Miksi tuhosit rakkautemme?

Anonyymi

On vaikea ymmärtää miksi sinä pilasit rakkautemme.
Väitit rakastavasi minua mutta petit luottamustani toistuvasti monilla erilaisilla tavoilla.
Käytit minuun henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
Aina rakkauttasi vannoit ja kuitenkin selän takana toimit ja olit epärehellinen minulle aina uudelleen.
Meillä oli suuri rakkaus ja välillämme kipinä oli niin uskomaton.
Kuinka paljon voikin olla kahdella ihmisellä vetovoimaa, niin suurta.

Kuoletit itse minulta minun aidon syvällisen rakkauteni sinuun kun aloit toimia hyvin hyvin epämääräisesti.
Tuntui kuin olisit minuun purkanut koko elämäsi pahat kokemukset mitä sinulla oli ollut ennen kuin sielumme kohtasivat.
Haavoitit minua ja minun naiseuttani puolisonasi uskomattomilla tavoilla.

Haluan vielä uskoa että on olemassa aidosti rakastavia miehiä,jotka eivät petä millään tavalla jne.
Sinä ajattelit lopulta vain itseäsi,aina ja joka ikisessä asiassa ja se näkyi,kuului ja tuntui.
Et koskaan ottanut vastuuta sinun väärin käytöksistä minua kohtaan,aina väheksyit ja yritit"hiljentää" minut kun yritin puhua kuinka minuun oli sattunut sinun tekemät kamalat asiat ym.
Usein aloit syyttää minua kohtuuttomasti.
Narsistit ja epävakaat ihmiset vain ja ainoastaan toimivat niinkuin sinä toimit.
Olet vaarallinen mies kaikille naisille,sinä käytät sumelematta hyväksi kaikkia ja kaikkea.

Enään en kestänyt vuosia jatkunutta toimintaasi ja järkeni sanoi että nyt riitti ja otin eron sinusta.
Sinä saat nyt jälleen olla yksin ja rauhassa elää yksin itsellesi.
Kukaan tervejärkinen nainen ei tule kestämään pidempään sinun kanssasi,sen opin kun olit onnistunut alistamaan ja hyväksi käyttämään minun hyvyyteni,uskollisuuteni, rakkauteni, kaiken.

Kaikesta huolimatta,hyvää loppu elämää ja toivottavasti joskus paranet sairauksistasi mitä ikinä sinulla sitten onkaan.

15

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tuo syyttely on? Katso joskus peiliisi myös.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut ihan vastaavanlainen suhde.
      Hyvä että uskalsit tehdä eron ennenkuin olisi käynyt mahdollisesti vieläkin huonommin 👍
      Voimia ja tsemppiä,nuo tuollaiset miehet ovat kyllä todella petollisia ja etsivät syyn usein muista ja oikeuttavat jopa fyysisen väkivallan teon jollain keinolla 😤

    • Anonyymi

      Hän ei ole h.uora kuin moni muu

    • Anonyymi

      🙂🙂💕🥺💕🐣🐤🐥🦢🥺💞💞🥺💖

    • Anonyymi

      Hieno vuodatus satusedältä. Tai ei siis ollenkaan hienoa provoilla vakavalla aiheella.

      • Anonyymi

        Onkohan nyt ihan varmasti satusetä?


    • Anonyymi

      Ei ole provoa vaan tosi elämää, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole tositarina. Saa olla aika vähän tai vähän käytettyä koulutusta takana jos ei osaa lukea rivien välistä kun joku käsittelee jotain teemaa hyvin epäaidosti ja kökösti tai ei ymmärrä, että motiivi on tehdä pilaa aiheen kustannuksella.


    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus. Samassa tilanteessa,samaistuin.

    • Anonyymi

      Minua epäilytti kerran että eräs mies, jonka kanssa olin olisi tehnyt exälleen jtn, ehkä laittanut 'sen' sinne nukkuessa tai muuta, en voinut luottaa häneen. Ei kannata antaa ulkonäön pettää.

    • Anonyymi

      Hienoa kun olet päässyt pois tuollaisesta miehestä.
      Minulla oli aikoinaan todella narsisti mies ja osasi kyllä temput jos toisetkin minulle tehdä.
      Nykyään olen itse todella hyvässä suhteessa ❣️

    • Anonyymi

      Juu äkkiä jalat alle! Kamalia ukkoja

    • Anonyymi

      Nykyään narsisteja ja sosiopaatteja riittää.
      Kenties yhteiskunnassa on jotain vikaa.

    • Anonyymi

      Puutarhoissa kukkia riittää narsisseja jjne monenmoista

    • Anonyymi

      Tommoset tyypit ei ikinä muutu tai parannu. Tommonen on käytöshäiriöisen, epävakaan ja itsekkään tyypin toimintaa mikä ei muutu. Lypsetään toisesta omahyväisesti kaikki irti ja sitten nostetaan kytkintä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe