Laitoin juuri uudet liivit päälläni, tuntuu kiihoittavalle..
Tykkäätkö käyttää myös liivejä tai muita ihania naisten alusasuja?
Liiveissä niin kiihoittavaa
26
788
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin oon pelle ja käytän paljon naisten vaatteita....oon siis tyttöpelle😛
- Anonyymi
Pukeudun kanssa naisen vaatteisiin ja miehet kiinnostaa. Fantsuissa ei ole enää hetero seksiä ollenkaan. Pystyisikö nainen parantamaan mut? Olen seurustellutkin naisten kanssa mutta seksi ei ole onnistunut oikein kunnolla koskaan. Vaikka nainen josta tykkään hirmuisesti oikeasti olisi jalat levällään ja saisin panna paljaallakin.
En saa seisomaan kuin ajattelemalla jotain kinky juttuja tai miehiä. Voisiko ihastus ja rakkaus naiseen parantaa mut? Yksi nainen sanoi kerran olevansa väärä nainen mulle mutta jos vika onkin etten ole hetero. Jos olenkin vain naisen rakkauden puutteessa ja sen löytäessä en haluaisi muuta kuin rakastajatartani. - Anonyymi
No todellakin tykkään, mukava käydä ostoksilla ja saa laittaa kiihoittavia asuja
näin iltaisin päälle.
Onko muita tyttöilijöitä liikkeellä?- Anonyymi
Marketistako vai liiviliikkeestäkö ostat?
Sovitatko vai ostatko "tyttöystävälle"?
- Anonyymi
Tykkään.. lainasin juuri myös vaimoni liivejä, kiihoittaa päällä ihanasti.
Nännit kovana liiveissä, ihana hieroa nipukoita.
Kohta täytyy laittaa myös sukkahousut jalkaan, ne saa kullini kiimaan..
kostuu nesteistä märkänä ja kulli tykkää kun sukkikset hieroo kulliani.- Anonyymi
Tietääkö vaimo?
- Anonyymi
Liivit tuntuu hyvälle päällä.
Joskus jopa ulos liiveissä siten, että niissä silikonirinnat ja siten ihan oikea näköiset. Mietin aina, huomaako joku.
Support sukkahousut hyvät, kun ovat tiukat.- Anonyymi
Aika rohkeaa.!
- Anonyymi
Sukkahousut ovat ihania, kun satiini hyväilee seisovaa kyrpää tiukassa otteessa. Haluatko tästä kuviani?
- Anonyymi
Tänään tyttöily ilta,stayupia,minihametta,liivit täytteillä ja tietenkin korkkarit jalkaan.
Asun kruunaa näyttävät korvikset...- Anonyymi
Minkä kokoiset täytteet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kokoiset täytteet?
Mustat pisikuvioidut melko pienillä silikoni täytteillä,muistaakseni 300g.
Cd sissy 58. Ilta voi alkaa,jalassa aivan upeat uudet stayupit,mustat korkkarit ja hiaton mekko,alla liivit täyteillä.
- Anonyymi
Cdsissy58 kirjoitti:
Ilta voi alkaa,jalassa aivan upeat uudet stayupit,mustat korkkarit ja hiaton mekko,alla liivit täyteillä.
Sama täällä asuissa ja korkkareissa..kyrpä tanassa..onks siellä kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä asuissa ja korkkareissa..kyrpä tanassa..onks siellä kanssa?
Kovaa kullia hyväilen,jus kattelin cd seksiä netistä...
- Anonyymi
Cdsissy58 kirjoitti:
Samoilla mennään..millaset sun korkkarit,kunnon piikkarit? Mulla mustat avokkaat,perus piikkarit ketju nilkassa Zalandosta...
Anonyymi kirjoitti:
Samoilla mennään..millaset sun korkkarit,kunnon piikkarit? Mulla mustat avokkaat,perus piikkarit ketju nilkassa Zalandosta...
Mustat avokkaat 10cm piikki korot,ostettu Berlliinistä.
Noi sun kuulostaa kauniilta.Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulla päällä muuta, mä yleensä mustissa?
- Anonyymi
Cdsissy58 kirjoitti:
Mustat avokkaat 10cm piikki korot,ostettu Berlliinistä.
Noi sun kuulostaa kauniilta.Oon tykännyt ;)..korko 11cm takaa ja pyöreä 7mm halkaisija..korot tarvis maalata ku oon käyttänyt ulkona...kivoilta nuo sun kanssa kuullostaa ;)!
- Anonyymi
Cdsissy58 kirjoitti:
Sama mulla,mustaa lähes kaikki..jotain nailoneita punasena ja perusruskeina,asut mustaa
- Anonyymi
Cdsissy58 kirjoitti:
Saisko yhteyden jotenkin suoraan?
- Anonyymi
Cdsissy58 kirjoitti:
Pestessä pyykkiä pulsaatoripesukoneella puen päälle kosteat rintsikat jos pyykissä mukana.Hieron sitten kalua kosteilla naisten pikkareilla.Tuntuu mukavalta.
- Anonyymi
Cdsissy58 kirjoitti:
Pestessä pyykkiä vanhalla pulsaatoripesukoneella puen kosteat rintsikat päälle (jos pyykissä on ) Hieron kosteilla pikkareilla kaluani pyykin pyrintää katsellessa. Tuntuu mukavalta.
- Anonyymi
Millaisia liivejä käytät?
- Anonyymi
Olen käyttänyt naisten vaatteita jo 11-12 vuotiaasta alkaen. Siitä tuli elämäntapa ja on yhtä ihanaa, nyt kuin silloin nuorenakin.
Ketjusta on poistettu 94 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800