Miten rokottamattomien talous kestää, kun työt loppuu?

Anonyymi

Yhteiskunnan tuet on tosi pieniä jos asuntolainaa yms isompia menoja.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säästöt, toinen työ, puoliso, turhan tavaran myynti... Vai oletatko, että kaikki piikittömät on yksinäisiä, köyhiä ja laiskoja? Mut ei tässä kauaa mene, kun hoitajat käsketään takaisin töihin. Hoitajapula on jo nyt niin radikaali, ettei työnantajalla ole varaa päästää yksiäkään käsipareja pois. Se on taas toinen juttu, kuinka moni "pois potkituista" suostuu palaamaan tän kyykytyyksen jälkeen.

      • Anonyymi

        totta töriset.... nyt nähdään kun terveydenhoitoala on vielä enemmän kusessa jonku uuden lain myötä. Kohta repee kaikki !!! kun nytkin on kuulemma hoitajajengi kusessa ympäri suomen


    • Anonyymi

      Hyvin menee! 👌

    • Anonyymi

      Sehän on täysin oma valinta, jos et ota rokotetta. Voit etsiä töitä muilta aloilta, koska et usko lääketieteeseen, niin et ole tosiaankaan sopiva alan töihin. Muutama hauska fakta asiasta, koulutus vaikuttaa rokotuskattavuuteen terveydenhuollon henkilöstössä. Tutkijat täysin rokotettuja, lääkärit lähes täysin, sairaanhoitajat 95%:sti, lähihoitajat ainoastaan 70%:sti. Lähihoitajien huono rokotekattavuus pitkälti perustuu maahanmuuttotaustaisten hoitajien rokotevastaisuuteen, mikä johtaa erikoiseen tulokseen, kerrankin perussuomalaiset pitävät maahanmuuttajataustaisia fiksuimpina kuin Suomalaisia.

      • Anonyymi

        Älkää viitsikö hokea tuota samaa kulunutta pa..aa. Pakkorokotus ei ole ok missään kohtaa. Onneks sentään on vielä tolkun ihmisiä, jotka ei suostu tähän joukkokusetukseen.


    • Anonyymi

      Rokottamattomuus on valinta. Valinnoilla on aina maksulappunsa. Roketettukin teki oman valintansa, Ei suinkaan kaikki rokottamattomat ole asuntovelallisia. Kysymyksen asettelu on outo.

      • Anonyymi

        Mistä luit, että kaikki rokottamattomat olisivat asuntovelallisia?

        Eivät ole, mutta JOS on, hakalaa tulee ilman ansiotuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä luit, että kaikki rokottamattomat olisivat asuntovelallisia?

        Eivät ole, mutta JOS on, hakalaa tulee ilman ansiotuloja.

        Sitten pitää vaihtaa muuhun duuniin. Vaikka raksalle siivoomaan ja tiiliä kantamaan.


    • Anonyymi

      Rokottamattomilla on omat syynsä olla ottamatta rokotetta. Ne voi olla terveydelliset tai jotain muuta. Joka tapauksessa sekä rokottamaton, että rokotettu tartuttaa tautia ja voi saada itse tartunnan. Kaikki hoitajat käyttävät työssä maskia joka suojaa hoitajia ja potilaita. Rokote suojaa hoitajaa, että sairastuessaan koronaan, sairastaisi taudin lievemmin. Tällä tiedolla yhtälailla joka ammatissa pitäisi olla rokotepakko tasapuolisuuden vuoksi. Ihan naurettavia kommentit tyyliin minua ei rokottamaton hoitaja hoida, niin miksi ei?

      • Anonyymi

        rokotetut tartuttavat tautia eteenpäin kuitenkin vähemmän kuin rokottamattomat.


    • Anonyymi

      Samoin huumeidenkäyttö kiellettävä täysin ja viinanotto sillä ne vahingoittavat yhteiskuntaa ihan samoin periaattein. Olemme aika hankalan edessä sillä kielletäänkö sananvapauskin. Samoin periaattein voidaan kieltää ulkommanreissutkin sillä emme voi hyväksyä virusten hakureissuja. Kannatan koronarokotteen ottoa ja olen ottanut kaikki kolme piikkiä. Pakkoa ei vain voida hyväksyä millään oikeudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe