Tyttökaverini ilmoitti että on raskaana, vaikka me käytetään aina kortsua enkä ole havainnut kortsun rikkoutuneen koskaan.
Tyttökaveri haluaa että muutetaan yhteen nyt, hän on työtön tällä hetkellä joten siitä tulisi mun elätettävä sillon, eli ei mitään järkeä muuttaa yhteen tässä vaiheessa. Tästä alkoi riita, jolloin suutuspäissäni sanoin etten aio tunnustaa isyyttä ilman isyystestiä.
Tyttökaveri alkoi kiukuttelemaan tämän takia vielä lisää, mutta saatiin kuitenkin riidat sovittua vihdoinkin.
Silti isyystestiä en saisi vaatia jostain syystä, alkoi omat hälytyskellot vähän soimaan tässä vaiheessa.
Tottakai isyystesti tehdään ennen kuin myönnän isyyden, mitä haittaa siitä kellekään on? Sen voi ihan raskauden aikana ottaa ilman mitään riskiä.
Onko mitään muuta syytä tolle, että tyttökaveri ei salli isyystestiä, kuin se ettei lapsi oikeesti edes ole mun tai siitä on ainakin vahva epäilys?
Jos se aikoo jotain elareita yms vaatia, niin isyystestiä silloinkin pitää tehdä.
Isyystesti/lapsen tunnustaminen
Anonyymi
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Onko isyystestin teko jotenkin häpeällistä naiselle, ihan kuin ei tietäisi kuka isä on kun ollut puolen kaupungin kanssa?
- Anonyymi
Pettänyt ja nyt pelkää ettei lapsi ole sinun.
Ei kannata tunnustaa isyyttä ilman testejä, toisten lapsia ei tarvitse elättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742