Hei, mikä mättää kun en saa asennettua uutta sovellusta Google play:stä puhelimeeni ( Huaway), OP-mobiili sovellus aloittaa kyllä asennuksen, mutta siihen se jää pyörimään vaikka aamuun asti jos ei peruuta asennusta ei fifin kanssa tai ilman, verkkoa kyllä on täydet palkit? eikä mitkään muutkaan sovellukset asennu, vaikka ennen olen saanut siihen kaikki tarvittavani asennettua, niin ja olen tehnyt kaikki päivityksetkin, että ei pitäisi niissäkään puutteita olla,Entinen Op oli vanhentunut ja pitäisi saada uudistunut OP-mobiili saada toimivaksi. Kiitos jos viitsitte jeesii tällästä "ikäneitoo".
sovellukset
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjennä Play kaupan välimuisti sovellusten asetuksista niin pitäisi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302612- 111292
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361027- 45922
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44740
- 44726
- 46666