Heti alkuun tiedonanto,olen yli 50v ja osaan ajaa autoilla oli niissä miten huono alusta ohjauksineen tahansa olen ns kokenut monet tuulet tuiskut karmeat kelit vuosikymmenten mittaan,asia ymmärretty?
Suzukin esitteiden välillä on ristiriitaa tekniikasta. Onko joku nähnyt millainen on uusimman ignisin taka-akseli nyt?
Koeajolla jopa? Eroja vanhaan havaittavasti? Itse olen koeajanut pitkän lenkin jäykällä huonohkosti toimivalla taka-akselilla ja se olisi vaatinut tuningia hiukan edes parantuakseen jota en jaksa alkaa miettimään ja ajo jatkui vanhalla 4x4 reippaalla kulkineella. Vihreiden pikku perkeleiden takia alkaa uuden arkiauton hankinta ja juurikin pystyvä ja pääsevän auton olla enempi mieleen. Mutta eihän markkinoilla ole kuin tämä ignis joka täyttää vaatimukset.
Olisipa vielä plugin lähi siirtymiin.
Vanha auto jää enempi harrastus kohteeksi kompromissittomampaan suuntaan muuttuvaksi eläkeläiseksi kuten Itsekkin lähivuosien päästä. Kait sitä väännöttömälläkin autolla voi ajaa taas eli paluu nuoruuteen ignisin kautta.
Ps jimny se uusin on ikävän kiikkerä liukkaalla jota ei ole ignis ja hiton kallis bensaa polttava kaiken lisäksi,koeajettu on.
Se taka akselin rakenne ja teho ilmoitukset ristiriidassa mikä on totuus.
Suzuki ignis uusin malli taka-akselin uusirakenne
7
911
Vastaukset
- Anonyymi
Tuulet ja tiuskut. Mitä nappeja oot käyttänyt. Sen verran sekava oli aloitus
- Anonyymi
Olisiko mitään aloitukseen tietoa kuin vain ilkkumista? Jos ei niin ole hyvä ja älä koskaan ilku ihmisten kirjoituksille jos olet fiksu. Muista se .
- Anonyymi
akseli on aina hyvä olla!
- Anonyymi
Englanninkielinen koeajo, joka on laitettu nettiin 8 päivää sitten, kertoi että auto on muuten hyvä, mutta taka-akselin toiminta on liian jäykkää.
Vaikuttaa sille, että siellä on jäykkä akseli edelleenkin, kierrejousilla.
Etuvetoisessa taitaa olla "torsion bar" kierrejousilla. Joka on siis joustava palkki, jonka jotkut mieltää jäykäksi akseliksi. - Anonyymi
Aloittaja jatkaa ja kaupat on liki pitäen sovittu ja webasto nappi kaukosäädöllä lisävarusteisiin tulossa MUTTA. Ainoa mikä jarruttaa on kun uutta vastaava Jimny 1.5 tuloillaan toisesta kohteesta joka on kyllä enempi tarpeeseen sopivampi mutta se kauppa vain viivästyy vielä. En ikinä ole näin kauaa auto kauppoja odotellut.
- Anonyymi
Ignisen taka-akselin tyyppi on vaihtunut melko äskettäin jäykästä taka-akselista yhdystukiakseliksi. Tarkkaa ajankohtaa en tosin tiedä, mutta kuitenkin kolmen viime vuoden kuluessa.
- Anonyymi
rautakangen laittaneet taka-akseliksi ja kyllä se vetelä kori joustaa sen verran että välttää jouseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152246
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1722202- 1051077
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢116950Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah169876Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46867Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35816Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30766- 131755
- 43724