sotatarvikkeet myy?
rakennustarvikkeet myy?
tulikivi nousee?
Mitä mahdollinen sota tekee kursseille?
14
761
Vastaukset
- Anonyymi
kamux laskee?
kuka autoja ostaa jos paukkuu?- Anonyymi
Valtio ostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtio ostaa
vwskodia jotka hajoaa itekseen
- Anonyymi
Ruoka eli ravinto loppuu ensin ja sitten vasta nousee pörssi osakkeet, nälkäisenä on ikävä riutua??🤭🤭
- Anonyymi
Jollakin se ruoka täytyy kypsyttää ja takka on ainut ilman sähköä toimiva ruoanvalmistusväline sisätiloissa.
- Anonyymi
Energian hinta nousee, vaikuttaa kaikille. Toimintarajoitukset ja talouspakotteet iskevät moniin yrityksiin, joilla on mitään yhteistyötä, hankintaa tai myyntiä itään päin.
- Anonyymi
Nikkelin hinta nousee, kun kuulat suhaa.
- Anonyymi
Persettä saa pyyhkiä osakkeilla ja talletuksilla
- Anonyymi
valtio maantasalle niin rakennustarvikkeita menee kaupaksi
- Anonyymi
mikä osake sijoittaa sotatarvikkeisiin?
- Anonyymi
Hajautus, hajautus, hajautus... Pikavoittojen yrittäminen on tyhmää, ellei sitä tee työkseen.
- Anonyymi
Jos/kun Venäjä hyökkää Ukrainaan niin tuleeko Keskon, Fortumin ja Upm:n osake nousemaan räjähdysmäisesti?
- Anonyymi
Ainakin tippuneet todella paljon, mutta mitkä ovat tulevaisuutta ajatellen ostolappuja, siinä on tietäjille tilaus.
- Anonyymi
Nikkelin hinta noussut 60 % , kuten aiemmin ennustin : lentää kuulaa alvariinsa ilmassa.
Lyijyluodit saastuttaa luontoa, nääs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751