58.


      • Ilta voi alkaa,jalassa aivan upeat uudet stayupit,mustat korkkarit ja hiaton mekko,alla liivit täyteillä.


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Ilta voi alkaa,jalassa aivan upeat uudet stayupit,mustat korkkarit ja hiaton mekko,alla liivit täyteillä.

        Sama täällä asuissa ja korkkareissa..kyrpä tanassa..onks siellä kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä asuissa ja korkkareissa..kyrpä tanassa..onks siellä kanssa?

        Kovaa kullia hyväilen,jus kattelin cd seksiä netistä...


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Kovaa kullia hyväilen,jus kattelin cd seksiä netistä...

        Samoilla mennään..millaset sun korkkarit,kunnon piikkarit? Mulla mustat avokkaat,perus piikkarit ketju nilkassa Zalandosta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla mennään..millaset sun korkkarit,kunnon piikkarit? Mulla mustat avokkaat,perus piikkarit ketju nilkassa Zalandosta...

        Mustat avokkaat 10cm piikki korot,ostettu Berlliinistä.
        Noi sun kuulostaa kauniilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla mennään..millaset sun korkkarit,kunnon piikkarit? Mulla mustat avokkaat,perus piikkarit ketju nilkassa Zalandosta...

        Mitä sulla päällä muuta, mä yleensä mustissa?


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Mustat avokkaat 10cm piikki korot,ostettu Berlliinistä.
        Noi sun kuulostaa kauniilta.

        Oon tykännyt ;)..korko 11cm takaa ja pyöreä 7mm halkaisija..korot tarvis maalata ku oon käyttänyt ulkona...kivoilta nuo sun kanssa kuullostaa ;)!


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Mitä sulla päällä muuta, mä yleensä mustissa?

        Sama mulla,mustaa lähes kaikki..jotain nailoneita punasena ja perusruskeina,asut mustaa


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Mitä sulla päällä muuta, mä yleensä mustissa?

        Saisko yhteyden jotenkin suoraan?


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Kovaa kullia hyväilen,jus kattelin cd seksiä netistä...

        Pestessä pyykkiä pulsaatoripesukoneella puen päälle kosteat rintsikat jos pyykissä mukana.Hieron sitten kalua kosteilla naisten pikkareilla.Tuntuu mukavalta.


      • Anonyymi
        Cdsissy58 kirjoitti:

        Kovaa kullia hyväilen,jus kattelin cd seksiä netistä...

        Pestessä pyykkiä vanhalla pulsaatoripesukoneella puen kosteat rintsikat päälle (jos pyykissä on ) Hieron kosteilla pikkareilla kaluani pyykin pyrintää katsellessa. Tuntuu mukavalta.


    • Anonyymi

      Millaisia liivejä käytät?

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt naisten vaatteita jo 11-12 vuotiaasta alkaen. Siitä tuli elämäntapa ja on yhtä ihanaa, nyt kuin silloin nuorenakin.

    Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe