Synninpoispanon parastaennen päiväys?

Velluilla synninpoispano näyttää olevan nopeasti pilaantuva tuoretuote. Ja täysin epäraamatullista taikauskoa jolla häväistään Kristus.

Oikeasti kysymyksessä on pakkoneuroosi niminen mielenterveyden häiriö, alaotsikolla puhtausneuroosi.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2003/09/09/pakkoneuroosi-voi-tuhota-koko-elaman

Mielestäni kysymyksessä on myös riivaustila, jolla paholainen pilkkaa Jeesusta.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hebr
      10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä

      • Anonyymi

        Mene sinäkin Saalemi ry:lle seuroihin.
        Katsokaa sitä kaivoa mistä te kaivetut olette sitä kalliota mistä te lohaistut olette.
        Jumalalle ei ole mikään mahdotonta, tämäkin raamatun kohta voi toteutua kohdallasi.

        Inhimillisesti ajatellen näyttää, että olet eksynyt elävästä Jumalasta kauas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinäkin Saalemi ry:lle seuroihin.
        Katsokaa sitä kaivoa mistä te kaivetut olette sitä kalliota mistä te lohaistut olette.
        Jumalalle ei ole mikään mahdotonta, tämäkin raamatun kohta voi toteutua kohdallasi.

        Inhimillisesti ajatellen näyttää, että olet eksynyt elävästä Jumalasta kauas.

        Voi voi ja voi, ystävällisesti kiitän kutsusta mutta . .

        Oireellista on, että kirjoitat Jumalasta kun pitäisi kirjoittaa Jeesuksesta, sillä muuta nimeä ei taivaankannen alla ole jossa olisi pelastus!

        Olet kuitenkin vilpitön tyrkyttäessäsi harhaasi minulle muka totuutena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinäkin Saalemi ry:lle seuroihin.
        Katsokaa sitä kaivoa mistä te kaivetut olette sitä kalliota mistä te lohaistut olette.
        Jumalalle ei ole mikään mahdotonta, tämäkin raamatun kohta voi toteutua kohdallasi.

        Inhimillisesti ajatellen näyttää, että olet eksynyt elävästä Jumalasta kauas.

        Pitäisiköhän sinun sitten ajatella epäinhimillisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinäkin Saalemi ry:lle seuroihin.
        Katsokaa sitä kaivoa mistä te kaivetut olette sitä kalliota mistä te lohaistut olette.
        Jumalalle ei ole mikään mahdotonta, tämäkin raamatun kohta voi toteutua kohdallasi.

        Inhimillisesti ajatellen näyttää, että olet eksynyt elävästä Jumalasta kauas.

        Mistä se sitten on kotoisin Raamatusta, Pane paikka näkyviin?


    • Nimimerkki pinnasänky muistuttaa aina Raamatun perusteella ,että synnillä on aina nimi.

      Olisi kohtuullista että kädenheiluttaja kertoisi aina nimeltä, minkä synnin haluaa pois panna.

      Suurin osa synneistä on kuitenkin SRK,n höpösynyilistalla heillä.

      • Anonyymi

        Saalemi, onko sellainen mahdollisuus että olet paatunut ja siten et tunne syntisyyttäsi.
        Olet sen rikkaan nuorukaisen kaltainen, joka tuli esittelemään erinomaisuuttaan Jeesukselle.

        Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.


      • Anonyymi

        Teillä on pinnasängyn kanssa hämmästyttävän samanlainen tapa kirjoittaa. Samanlaiset fiksaatiot ja höpinät.


      • Anonyymi

        Sinua on hyvä muistuttaa, että olet demonipesä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on pinnasängyn kanssa hämmästyttävän samanlainen tapa kirjoittaa. Samanlaiset fiksaatiot ja höpinät.

        Voe hyvät hyssyrät sentään. Olisi todella OUTOA jos minun ja pinnasängyn opetukset eroaisivat toisistaan. Meille on Jeesus Herra ja Raamattu ylin auktoriteetti ohi ihmisoppien!
        Joilla on Rakkaus Totuuteen, ei pitäisikään näyttää keskenään eripuraisilta!

        Pinnasänky on todella perusteellisesti selvittänyt Raamatun totuuksia. Vielä tulette ivanne ja pilkkanne takaisin saamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on pinnasängyn kanssa hämmästyttävän samanlainen tapa kirjoittaa. Samanlaiset fiksaatiot ja höpinät.

        Yhäkö joku väittää että minä olisin pinnasängyn alter ego?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saalemi, onko sellainen mahdollisuus että olet paatunut ja siten et tunne syntisyyttäsi.
        Olet sen rikkaan nuorukaisen kaltainen, joka tuli esittelemään erinomaisuuttaan Jeesukselle.

        Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.

        Annan arvoa asialliselle huomautuksellesi ja vastaan:

        1Timoteuksen kirje:
        1:15 Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.

        Minä en voi omilla teoillani syntiäni pois ottaa. Jeesus kantoi syntivelkani ristille ja kuoli syntieni vuoksi. Minä murhasin synneilläni Jeesuksen!

        Kerskaisinko sillä? Pois se minusta. Jeesuksen kuolema murehduttaa syvästi minua ja nöyränä syntisenä luotan Hänen armoonsa, JOKA TULEE USKOSTA HÄNEEN!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saalemi, onko sellainen mahdollisuus että olet paatunut ja siten et tunne syntisyyttäsi.
        Olet sen rikkaan nuorukaisen kaltainen, joka tuli esittelemään erinomaisuuttaan Jeesukselle.

        Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saalemi, onko sellainen mahdollisuus että olet paatunut ja siten et tunne syntisyyttäsi.
        Olet sen rikkaan nuorukaisen kaltainen, joka tuli esittelemään erinomaisuuttaan Jeesukselle.

        Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.

        Tämä oli arvokas kysymys ja siksi vielä palaan kommentoimaan sitä.

        Vellujen synnin poispanoautomaatti nimenomaan tekee ihmisen paatuneeksi. Kun hän kuvittelee olevansa synnitön, niin se onnellisuuden tunne onkin syvintä paatumusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua on hyvä muistuttaa, että olet demonipesä.

        <3 Otan tuon jo Rakkauden tunnustuksena :-)

        Huom! Olen varattu :-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on pinnasängyn kanssa hämmästyttävän samanlainen tapa kirjoittaa. Samanlaiset fiksaatiot ja höpinät.

        Niin varmaan onkin. Maailmassa on toista miljardia Jeesuksen seuraajia, ja se jo kertoo, että ollaan oikeassa.
        Miten 30 tuhatta jäsenmaksun maksajaa ei pääse siihen?
        Jeesus on kaikkivaltias, yksi ja sama kaikille, ketkä Hänet tunnistaa Luvatuksi Messiaaksi.
        Tulkaa perässä, tekemällä parannus, kuten Paavali teki Teokratiasta Jeesukseen ja löysi iankaikkisuuden Herrassa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Niin varmaan onkin. Maailmassa on toista miljardia Jeesuksen seuraajia, ja se jo kertoo, että ollaan oikeassa.
        Miten 30 tuhatta jäsenmaksun maksajaa ei pääse siihen?
        Jeesus on kaikkivaltias, yksi ja sama kaikille, ketkä Hänet tunnistaa Luvatuksi Messiaaksi.
        Tulkaa perässä, tekemällä parannus, kuten Paavali teki Teokratiasta Jeesukseen ja löysi iankaikkisuuden Herrassa.

        Sinun parannuksen hedelmät ovat mätiä.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Niin varmaan onkin. Maailmassa on toista miljardia Jeesuksen seuraajia, ja se jo kertoo, että ollaan oikeassa.
        Miten 30 tuhatta jäsenmaksun maksajaa ei pääse siihen?
        Jeesus on kaikkivaltias, yksi ja sama kaikille, ketkä Hänet tunnistaa Luvatuksi Messiaaksi.
        Tulkaa perässä, tekemällä parannus, kuten Paavali teki Teokratiasta Jeesukseen ja löysi iankaikkisuuden Herrassa.

        Mutta minä en saa sieltä taivaallista mannaa, Jumalan valtakunnasta kuuluu Hyvän Paimenen ääni poikani ja tyttäreni ole hyvässä turvassa sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi.

        Paavali kirjoitti, en minä häpeä evankeliumia sillä se on Jumalan voima itsekullekin sen uskovalle autuuteksi.
        Synti aina tarttuu ja tekee matkan hitaaksi sen tähden pankaa pois shnti jakuorma .........
        Sontatunkion päältä ei jaksa uskoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun parannuksen hedelmät ovat mätiä.

        Niin.
        Tapahtuma, parannus on mielenmuutos, kuten Paavalilla Teokratiasta (VL/ JT;t) Jeesukseen, joka on heidän mielestä mätä kala.
        Joskus se totuus teissäkin tulee omasta suusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä en saa sieltä taivaallista mannaa, Jumalan valtakunnasta kuuluu Hyvän Paimenen ääni poikani ja tyttäreni ole hyvässä turvassa sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi.

        Paavali kirjoitti, en minä häpeä evankeliumia sillä se on Jumalan voima itsekullekin sen uskovalle autuuteksi.
        Synti aina tarttuu ja tekee matkan hitaaksi sen tähden pankaa pois shnti jakuorma .........
        Sontatunkion päältä ei jaksa uskoa.

        Missä pani noin?
        Toisaalta, eikö ihmis- uskoisen ole vaikeaa lausua Jeesuksen nimi?
        Jumalan Valtakunnassa kuuluu kaikkien ääni, kun se tulee Israeliin, Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

        Siellä on kaikilla ylistys ja sinne pääsee VAIN Jeesuksen omat, ei muiden omat.

        22 Temppeliä en kaupungissa nähnyt, sillä sen temppelinä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, hän ja Karitsa.
        23 Kaupunki ei myöskään tarvitse valokseen aurinkoa eikä kuuta, sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppuna on Karitsa.
        24 Kansat kulkevat sen valossa, ja maailman kuninkaat tuovat sinne mahtinsa kaiken loiston.
        25 Sen portteja ei suljeta päiväsaikaan, ja yötä siellä ei olekaan.
        26 Kaikki kansojen kalleudet ja ihanuudet tuodaan sinne.
        27 Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan

        Siellä ei ole "hyviä paimenia", sillä kaikki ovat hyvä ja Pyhiä.

        Jatkan Ilm 22; joka on Teille omistettu. 8 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: JOS JOKU PANEE NIIHIN JOTAIN LISÄÄ, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.
        20 Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!
        21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa.

        Näin Kristityillä, kannattaa miettiä tarkasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä en saa sieltä taivaallista mannaa, Jumalan valtakunnasta kuuluu Hyvän Paimenen ääni poikani ja tyttäreni ole hyvässä turvassa sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi.

        Paavali kirjoitti, en minä häpeä evankeliumia sillä se on Jumalan voima itsekullekin sen uskovalle autuuteksi.
        Synti aina tarttuu ja tekee matkan hitaaksi sen tähden pankaa pois shnti jakuorma .........
        Sontatunkion päältä ei jaksa uskoa.

        Mikä merkitys sinulle on Jeesuksen ristinkuolemalla, jos mielestäsi vain velluseuroissa saa synnit anteeksi?


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Mikä merkitys sinulle on Jeesuksen ristinkuolemalla, jos mielestäsi vain velluseuroissa saa synnit anteeksi?

        En saanut vastausta?


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Yhäkö joku väittää että minä olisin pinnasängyn alter ego?

        Siis tuo nimenomaan tarkoitti sitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuo nimenomaan tarkoitti sitä!

        Teillä Kempeleessä ilmeisesti vaalitaan illuusiota, että pinna olisi joku yksinäinen susi.
        Pakko herättää teidät todellisuuteen: Minun ja pinnan lailla Raamattua tutkivia ja kunnioittavia ihmisiä, on maailmassa satoja miljoonia.Montax teittii olikaan?


    • Anonyymi

      Parasta ennen Kristusta.

    • Anonyymi

      The evil live in Kivihajunraitti To Oulu.

    • Anonyymi

      Tämä aihe jäi huomiotta. Vl,t eivät ilmeisesti katsoneet tätä. .

    • Anonyymi

      Voiko ne synnit uskoa anteeksi lukemalla jotakin 100 vuotta vanhaa Päivämies- lehteä?
      Vai pitääkö se synninpäästö saada livenä esm. nettiseuroja kuuntelemalla?
      Kelpaako 50 vuotta vanhojjen seurapuheiden kuuntelu ja sielöä saarnattu evankeljumi, vai onko se synninpäästö jo vanhentunut eli hapantunut?

      • Anonyymi

        Olavi ilmoitti ettei kirjoitettu synninpääxtö ole pätevä.


      • Hyvä ja oivaltava kysymys. Jos vl-taikausko näkökulmasta asiaa katsotaan, niin aivan varmasti 'elintarvike' on pilaantunut. Olavi Voittonen julkaisi reilut kymmenkunta vuotta sitten että vain korvin kuultu synninpäästö on pätevä. Miten kävi esim niille lukuisille kaatuneille sotilaille jotka saivat synninpäästönsä kirjeitse?

        Oikea synninpäästö, jonka Jeesus teki verellään, kuollessaan ristillä, ei vanhene koskaan.
        Uudessa Liitossa on Jeesuksen veri sinettinä, ettei se muutu eikä poistu.

        Jes. 54:10 Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Ps. 146:6 häneen, joka on tehnyt taivaan ja maan, meren ja kaiken, mitä niissä on, joka pysyy uskollisena iankaikkisesti,
        Matt. 24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe