Hän ei voi ymmärtää mua,

Anonyymi

koska mun pitäisi tai olisi pitänyt jotenkin kertoa yks juttu hänelle. Tai ehkä kaksikin, mutta kumpikin on vaikeita ja tosi henkilökohtaisia eikä niitä voi kertoa noin vain ohimennen. Sit lopputulos on, että vaikutan oudommalta kuin ehkä olekkaan.

44

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos vaikka nappaat hihasta ja sanot, että olis puhuttavaa, koska kävis?
      Tuskin vaikutat oudommalta kuin olet, me ollaan kaikki tosi outoja joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Jos mä nappaan häntä hihasta ja kerron nää, hän kyllä pitää mua vielä hullumpana. Olis helpompaa, jos ei olisi niin herkkä ja joutunut kaikenlaisiin tilanteisiin, joihin ei ole voinut itse vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä nappaan häntä hihasta ja kerron nää, hän kyllä pitää mua vielä hullumpana. Olis helpompaa, jos ei olisi niin herkkä ja joutunut kaikenlaisiin tilanteisiin, joihin ei ole voinut itse vaikuttaa.

        En usko, kun yleensä ihmiset on aika ymmärtäväisiä ja suvaitsevaisiakin. Me ollaan kaikki niin omituisia otuksia, että ihan pienestä harvempi hätkähtääkään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En usko, kun yleensä ihmiset on aika ymmärtäväisiä ja suvaitsevaisiakin. Me ollaan kaikki niin omituisia otuksia, että ihan pienestä harvempi hätkähtääkään.

        Testaan sulla: Toinen asia on se, että mua on lähennellyt töissä kaks miestä, miks mun on vaikea luottaa miespuolisiin työkavereihin. Tää näkyy mun käytöksessä. Toista juttua en voi kertoa, se paljastaa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testaan sulla: Toinen asia on se, että mua on lähennellyt töissä kaks miestä, miks mun on vaikea luottaa miespuolisiin työkavereihin. Tää näkyy mun käytöksessä. Toista juttua en voi kertoa, se paljastaa liikaa.

        Jokainen nuori ja nätti on kokenut epämieluisaa lähettelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen nuori ja nätti on kokenut epämieluisaa lähettelyä.

        Ehkä, tää on varmaan totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Testaan sulla: Toinen asia on se, että mua on lähennellyt töissä kaks miestä, miks mun on vaikea luottaa miespuolisiin työkavereihin. Tää näkyy mun käytöksessä. Toista juttua en voi kertoa, se paljastaa liikaa.

        Ilmeisesti nuo lähentelyt eivät olleet mieluisia, kun kuvaat että se on haitannut luottamuksen rakentamista nimenomaan miespuolisten työkavereiden kanssa? Varmasti se jättää jäljet ja sittemmin näkyy käytöksessä, lienee ollut aika päälle käyvää lähentelyä... Oikeastaan kaikki ihmisen epämieluisat kokemukset muuttavat käytöstä eri tavoin, mutta sitä voi olla itsen vaikea huomata.

        En tiedä mitä testasit, varsinaisesti, mutta ehkä mä oon vähän huono koe-eläin tässä asiassa?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ilmeisesti nuo lähentelyt eivät olleet mieluisia, kun kuvaat että se on haitannut luottamuksen rakentamista nimenomaan miespuolisten työkavereiden kanssa? Varmasti se jättää jäljet ja sittemmin näkyy käytöksessä, lienee ollut aika päälle käyvää lähentelyä... Oikeastaan kaikki ihmisen epämieluisat kokemukset muuttavat käytöstä eri tavoin, mutta sitä voi olla itsen vaikea huomata.

        En tiedä mitä testasit, varsinaisesti, mutta ehkä mä oon vähän huono koe-eläin tässä asiassa?

        Låhinnä testasin, miltä se tuntuu kertoa jollekin. Ei niin pahalta kuin ajattelin. Ärsyttää, kun ajattelen, että jos se paljastuu, minua pidetään miestennielijänä. Tiedän, ettei se ole niin, mutta pelkään kuitenkin saavani huonon maineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Låhinnä testasin, miltä se tuntuu kertoa jollekin. Ei niin pahalta kuin ajattelin. Ärsyttää, kun ajattelen, että jos se paljastuu, minua pidetään miestennielijänä. Tiedän, ettei se ole niin, mutta pelkään kuitenkin saavani huonon maineen.

        Hyvä ettei tuntunut niin pahalta kuin olit olettanut 👍
        Toki tämä on helpompi ympäristö, kun ollaan täysin ventovieraita, mutta jostain on aloitettava.

        Onhan tuo aika hankala tilanne, moni on herkkä tuomitsemaan toisen ihmisen pelkkien kuulopuheiden perusteella...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hyvä ettei tuntunut niin pahalta kuin olit olettanut 👍
        Toki tämä on helpompi ympäristö, kun ollaan täysin ventovieraita, mutta jostain on aloitettava.

        Onhan tuo aika hankala tilanne, moni on herkkä tuomitsemaan toisen ihmisen pelkkien kuulopuheiden perusteella...

        Hahahah. Itse en nakkaa nykyään paskaakaan kuulopuheista. Antaa mennä vaan. Siinäpähän juoruavat kateelliset. Yleensä juorukellot ei itse löydä elämästään sisältöä, niin pitää kääntää asiat ylösalaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahah. Itse en nakkaa nykyään paskaakaan kuulopuheista. Antaa mennä vaan. Siinäpähän juoruavat kateelliset. Yleensä juorukellot ei itse löydä elämästään sisältöä, niin pitää kääntää asiat ylösalaisin.

        Mitä enemmän juorukelloja tiputtelee elämästään, sitä nopeammin löytää sisäisen rauhansakin. Silloin aika on sitäoaitsi omaasi, etkä pyhitä sitä jonkun toisen runkkarin puolesta.

        Vapaus tuo vastuun, ja vastuu vapauden. Nämä asiat menevät käsi kädessä. Kukaan ei anna niitä sinulle. Ikinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahahah. Itse en nakkaa nykyään paskaakaan kuulopuheista. Antaa mennä vaan. Siinäpähän juoruavat kateelliset. Yleensä juorukellot ei itse löydä elämästään sisältöä, niin pitää kääntää asiat ylösalaisin.

        Se on hyvä ote asiaan, ylipäänsä kannattaa antaa muiden mielipiteille omasta henkilöstä piutpaut. Jos sanotaan jotain, mikä voidaan myös todistaa, niin sitä kannattaa kuunnellakin, mutta pahantahtoiset kielet eivät yleensä käsittele todistettavissa olevia ikäviä asioita, vain niitä kuulopuheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän juorukelloja tiputtelee elämästään, sitä nopeammin löytää sisäisen rauhansakin. Silloin aika on sitäoaitsi omaasi, etkä pyhitä sitä jonkun toisen runkkarin puolesta.

        Vapaus tuo vastuun, ja vastuu vapauden. Nämä asiat menevät käsi kädessä. Kukaan ei anna niitä sinulle. Ikinä.

        Eikä 90% ihmisistä ikinä uskalla ansaita omaa vapauttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testaan sulla: Toinen asia on se, että mua on lähennellyt töissä kaks miestä, miks mun on vaikea luottaa miespuolisiin työkavereihin. Tää näkyy mun käytöksessä. Toista juttua en voi kertoa, se paljastaa liikaa.

        Iskäkin on töissä siellä! -poika sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä nappaan häntä hihasta ja kerron nää, hän kyllä pitää mua vielä hullumpana. Olis helpompaa, jos ei olisi niin herkkä ja joutunut kaikenlaisiin tilanteisiin, joihin ei ole voinut itse vaikuttaa.

        Kokeile napata hihasta! Voit yllättyäkin... 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen nuori ja nätti on kokenut epämieluisaa lähettelyä.

        Ja naiset on tunnetusti mustasukkaisia toisilleen, jopa miestyökavereistaan!!!!!

        On nähtykin, vaikka on ihan FAKTA. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Låhinnä testasin, miltä se tuntuu kertoa jollekin. Ei niin pahalta kuin ajattelin. Ärsyttää, kun ajattelen, että jos se paljastuu, minua pidetään miestennielijänä. Tiedän, ettei se ole niin, mutta pelkään kuitenkin saavani huonon maineen.

        Olet voinut saada jo? Toivon, että ei mutta se, mitä "pukkareissa" puhutaan, on jotain muuta kuin rakkauspohjalla.

        Valitettavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naiset on tunnetusti mustasukkaisia toisilleen, jopa miestyökavereistaan!!!!!

        On nähtykin, vaikka on ihan FAKTA. 😁

        PIdä varasi, ettei vanhat haahkat - anteeksi! - käytä sinua vain pelinappulana likaisissa peleissään työmaalla. Senkin vaara on eli SILMÄT AUKI! Kaikki ei aina ole hyvää tarkoittavaa haahkoiltakaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hyvä ettei tuntunut niin pahalta kuin olit olettanut 👍
        Toki tämä on helpompi ympäristö, kun ollaan täysin ventovieraita, mutta jostain on aloitettava.

        Onhan tuo aika hankala tilanne, moni on herkkä tuomitsemaan toisen ihmisen pelkkien kuulopuheiden perusteella...

        "Onhan tuo aika hankala tilanne, moni on herkkä tuomitsemaan toisen ihmisen pelkkien kuulopuheiden perusteella... "

        Hyvin sanottu: osuu ja uppoaa!!!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ilmeisesti nuo lähentelyt eivät olleet mieluisia, kun kuvaat että se on haitannut luottamuksen rakentamista nimenomaan miespuolisten työkavereiden kanssa? Varmasti se jättää jäljet ja sittemmin näkyy käytöksessä, lienee ollut aika päälle käyvää lähentelyä... Oikeastaan kaikki ihmisen epämieluisat kokemukset muuttavat käytöstä eri tavoin, mutta sitä voi olla itsen vaikea huomata.

        En tiedä mitä testasit, varsinaisesti, mutta ehkä mä oon vähän huono koe-eläin tässä asiassa?

        No, silmät kiiluen varmaan tissejä, pyllyä ja karvakolmion kohtaan?

        Sitten silmiin ja räpsy, räpsy....

        Ja ei kun uusiksi! Näin veikkaan, jos on oma ex- muikkeli kohta kaverilla.


        Mites pienokaiset, onko herttileijaa lapsiviikonloppuja luvassa tulevaisuudessa ex-liitosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen nuori ja nätti on kokenut epämieluisaa lähettelyä.

        Myös nuori ja nätti voi vedättää ihan tarkoituksella.

        Naisethan testaa välillä, jopa nelikyppiset jne., mikä on markkina-arvo. Onko kysyntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen nuori ja nätti on kokenut epämieluisaa lähettelyä.

        Mistäs täsä tiietään, että nuori ja nätti?

        Pelekkee oletustakoo?


    • Anonyymi

      Kuhan jätät avioparit rauhaan ja seurustelevat parit!!!!!!!

      • Anonyymi

        Mitäpä veikkaat, onko mua lähennellyt töissä vapaat vai varatut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä veikkaat, onko mua lähennellyt töissä vapaat vai varatut?

        Siinäpä onkin jännä kysymys.. ehkä

        sivusta..


      • Anonyymi

        Miten avioparit tai seurustelevat parit voisi ikinä saada suhteensa sekaisin muuten kuin siten, että jompi kumpi osapuoli on sekaisin ja nöyryyttää kumppaniaan esimerkiksi väittämällä, että hän on jonkun sellaisen ihmisen perään mitä ei ole edes tavannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä veikkaat, onko mua lähennellyt töissä vapaat vai varatut?

        Mä veikkaan, että vapaa ihminen ja sellainen toinen, jolla entinen suhde just menossa kaput.

        Mä oon tietäjä? 😁


    • Anonyymi

      Jos mies ei osaa sanoa edes huomenta nii mun puolesta voi suksia vit tuun

      • Anonyymi

        Odotas, otan vaan noi sukset ja sauvat tuosta ja sitten suihkin menemään...


      • Anonyymi

        Hyvää huomenta, hyvää päivää, hyvää yötä. Sinne olis kiva suksia! m>n


      • Anonyymi

        Ja vasta voi kai yhtä hyvin? Kissako kielen vie vai?


    • Anonyymi

      Aloittajan tekstit kuulostaa tutuilta. Äläkä siitä miestennielennästä välitä. Joskus tilanteet on mitä ne on. Kemia-asioihin ei aina ihan noin vain voi vaikuttaa. Joskus tulee vastaan tilanteita, missä jollain on näppi niin syvällä toisen takaraivossa, ettei sitä itse tajuakkaan.

    • Anonyymi

      Mua voi napata hihasta ja sanoo, että on asiaa. Toivon jopa sitä! Kuuntelen kyllä, mietin ja yritän ymmärtää, mitä sanot minulle.

      Jos minulla on asiassa vielä osuutta, mietin vielä enemmän ja yritän sanoa jotain siitä sekä siihen.

      T: Tiedät kyllä

    • Anonyymi

      Onko mahdollista?

      • Anonyymi

        Elämässä, ihmissuhteissa, luonnossa... missä vaan?

        Mahdollista ja mahdotonta. Ota selvää!


    • Anonyymi

      Kohtele häntä, jolle Sinun olisi pitänyt kertoaa yksi juttu tai ehkä kaksikin, niin kuin haluaisit itseäsikin kohdeltavan ao. tilanteessa.'

      Tiedät toimineesi silloin oikein - ja saat mielenrauhan, Sinä sekä hän!

      Onko liikaa vaadittu?

    • Anonyymi

      Etkö jo tunne mua? Mikä on pahinta, mitä luulet minun sanovan? Totta kai mä ymmärrän, vaikka sanoisit mitä!!!!!!

      • Anonyymi

        Miehenä minusta olisi pahinta se, että nainen sanoisi... sorry, mä vain testasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä minusta olisi pahinta se, että nainen sanoisi... sorry, mä vain testasin.

        Hei, testeihä on monenlaisia:

        Meillä töissä yhtä jamppaa pidettiin homona. No, pari fiksua (?) vanhaa liiton kaveria (mies&nainen) sopi yhen huippumuijan kanssa, että se saa luvan testata, mikä kaveri on miehiä. Lankeeko jamppa kuin kimalainen meteen vai kiinnostaako vaan melamiehet? Syötiin meni mutta turhaaha kaikki oli, kun kaveri tykkäsi siitä jo muutenkin tästä huippumuijasta eikä ollut miehiin menevä olleenkaas.

        Oliha se vähä surkeeta liittohäiskille, kun olivat jo homoksi miehen markkinoineet.


      • Anonyymi

        Pahinta olisi se, että hän alkaisi inhoamaan minua sen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, testeihä on monenlaisia:

        Meillä töissä yhtä jamppaa pidettiin homona. No, pari fiksua (?) vanhaa liiton kaveria (mies&nainen) sopi yhen huippumuijan kanssa, että se saa luvan testata, mikä kaveri on miehiä. Lankeeko jamppa kuin kimalainen meteen vai kiinnostaako vaan melamiehet? Syötiin meni mutta turhaaha kaikki oli, kun kaveri tykkäsi siitä jo muutenkin tästä huippumuijasta eikä ollut miehiin menevä olleenkaas.

        Oliha se vähä surkeeta liittohäiskille, kun olivat jo homoksi miehen markkinoineet.

        Törkeätä toimintaa. Tuollaista asiaa pitää pyytää anteeksi kiusatulta.


    • Anonyymi

      Ei haittaa nainen jos sul on pippeli.

    • Anonyymi

      No eiköhän tuo sun pohjimmaisen loputtoman tylsyytes ehdi vielä saamaan selville, ja voi hyvinki olla ettei sitä kannata edes kovin kiirehtiä.

    • Anonyymi

      Ai se teillä on yhteinen lapsi? Tai ehkä se toinenkin on sen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe